Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam prośbę o wyjaśnienie wątpliwości jakie mam po sprawdzaniu dostępności nowych DPFów. Moje auto to E61 520d M47 163 KM z 2006. Mam dwie "puchy": przednia 7798153 i tylna 7798159. W katalogu ten przedni nazywa się "katalizator", a tylny dpf. Zastanawia mnie, że opomiarowanie ciśnienia przed i po dotyczy tylko przedniego, czyli katalizatora. Przed tylnym jest tylko czujnik temperatury. Jako zamienniki występują jedynie tylne (np. JMJ1071). Przednie znalazłem tylko używki. Czy ktoś z Was wymieniał oba czy tylko jeden ten tylny? Ewentualnie do mycia oddawać oba czy tylko jeden? Z tego co widzę w innych postach koledzy dawali do czyszczenia tylny. Skoro pomiar ciśnienia zwrotnego jest na przednim, to on do prania powinien iść, nie tylny? Może ktoś z Was mi uprzejmie wyjaśni, za co z góry dziękuję :)
Opublikowano

DPF masz mniej wiecej w okolicy konca foteli kierowcy i pasazera z przodu pod samochodem. Jest to srodkowa pucha. Mam 520d 2006 i tez mialem DPF i jedyne co ci polecam to usunac go fizycznie i wyprogramowac komputerowo. Po tej czynnosci auto ma spory przyplyw mocy, poprawia sie duzo wydajnosc ukladu wydechowego. Wyniki na hamowni po kasacji dpf sa widocznie lepsze niz z DPF - mi wyszlo 210 koni po usunieciu DPF, a z DPF-em max wchodzilo okolo 197 koni.


Nie obawiaj sie dymienia, bo mapy bezdymne sa wgrywane i tylko dymka pusci na chamskim cisnieciu do spodu, a tak auto nie dymi wcale.

Dpf w e60 to wiecej problemow niz pozytku.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.