Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

próbowałem kilka razy i na kilka sposobów skasować inspekcję.

Aktualnie świecą mi się dwa prostokąty (pomarańczowy i czerwony) i napis INSPECTION.

Zapoznałem się z instrukcjami i opisami innych:

http://www.epwik.com.pl/bmw/serwis.htm

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=32162

ale nic nie udało mi się zrobić.

Utrzymywałem zwarcie dłużej niż 60 sek. i nic.

Próbowałem każdego z opisanych sposobów i NIC.

Proszę o pomoc, być może ktoś miał podobny przypadek i jakoś sobie poradził.

Opublikowano

No niestety. Z ta metoda "na drucik" jest tak, ze raz dziala a raz nie. Musisz probowac do skutku albo kupic sobie specjalny kluczyk do kasowania inspekcji (allegro).

 

tez mialem problemy ze skasowaniem sobie inspekcji w swoim autko ale jak kupilem ten kluczyk to problem zniknol.

Opublikowano

Jezeli nie skasjesz zwora,to kluczem prawdopodbnie tez nie :(

Zwora z drucika jest normalnie polecana przez autora sam naprawiam

bmw.

U mnie pomogla zmiana plytki zegarow.

pozdrawiam

A drzwi zamknales?

Opublikowano

Ja mialem problemy ze skasowaniem drutem u siebie, kluczem poszlo bez problemow.

 

Jutro bede w Legnicy (kolo poludnia) wiec jak kolega chce to moge mu skasowac, tylko na PW musi mi dac info jak sie z nim skontaktowac.

Opublikowano

Jutro bede w Legnicy (kolo poludnia) wiec jak kolega chce to moge mu skasowac, tylko na PW musi mi dac info jak sie z nim skontaktowac.

 

Nie udało się skontaktować.

Dzięki Centrino za chęci,,, zapraszam innym razem :)

Opublikowano

Czesc

Godzine temu skasowalem u siebie inspekcje i zegar przy pomocy zworki z zarowka.Bez problemu.

Probuj na wszystkie sposoby,a w szczegolnosci wyczysc te piny w gniezdzie ,bo byc moze jest nalot i nie ma kontaktu.

powodzenia :cool2:

pozdrawiam

Opublikowano

Dziękuję Wszystkim za pomoc.

 

Jak się zawezmę to pewnie uda mi się to wreszcie skasować,,, a jak nie to znajdę jakiegoś magika w Legnicy, który sobie z tym poradzi.

 

Dam znać o efektach :)

Dzisiaj jestem 1 dzień na urlopie więc powinienem znaleźć odrobinę czasu na operację.

Opublikowano
sprawdz czy nie ma jakiegos nalotu na tym pinie. kiedys tez "nie chcialo sie skasowac". wystarczylo "podrapac" i od razu. drutem z bezpiecznikiem.
Opublikowano
A drzwi zamknales?

 

Może to głupie pytanie, ale co maja do tego zamknięte drzwi?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Chyba właśnie ma,bo jak kasowaliśmy u mnie w firmie to po zamknieciu drzwi dopiero sie wykasowalo

 

Każdy przypadek inny.

Ja wczoraj pozamykałem wszystko, nawet maskę i.... nic.

Wiem gdzie mogę to zrobić ale wczoraj już gościa nie zastałem.

Dzisiaj kolejna próba.

Opublikowano

Wiem,że są dwa sposoby kasowania.Jeden ze łączysz z masą tak jest w ksiązce AUTODATA u mnie nie działało ani z otwartymi drzwiami ani z zamknietymi i najpierw włączałem zapłon a dopiero później podłączałem przewód i odwrotnie i nic.Potem przyjżałem sie gniazdu i zauważyłem,że bardziej są wytarte piny te które można łączyć(wtedy miałem włączony zapłon,drzwi zamknięte,do samochodu poszłem po ok12 sek i wykasowało mi

sie INSPEKCJA ta z ZEGARKIEM i OIL SERWIS) a zapaloną INSPEKCJA z ZEGARKIEM jezdzilem gdzies 1,5 miesiąca bo chciałem to zrobić w tym samym czasie co bad tech na diagnostyce,w tym samym czasie skasowałem sobie OIL SERWIS bo akurat mi sie zasiwcila pomaranczowa dioda ale napisu jeszcze nie bylo OIL SERWIS nie wiem moze zapala sie jak bedzie dopiero czerwona.

Opublikowano

witam

 

drzwi sa niewazne

ja to kasuje kontrolka/próbówka/lampka do spr bezpieczników taka na 12v

 

-zabka do masy ale pewnej (ja sprawdzam kontrolke do + czy zaswieci)

-ktos mi włacza zapłon

-ok2sek

-dotykam lampką do pina trzymam 7sek lub 12

-odłaczam i od razu podłaczam odłaczam

 

i jeszcze nie było auta zeby sie nieskasowało !!

a zobiłem ich naprawde duzo

i niejeden mi mówił ze sie nie da i mu pokazałem ze sie da

powodzenia

 

Pozdrawiam

[/img]

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

No i się udało!! :dance:

 

Kupiłem probówkę za 1,19 zł, krokodyla podłączyłem do śruby mocowania amortyzatora, probówka wylądowała w pinie 7.

Przez otwarte okno (zamknięte drzwi) przekręciłem kluczyk.

Wróciłem do probówki, pogmerałem trochę i w ten sposób SKASOWAŁEM inspekcję i teraz świecą się ładne zielone prostokąciki :)

 

Dzięki wszystkim za pomoc.

 

Nie wiem czy to istotne ale podczas zabiegu nie świeciła się lampka w probówce.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
ja tez mam problem bo nie dawno skasowałem inspekcje chodzi mi o te kwadraciki bo juz czerwony sie zapalił wymieniłem olej filtry i tp. a dzisiaj mi sie zapalił napis z zegarkiem INSPEKCJA na pomaranczowo i jak to skasowac zeby nie skasowac pamieci oil sewis czy cos takiego bo po wymianie zrobiłem z 2 tys km czy jak skasuje jeszcze raz nie skasuje mi sie pamiec od oleju??
Opublikowano
dzis kasowałem inspekcję: wystarczy przekręcic zapłon i drucikiem połączyć pin 7 z masą (śrubka amorka) i to wszystko- działa!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.