Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich problem u mnie polega gdy jade trochę szybciej to zaczyna robić się ciśnienie w układzie chłodniczym i syczy z odpowietrznika za każdym razem odpowietrzam i nic to nie daje a na postoju jsk sprawdzałem i wcisnalem gaz do odcinki to nic się nie dzieje czy to może być problem z EGR pod korkiem od oleju nie ma maselka oleju nie dochodzi i może ktoś się borykał z takim problemem co to moze byc?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup test na CO2 w zbiorniku wyrównawczym i będzie wiadomo . Ciśnienie robią spaliny których tam być nie powinno .
Opublikowano

Raczej na pewno będą to spaliny ale kupie test na co2.. Dziś sprawdzałem temperature silnika w ukrytym menu i max co osiągnęła to 57*C więc to zdecydowanie za mało.. Kupiłem i wymieniłem oby dwa termostaty i temperatura jest ok 88*C cały czas.. muszę się przejechać kilka razy na trasie i będę wiedział czy to była wina termostatow czy też nie to syczenie z odpowietrznika.. Jeśli nadal będzie syczec z odpowietrznika to zabieram się za wymianę chlodnicy EGR..


A Tak przy okazji jak sprawdzić czy DPF jest przytkany?


Bo nie wiem jak długo jeździłem z tak niską temperaturą i wiadomo ze DPF się nie wypalał.. I może być tak że przez zepsute termostaty zatkał mi się DPF a przez to chłodnica EGR się rozczelnila i z stąd może być syczenie z odpowietrznika i zapowietrzanie układu? .. Czy może być taka opcja?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dobry ELM i program btool na fona tak najszybciej .chłodnice EGR to chyba w ostateczności bym podejrzewał .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.