Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Coś kradnie mi prąd i w związku z tym zrobiłem pomiary i wyszło mi że za to odpowiedzialny jest bezpiecznik F134. Po jego wyciągnięciu prąd mi siada do 0.02A.

Sprawdzam na schematach i w sumie wychodzi mi na gniazdo OBD2 albo coś przełącznikami pod kierownicą.

Może mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu tego?

Opublikowano

Jednak prawdopodobnie padł już akumulator.

Zakupiłem nowy i zobaczymy czy diagnoza postawiona trafnie.

Dziękuję wszystkim za duży odzew i pomoc.

Opublikowano
Ja może nie pomogę ale napiszę co robiłem w podobnym przypadku w poprzednim moim BMW. Jak znalazłem bezpiecznik który odpowiadał za duży pobór prądu to następnie szukałem schematów elektrycznych co dany bezpiecznik zasila i kolejno odłączałem urządzenia do niego podpięte.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam

Może mi ktoś pomóc w rozszyfrowaniu tego?

 

@Andy74 : podaj Vin na PW to zobaczę co masz :cool2:

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Dzięki za odzew, ale wyszło na nagłą awarię akumulatora AGM z 2013 roku. W sumie 7 lat i po przejechaniu trasy totalny zgon.

Podobno te baterie AGM tak mają.

Pobierało mi 0,05-0,06A a to jest norma. Coś mi się pomyliło że norma to 0,03A.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.