Skocz do zawartości

F10 520D automat wibracje przy 1,5 tys. na P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim!


Od niedawna jestem posiadaczem BMW 520D z roku 2010.


Wczoraj podczas postoju na P zauważyłem, że przy 1,5 tys. obrotów zaczyna wibrować cała buda. Przy wyższych obrotach problem znika. Wie ktoś co może być przyczyną tego problemu?

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może to nie być powiązane ale w N47 przy 1500 obr najbardziej słyszalny jest rozrząd jeśli jest zużyty.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

A tylko masz to na P ?


U mnie na P jest ok,


Ale w czasie jazdy normalnej... lekkie naduszenie gazu tak przy 70km/h

I silnik dziwnie burczy przy redukcji i ponownym normalnym przyspieszaniu.


Takie nie basowe a po prostu burczenie diesla.... dość głośne nieprzyjemne....


Nic nie wibruje. Nie wiem czy tak było wcześniej....


Czy to normalne, że przy niskich obrotach silnik tak chodzi ?

Opublikowano

Co do poprzednich odpowiedzi to rozrząd nie szumi przy ani 1,5 tys. obrotów, ani przy wyższych obrotach.


Wibracje pojawiają się tylko przy około 1,5 tys. obrotów i żeby doprecyzować w momencie gdy puszczam gaz. Przykładowo trzymam na 1,5 tys. to jest ok i puszczam gaz to tak zakołysze budą.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.