Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej
Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?

Najprawdopodobniej nazbierałeś śniegu w felgach i dlatego masz bicie. Umyj porządnie koła na myjni.

Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?

Najprawdopodobniej nazbierałeś śniegu w felgach i dlatego masz bicie. Umyj porządnie koła na myjni.

 

Umyłem drugi raz i postałem troche w ciepłym, pomogło, nie spodziewałem się ze jak nie widać już śniegu, to coś dalej może bić :lol:

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej

 

Sprawdziłem i jest tak, jak napisałem. Jeżeli mamy ustawioną trasę, MAP przenosi do AA, jeśli nie - do fabrycznej.

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej

 

Sprawdziłem i jest tak, jak napisałem. Jeżeli mamy ustawioną trasę, MAP przenosi do AA, jeśli nie - do fabrycznej.

 

Super! Dzięki za sprawdzenie i odpowiedź. Widocznie wcześniej zawsze miałem ustawioną trasę w mapach google.

Opublikowano
Moja instrukcja co prawda preLCI ale strzelam, że w LCI będzie podobnie, w spisie treści dział: Obsługa->światła->światła powitalne/oświetlenie drogi do domu. A co do wyłączania infotainmentu po otwarciu drzwi: Obsługa->stan ekspoatacyjny pojazdu->faza przestoju->wytwarzanie fazy przestoju w celu otwarcia przednich drzwi.

Światła działają :)

Natomiast rozmowy dalej nie kończy tylko mówi przez głośniki do momentu zamknięcia samochodu. Co ciekawe jak nie rozmawiam, a gra radio to wszystko gaśnie przy zgaszeniu samochodu :) jakieś pomysły?

Opublikowano

Lepsza połowa, która głównie jeździ samochodem, skarżyła się, że czuć dziwne przeskakiwanie kierownicy przy zmianie kierunku (lewo/prawo) w okolicach punktu 0.

Przykłady:

1. stoimy na światłach, samochód zgaszony na start-stopie. Jeśli ruszysz kierownicą w prawo, a potem w lewo to czuć dziwne przeskakiwanie w kierownicy.

2. jedziemy między 60-85km/h na comfort. Przy minimalnych korektach czuć, że jest luz na kierownicy, a potem dziwny przeskok i nagle samochód mocno skręca.

3. jazda po łukach (np. ślimaki ekspresówek) przy skręcaniu lewo/prawo czuć dziwne chrobotanie - jak to na postoju, ale znacznie słabiej wyczuwalne.


Dzisiaj na trasie potwierdziłem to zachowanie. Po czym przeklikałem się przez wszystkie tryby jazdy i jak ręką odjął. Jakiś błąd w adaptacyjnym układzie kierowniczym? Ktoś się z tym spotkał?


I jeszcze drugie zagadnienie: stabilizujemy tor jazdy na prostej drodze (testowane przy 60-90km/h), puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem?

Opublikowano
puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem??

 

Chyba wiele osób i był gdzieś osobny wątek na ten temat

Opublikowano
puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem??

 

Chyba wiele osób i był gdzieś osobny wątek na ten temat

 

Był, czytałem, ale tam trochę bardziej było o ogólnej niestabilności/prowadzeniu się na poziomie lekkich obyczajów ;) ale dzięki za przypomnienie.

Opublikowano
Lepsza połowa, która głównie jeździ samochodem, skarżyła się, że czuć dziwne przeskakiwanie kierownicy przy zmianie kierunku (lewo/prawo) w okolicach punktu 0.

Przykłady:

1. stoimy na światłach, samochód zgaszony na start-stopie. Jeśli ruszysz kierownicą w prawo, a potem w lewo to czuć dziwne przeskakiwanie w kierownicy.

2. jedziemy między 60-85km/h na comfort. Przy minimalnych korektach czuć, że jest luz na kierownicy, a potem dziwny przeskok i nagle samochód mocno skręca.

3. jazda po łukach (np. ślimaki ekspresówek) przy skręcaniu lewo/prawo czuć dziwne chrobotanie - jak to na postoju, ale znacznie słabiej wyczuwalne.


