Skocz do zawartości

czy dyfer z 2,5 spasuje w miejsce 2,0 PILNE ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam takie pytanko czy most od 2,5 spasuje w miejsce 2,0 i jakie ewentualnie cześci trzeba będzie wymienić , oraz czo przyniesie taka zmiana ?? jakie będą przełożania ?? Jaka będzie charakterystyka jazdy ?? Prosze o pomoc ponieważ jest to dla mnie bardzo pilne .

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
pasuje pasuje

ale jak będzie z przełożeniami tzn jak bedzie sie zbieraćdo 100km/h a jak powyżej setki ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ile może ważyćmniej wiecej sam dyfer ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano (edytowane)

Zależy od dyfra moze ważyc 33,900 kg lub 35,180 kg - 3,15 pzrełożenie

3,45 - waży 28,880 kg

Edytowane przez martur
Opublikowano
od 1,6 nie wsadzisz bez wymiany półosi ja znam przypadek z sąsiedztwa ma 2,5 motor most z 1,6 auto wyje a nie jedzie ale jest strasznie silne może ciągaćprzyczepe z burakami albo dwie a biegi nie nadążasz zmieniać bo w sekunde brakuje obrotomierza
BMW sie nie psuje
Opublikowano
od 1,6 nie wsadzisz bez wymiany półosi ja znam przypadek z sąsiedztwa ma 2,5 motor most z 1,6 auto wyje a nie jedzie ale jest strasznie silne może ciągaćprzyczepe z burakami albo dwie a biegi nie nadążasz zmieniać bo w sekunde brakuje obrotomierza

 

ale ja pytam zeby wsadzic dyfer 2,5 do 1,6 . jak to bedzie wszystko dzialac i czy bedzie dzialac hehe.

Opublikowano

To ja pojde za ciosem: czy jest jakis dyfer oprocz M3 z przelozeniem umozliwiajacym osiagnac wieksza predkosc maksymalna ktory moge wsadzic w 328?

Zastanawiam sie nad doladowaniem ale nie zmieni mi to znacznie predkosci maksymalnej bo i tak jest juz osiagana przy maksymalnych obrotach.

Jesli nie to czy dyfer z M3 wchodzi bez problemu do 328 i czy ma zawsze szpere 25% czy to opcja?

O cene nowego sie nawet nie pytam, jakby co nadchodzi zima i pojawia sie rozbite M3 do rozbiorki :P

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
to pewnie bedzie na odwrut słaby jak maluch a pojedzie z 300 abo 400 abo jak Hammond a najpewniej to pozrywa przeguby w [BAD] i bedzie po jeździe ja kiedyś dawno dawno temu jeszcze jak większość z was wołała na księdza zorro w 1993rzrobiłem sobie z E21 takiego wariata z motorem M 30 to przeguby pękały jak zapałki ale ruszał dopiero na 3ce jak na filmie to dopiero był czad ale przegubów zuzyłem mase a z częsciami nie było lekko, no ale to nie istotne
BMW sie nie psuje
Opublikowano
to pewnie bedzie na odwrut słaby jak maluch a pojedzie z 300 abo 400 abo jak Hammond a najpewniej to pozrywa przeguby w [bAD] i bedzie po jeździe ja kiedyś dawno dawno temu jeszcze jak większość z was wołała na księdza zorro w 1993rzrobiłem sobie z E21 takiego wariata z motorem M 30 to przeguby pękały jak zapałki ale ruszał dopiero na 3ce jak na filmie to dopiero był czad ale przegubów zuzyłem mase a z częsciami nie było lekko, no ale to nie istotne

 

hehe to kolegi nie pociesze bo jest wlasnie w trakcie wymiany hehe do 1,6 daje dyfer z 2,5 :), ale wiem ze cos jeszcze wymienia oprocz samego dyfra, cos mi wspominal, ale niewiem co dokladnie.

 

pozdrawiam devro

Opublikowano
mam jeszcze jedno pytanko czym zalać ten dufer do 320 z przełożeniem 3,45 ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
bo cos mu tam padlo w nim i niedalo sie jezdzic ponoc, sam niewiem dokladnie, pojechal na gielde i kupil z 2,5 bo facet powiedzial mu ze ten bedzie posowac do 1,6 i bedzie lepszy bo jest mocniejszy no i zmienia, co z tego bedzie to niewiem sam, :)
Opublikowano

Just:

Masz jeszcze dyfer od diesla.

devro:

Jak już założysz ten dyfer od 2.5 do 1.6 to będzie tak jakbyś ciągnął przyczepę a co do prędkości to i tak nie pojedzie szybciej bo brak mocy na to nie pozwala. A przyspieszenie będziesz mierzył kalendarzem a nie stoperem.

Opublikowano
odpowie mi ktośna pytanie jaki olej wlać do dyfra 2,0 z przłozeniem 3,45 bez szpery .

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

kowal: sprawdzilem na realoem.

 

Teraz mam diff 2.93, 325 tds ma 2.56.

Osiagam katalogowe 236 km/h przy ca 6000 obrotow.

Ze stosunku przelozen wynika, ze powinienem osiagnac 114 % obecnej predkosci przy tych samych obrotach, czyli jakies 270 km/h.

Mocy starczy bo supercharger daje jakies 80 KM.

Przerobki w sam raz na autostady, ale jezdze glownie po miescie wiec po przemysleniu raczej sobie odpuszcze zmiane mostu bo przyspieszenie spadnie.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

KUJON:

W ASO możesz kupić olej zarówno do dyfra ze szpera jak i bez szpery na litry a poza ASO to idziesz do sklepu z olejami i sprzedawca szuka ci odpowiedni w katalogu. Praktycznie każda firma robi oleje do dyfrów tak że wybór należy do ciebie. Ja polecam z ASO bo taki stosuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.