Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie dokładnie to samo. Powrót z turbo mocno zaolejony. Chyba jakieś gówniane te powroty robią bo to co najmniej 4 egzemplarz z takim samym objawem.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nie wiem jak w twoim ale w 535d f11 można się dostać do tego bez rozkręcania, od spodu.

Po prostu to nie do konca ktoś przemyślał. Powrót turbo jest aluminowo gumowy. Siedzi pomiędzy 2 turbinami i dpf. Jak wiadomo te gumowe elementy wykonane są z gumy olejoodpornej. Nie istnieją mieszanki które wytrzymują temp. Powyżej 100 stopni Celsjusza. W efekcie po jakimś czasie guma robi się jak plastik. Teraz wystarczy nią 1 raz poruszyć i wyciek gotowy. Wymieniłem obydwa elelmnty gumowe (19,3mm i 15,3mm średnicy otworu wewnętrznego) i obydwa owinałem bandażem przeznaczonym do układów wydechowych (azbest). Jest ok teraz, a przynajmniej mam taką nadzieję. Wg. Mnie to typowe błędne założenie konstrukcyjne.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wg. Mnie to typowe błędne założenie konstrukcyjne.

To jest typowe założenie konstrukcyjne w obecnych autach - ma się psuć a serwis ma mieć robotę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.