Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam, czy zna ktoś temat cieknących deferencjałów w g20?

U mnie kilka kropel pod autem z tyłu, nie wiem czy póki co olac, czy jechać do ASO?

male-bmw-2.png
Opublikowano
Jedyne co może kapać z nowego auta to skraplająca się woda na klimatyzacji, zgłaszaj jak najszybciej bo drogą coś się całkiem rozszczelni i dyfer zatarty, jeszcze powiedzą że z Twojej winy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzięki, wszystko jasne, będę Monitorowal, jak będzie więcej kropli oddaje do serwisu.
male-bmw-2.png
Opublikowano
W każdym poprzednim i aktualnym BMW - kwestia odpowiedniego serwisu. Ja mam sucho
Opublikowano
W każdym poprzednim i aktualnym BMW - kwestia odpowiedniego serwisu. Ja mam sucho

 

Czy ten problem u Ciebie wystąpił? Wiesz może dokładnie co było powodem, czy to faktycznie zbyt wysoki stan, brak odpowietrzenie itp?

Opublikowano
W każdym poprzednim i aktualnym BMW - kwestia odpowiedniego serwisu. Ja mam sucho

 

Czy ten problem u Ciebie wystąpił? Wiesz może dokładnie co było powodem, czy to faktycznie zbyt wysoki stan, brak odpowietrzenie itp?

To nie był żaden problem - normalny serwis dyferencjału na bieżącą wg przebiegu

Opublikowano

W moich autach wystepowało zazwyczaj przy przebiegu max.5000 km.

W jednym x5 dopiero przy jakoś 21.000 km .


I żeby było jasne - nigdy nic nie kapało , jedynie zapocenie przy simeringu w okolicy wejścia półosi.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.