Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siema wszystkim. Takie pytanko odnośnie problemu z M52B20. Otóż jak odpala na zimnym silniku odrazu wskakuje na obroty w okolicach 2,5 tys. Po czym po kilku sekundach obroty się normują. Na ciepłym odpala idealnie i odrazu trzyma ładnie wolne obroty. Dodatkowo podczas przyspieszania często jest tak ze w momencie puszczenia gazu i wciśnięcia sprzęgła by wbić wyższy bieg to obroty zamiast spadać się utrzymują przez chwile lub nawet można zaobserwować na obrotomierzu nieznaczny wzrost po czym dopiero powolny spadek. Ktoś się spotkał z czymś takim? Gdzie szukać przyczyny?
Opublikowano
Nieszczelność w układzie dolotowym najprawdopodobniej będzie tego przyczyną. Poczytaj o "metodzie/próbie dymowej" i działaj
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Niestety ale po sprawdzeniu szczelności dolotu nadal jestem w czarnej D... wychodzi na to ze układ jest szczelny. Wprawdzie nie sprawdzałem metoda dymową bo nie miałem jak ale sprawdzałem sprężonym powietrzem. Jest szczelnie. Co robić? Jak żyć...?
Opublikowano
Powiedz mi jak uszczelniłeś układ, żeby wtłaczać powietrze?? Do próby dymowej potrzebujesz pół papierosa albo e-papierosa więc to chyba nie problem
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Po demontażu obudowy filtra na przepływomierzu zamontowalem gumowa rękawicę :lol: . Całość zacisnąłem opaska metalową.Powietrze ok 1bar wtłoczyłem przez podciśnienie na gorze kolektora. Mój patent był na tyle szczelny, że po wtloczeniu powietrza rękawica nadmuchała się jak balon i tak pozostawała w tej pozycji przez pewien czas nie było ujścia powietrza NIGDZIE. :cry:
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W dalszym ciągu borykam się z problemem. Dolot szczelny. Ostatnio trafiłem na inny trop.... a mianowicie. Wyczytałem na internatach, że tego typu problem może być spowodowany awarią czujnika pedału sprzęgła. Rzecz w tym ze mój samochód owego czujnika nie posiada... ponieważ nie jest wyposażony w tempomat... za to doszedłem, że ktoś kiedyś wymieniał sterownik silnika :? ten który mam aktualnie pochodzi z 528. Dodatkowo w Inpie wyskakuje błąd 217 CAN błąd magistrali -EGS brak sygnału. Podobno taki błąd może wyskoczyć właśnie przy awarii czujnika sprzęgła.

........ :mad2: :cry2: ........

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.