Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja? A ja? Weźcie mnie!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I jedna "in spe" :D


Trzymajcie kciuki, Panowie. Być może znalazłem nabywcę na moje obecne auto. A wtedy czym prędzej do dilera, podpisywać zamówienie. I czekamy... tak ze 4 miesiące

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
To będzie pierwszy zlot BMW 6GT w Polsce ;)

 

Całe dwie sztuki ;)

 

Jeszcze pikopiko się zgłosił, to może będzie 3 sztuki ;)

2015: Jatoba Brown F10 520d xdrive B47 (ex) | 2019: Bluestone G32 640i xDrive B58C | 2020: Melbourne Red F40 120i FWD B48 (ex) | 2025: Manhattan Green G05 40i xDrive B58N | https://www.instagram.com/gran.turismo.g32/ | https://www.instagram.com/red.bmw.f40/

Opublikowano

Decyzja zapadła - G32. Niestety, dłuższe jazdy G31 wywołały we mnie smutną konstatację, że to auto pozostawia mnie kompletnie obojętnym. Nie wywołuje nawet ćwierci tej radochy, którą miałem w F10 535... :roll: Myślę, że w dużej mierze to kwestia zawieszenia (tam miałem pasywne, bez EDC i pneumatyki z tyłu) i ... chyba... układu kierowniczego. Nie wiem, co wszyscy youtubowi reviewerzy widzą w tym aucie takiego zachwycającego i skąd te peany. Dla mnie to takie porządne auto do jeżdżenia z rodziną, a nie generator banana na ryju... (tak przy okazji polecam obejrzeć: https://www.youtube.com/watch?v=vK1fzTbaKLw; w pełni zgadzam się z opinią, że G30/31 jest kompletnie pozbawione charakteru)


I skoro taki zapadł w mojej głowie wyrok, nie ma sensu brać G31, bo w zasadzie G32 jest lepszym autem do jeżdżenia z rodziną. I skoro też nie generuje banana non-stop, to przynajmniej oferuje więcej miejsca w środku i ma zajefajny zadzior. Podoba mi się linia, jest rzadkim widokiem na ulicy, nie kłuje w oczy, jak 5er. Na tej płaszczyźnie mam już spokój

 

Po testach G31 a pakietem M i felgami 20" nie zgodzę się że to auto nie ma charakteru. Ma umiarkowany komfort, ale jak na kombi ma - jak dla mnie - mnóstwo charakteru. Jest - jak na duże kombi - wręcz ostre. Pomimo silnika 2.0d, albo za sprawą jego niewielkiej masy. F11 z Adaptive Drive to przy nim kanapa.

Za to G32 odebrałem jako auto bez sportowej żyłki, ale baaardzo komfortowe. W wersji ze sprężynami stalowymi czułem wyższą pozycję i większą kanapowość niż mojej F11. W wersji pneumatycznej? Padał śnieg, więc niewiele odczułem z prowadzenia, poza jeszcze lepszym komfortem, ale wysokości nie da się ukryć. Wersji z Executive Drive nie testowałem, nie znalazłem dostępnej, obstawiam raczej komfort, niż sportowe emocje. Banan? U mnie był to: "wow, co za komfort!" Pewnie odbiór auta zmieni też skrętna tylna oś - to wszystko nie ułatwia wyboru :mad2:


Może Wasz wrocławski spot coś wyjaśni w tej kwestii :-)


To co powyżej to moja subiektywna ocena. Podobnie jak niektórych youtuberów (ale innych nie - jak Ci przytoczeni przez maciek_w).


BTW, wczoraj pokazany render jest tym czego szukam: https://spidersweb.pl/autoblog/podniesione-bmw-serii-5-bmw-piatka-podniesiona/

Opublikowano
Przed G32 miałem G31 w dwulitrowym dieslu. Dla mnie zmiana jest kolosalna - nie tylko komfort i "prestiż" ale i prowadzenie. Silnika nie będę komentował bo z benzyniakiem to już przepaść. Kombi to zawsze kombi - taki samochód tatusia. G32 to zupełnie inna bajka a miejsca podobna ilość (w bagażniku bo na tyle kanapie jest zdecydowanie więcej i nikt mi wreszcie nie kopie w oparcie fotela jak jadę z dzieciakami). Ale namawiać absolutnie nie będę - im mniej G32 tym lepiej :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przed G32 miałem G31 w dwulitrowym dieslu. Dla mnie zmiana jest kolosalna - nie tylko komfort i "prestiż" ale i prowadzenie. Silnika nie będę komentował bo z benzyniakiem to już przepaść. Kombi to zawsze kombi - taki samochód tatusia. G32 to zupełnie inna bajka a miejsca podobna ilość (w bagażniku bo na tyle kanapie jest zdecydowanie więcej i nikt mi wreszcie nie kopie w oparcie fotela jak jadę z dzieciakami). Ale namawiać absolutnie nie będę - im mniej G32 tym lepiej :-)

 