Dzisiaj na trasie potwierdziłem to zachowanie. Po czym przeklikałem się przez wszystkie tryby jazdy i jak ręką odjął. Jakiś błąd w adaptacyjnym układzie kierowniczym? Ktoś się z tym spotkał?


I jeszcze drugie zagadnienie: stabilizujemy tor jazdy na prostej drodze (testowane przy 60-90km/h), puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem?

 

Problem dobrze znany

Opisuje go między innymi Robak na YT

https://www.youtube.com/@RobakwReichu


Sam zastanawiam się, czy u mnie się to nie dzieje, bo już parę razy to zaobserwowałem.

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych
Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

 

Dlatego pytam, czy przednie boczne mają jeszcze jakis limit na przyciemnienie, czy juz są fabrycznie maksymalnie przyciemnione.

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

 

Dlatego pytam, czy przednie boczne mają jeszcze jakis limit na przyciemnienie, czy juz są fabrycznie maksymalnie przyciemnione.

W sumie cięzko stwierdzić, pewnie trzeba zmierzyć chyba że ASO wie, ale watpie.

Opublikowano
Na szybach widnieje informacja jaki jest procent przepuszczalności światła. Masz tam 70% co oznacza, że już bardziej ich przyciemnić nie można.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Które stacje benzynowe sprzedają benzynę 98? Circkle K mimo że ma na swojej stronie, to na stacjach już tego nie ma, Shell ma V-Power Racing który ma niby 100 oktanów ale widzę że książka bmw do aut bmw m performance zaleca benzyna super plus 98 oktan, zastanawiam się czy V-Power Racing nie zaszkodzi silnikowi?
Opublikowano
Które stacje benzynowe sprzedają benzynę 98? Circkle K mimo że ma na swojej stronie, to na stacjach już tego nie ma, Shell ma V-Power Racing który ma niby 100 oktanów ale widzę że książka bmw do aut bmw m performance zaleca benzyna super plus 98 oktan, zastanawiam się czy V-Power Racing nie zaszkodzi silnikowi?

 

Verva 98 na Orlenie

Opublikowano

Byłem na serwisie z powodu mocno skrzypiących lusterek w okolicach 3*C i niżej - dzwięk jakby ktoś komuś kości łamał...

W 2 godzinki zostało to zrobione i już nie ma tego problemu. Więc jak macie wrażenie, że lusterka składają się głośniej niż powinny - polecam podjechać do aso.


Mam aktualnie opony 18" 245/45. Zastanawiam się nad 19" na lato, bo jednak troszkę lepiej wyglądają. Czy komfort nie będzie dużo gorszy i czy jak wybiore opony z homologacją, to nie będzie problemów z xDrive? Letnie opony 18 planuje sprzedać, jak nie kupie czarnych felg 18, tylko 19.

Opublikowano

Na 19 jest trochę mniej wygodnie no i podświadomie bardziej unika się dziur czy krawężników ;) Ale da się żyć, ludzie na 20 jeżdżą i dają radę. Ogólnie wg mnie warto bo auto wygląda dużo lepiej, ale to już kwestia subiektywna.

Jeśli założysz opony z homologacją, nie będzie problemów xDrive - po prostu wybierasz inny rodzaj opon w menu.

Opublikowano
Byłem na serwisie z powodu mocno skrzypiących lusterek w okolicach 3*C i niżej - dzwięk jakby ktoś komuś kości łamał...

W 2 godzinki zostało to zrobione i już nie ma tego problemu. Więc jak macie wrażenie, że lusterka składają się głośniej niż powinny - polecam podjechać do aso.


Mam aktualnie opony 18" 245/45. Zastanawiam się nad 19" na lato, bo jednak troszkę lepiej wyglądają. Czy komfort nie będzie dużo gorszy i czy jak wybiore opony z homologacją, to nie będzie problemów z xDrive? Letnie opony 18 planuje sprzedać, jak nie kupie czarnych felg 18, tylko 19.

Jak masz adaptacyjne zawieszenie, to na comforcie dla mnie jest bardzo wygodnie. W sport już miastowe dziury i kostka to trochę cię wytrzęsie, a nawet na gorszej polskiej autostradzie czuć nierówności :P Tak czy inaczej mam 19" RF i mogę polecić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.