Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka wszystkim mam maly problem wymienilem dzisiaj olej i filtr i nie umiem i nawet nie wiem jak i gdzie kasuje sie te kwadraciki zielone

Pomóżcie

szukalem o tym ale nikt nie pisze gdzie to jest a ja mam bmke od niedawna i jeszcze nie wiem

Pozdrowionka

Opublikowano
Siemka wszystkim mam maly problem wymienilem dzisiaj olej i filtr i nie umiem i nawet nie wiem jak i gdzie kasuje sie te kwadraciki zielone

 

:naughty: Oj, słabo szukałeś. :naughty:

 

Wszystko jest w "Przydatne linki":

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=2662

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
BMW Klub nie ma możliwości weryfikacji podanych tutaj sposobów rozwiązywania problemów technicznych czy też jakichkolwiek innych działań ingerujących w systemy i podzespoły samochodu czy też motocykla. Ufamy, że podane one zostały w dobrej wierze i zgodnie z najlepszą wiedzą ich autorów. Niemniej jednak pragniemy podkreślić, że BMW Klub nie bierze jakiejkolwiek odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody materialne i/lub moralne i/lub inne mogące być wynikiem stosowania podanych tutaj sugestii.

 

dobre :lol:

nie używacie starych samochodów, czy kasujecie inspekcję tylko w ASO?

 

no offence :)

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

czytam to co napisales ale nie wiem gdzie to sie miesci

i jak to zrobic mam bemke od niedawna i nigdy wczesniej nie mialem

wiec pomozecie mi czym mam sie udac do mechanika :mad2:

Opublikowano
Polecam narzedzie firmy Draper do kasowania inspekcji jak rowniez oleju, obsluga jak dla dziecka... koszt ok.90zl... pozdrawiam
B-bardzo M-mądry W-wybór
Opublikowano
czytam to co napisales ale nie wiem gdzie to sie miesci

i jak to zrobic mam bemke od niedawna i nigdy wczesniej nie mialem

wiec pomozecie mi czym mam sie udac do mechanika :mad2:

 

popatrz na zdjeice komory silnika od kolego "pionow" http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18939&postdays=0&postorder=asc&start=0

w komorze silnika widzisz akumulator-wlaza do niego przewody czerwone , miedzy nim a kielichem amortyzatora widac taka mala czarna okragla nakrecana "puszeczke -szkczyneczke " ma ona plastik trzymajacy gore dekielka do dolu --TO JEST ZLACZE DIAGNOSTYCZNE w srodku masz PINy ponumerowane-problem tylko oabys odczytal odpowiednie piny i je tak jak jest to w Zrob to Sam zwatowal.

Opublikowano

tu masz najlepszy IMHO opis kasowania inspekcji jaki krąży po polskich stronach - narysuj sobie dokładnie schemat na kartce i leć do auta, a jak nie dasz rady, to faktycznie jedź do mechanika

 

http://www.bmwmpowerclub.com.pl/serwis/insp.htm

 

BTW - nie ma sensu kupować żadnych urządzeń do kasowania - wystarczy zwykły drucik - niektórzy piszą, że lepiej żeby był z opornikiem, jednak jeśli masz 100% pewności, że łączysz odpowiedznie piny, to nie ma nawet takiej potrzeby

 

BTW - opis z linka, który podałem jest zewryfikowany i jest na 100% skuteczny - wszystko jest tam jak ma być

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.