O matko, jak ja nie cierpię kopniaków w plecy... zwłaszcza jak towarzyszy im okrzyk złości, bo odmówiło się postoju na żarcie w McD, albo włączenia kolejnej bajki na tablecie... ;)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
Przed G32 miałem G31 w dwulitrowym dieslu. Dla mnie zmiana jest kolosalna - nie tylko komfort i "prestiż" ale i prowadzenie. Silnika nie będę komentował bo z benzyniakiem to już przepaść. Kombi to zawsze kombi - taki samochód tatusia. G32 to zupełnie inna bajka a miejsca podobna ilość (w bagażniku bo na tyle kanapie jest zdecydowanie więcej i nikt mi wreszcie nie kopie w oparcie fotela jak jadę z dzieciakami). Ale namawiać absolutnie nie będę - im mniej G32 tym lepiej :-)

W X5 masz jeszcze więcej tego „prowadzenia” :mrgreen: Ale to oczywiście kwestia gustu i oczekiwań. Dla mnie 6gt ma idealną wysokosc do wsiadania/wysiadania. Ale juz w prowadzeniu tę wysokość czuję - jako większe przechyły na zakrętach, jak i minimalne bujanie sie nadwozia dla trybu Comfort w pneumatyce. Minimalne, ale je wyczułem.


Co do miejsca - bez dwóch zdań - 6gt. I z tylu, i bagaznik jest większy. Wiec to 6gt jest autem tatusia :P Kombi lepiej poradzi sobie z lodówką, o ile ktoś wozi takowe w aucie za 300+k. I na krętej drodze.


Nie chce tu wyjsć na krytykanta 6gt, zwyczajnie sie droczę :D . Rozważam oba auta, choc odsuwam decyzję. Bo wymieniając „grube” F11 mam dysonans, że za prawie 500k to wiele więcej niż mam dzis nie dostaję.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

+1


u mnie był wybór pomiędzy F34 a F11 - i F34 wygrało, bo zwyczajnie jest lepsze...

więcej miejsca, bardziej sportowe, no i nie kombi...

oczywiście następny był G32 - rozwinięcie zalet F34...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne informacje. Masz coś więcej o G32?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Panowie,


przeczytałem o zawieszeniu wszystko, co wykopałem w tych dokumentach. A na dokładkę, zrobiłem jazdę próbną w 7er wyposażonym w tamtejsze "standardowe" zawieszenie, czyli pneumatyka z przodu i z tyłu. Jak mnie zapewniał pan sprzedawca, to da "bardzo dobry" ogląd na to, jak jeździ 6er na podobnym zestawie


I jak dla mnie - jeździł bardzo dobrze. Nie czułem się jak w jakimś statku na falach, jak na mój gust nie było "za miękko", nie bujało na boki. Mógłbym z tym żyć ;) ;). Tak na marginesie, to rewelacyjnie jeździło mi się tą siódemką... mmmm.... gdyby nie kształt kanapy z tyłu (na środku nie będzie dziecku wygodnie), to ... eh, może kolejne auto :)


Pytanie do tych z Was, którzy mają pneumatyczne zawieszenie: jak to się sprawdza po większym przebiegu? Nie mięknie? (Pytam m.in. dlatego, że w moim Volvo przez pierwsze 10 tys km zawieszenie było twarde jak w gokarcie, a potem wyraźnie się rozluźniło - stało się bardziej komfortowe i w mniejszym stopniu niweluje przechyły)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Matko, jaka tu cisza... no to napiszę tylko, że w sobotę biegnę składać zamówienie



Trzymajcie, Panowie, kciuki za pomyślną opatrzność i jakiś ludzki termin dostawy :)



Sent from my iPhone using Tapatalk

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano

Super. Daj znać co i jak, w szczegolnosci czy beda Ci cos mowic o restrykcjach w wyposazeniu.

Bedziesz miec komfortowe fotele?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj, dotknąłeś bolesnego tematu... wczoraj rozmawiałem z handlowcem i słowo "restrykcje" pojawiło się wiele razy... nawet HK jest teraz na liście, nie mówiąc o laserach czy masażu w fotelach


W sobotę na spokojnie prześwietlimy mój konfig pod kątem opcji wydłużających termin oczekiwania na produkcję. Póki co "opiekun" zalecił rozstanie się z laserami -- ponoć jakiś jego niedawny klient uparł się na te światła i dostał termin dostawy na listopad :shock:

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pełna pneumatyka bez Exec Drive - czyli w połowie drogi. Wykorzystam budżet na nową (zubożoną) wersję pakietu First Class. Usunęli z niego masaż i jakieś inne opcje, które w nowym cenniku trafiły na listę restrykcji (tym samym ich zamówienie wpływa na wydłużenie okresu oczekiwania na auto)

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Opublikowano
No to tym bardziej czekam na wieści. Jak na ironie, zaczynalem sie zastanawiac czy nie lepiej bylo zamowic moja G30 z pakietem First Class, tj. jeszcze wtedy komfortowe fotele z masazem i wentylacja. Bo „zdawalo mi sie”, ze to inne podzespoly i w takim przypadku nie ma restrykcji. Rzeczywistosc jednak pokazuje swoje...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Panowie,


jak Wam się widzi usytuowanie kół w nadkolach w G32? Jak się ostatnio przyjrzałem, to wydały mi się bardzo głęboko schowane i już, już mnie korci zamawiać dystanse... Czy to nie przystoi?

Pierwsze prawdziwe M, do tego kombi

 

(ex F10 520d; F10 535d; G11 LCI 740d; G05 M60i)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.