Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, BMFun napisał(a):

Czy ja wiem. To raczej w idealnych warunkach możliwe. 

W Audi napisane zasieg w "cyklu mieszanym" a Ty mi wklejasz 10 testow letnich z miasta. n/c

tm3 rwd czy i3 w takich warunkach to 10-11 kwh/100 km zuzyja max, pisanie o 600km w trybie mieszanym w tym audi to zwykle oszukiwanie klienta.

powinni sie wziac za te zasiegi deklarowane, ze 30% testu to powinna byc jazda 140km/h zima to szybko by sie wyniki urealnily 😉

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, adamjttk napisał(a):

W Audi napisane zasieg w "cyklu mieszanym" a Ty mi wklejasz 10 testow letnich z miasta. n/c

tm3 rwd czy i3 w takich warunkach to 10-11 kwh/100 km zuzyja max, pisanie o 600km w trybie mieszanym w tym audi to zwykle oszukiwanie klienta.

powinni sie wziac za te zasiegi deklarowane, ze 30% testu to powinna byc jazda 140km/h zima to szybko by sie wyniki urealnily 😉

Gdzie tam 140 elektrykiem, w większości testów podawane jest zużycie przy 120, dla mnie to śmiech na sali. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.brusselstimes.com/1609714/byd-to-roll-out-network-of-ultra-fast-ev-charging-points-in-europe?fbclid=IwY2xjawLVAZxleHRuA2FlbQIxMABicmlkETBlNDl3Z0RwRzQ4czRQQ0d1AR5lHohnrnYlem8SjxCR52Rrh-T3T7-rEjeYJIjHola7KHkdDdlq4kWeoUIJEw_aem_bH4mex1sTUU_Tp6yG3XHxQ

Chiński producent samochodów BYD planuje stworzyć sieć ultraszybkich stacji ładowania pojazdów elektrycznych w całej Europie

System BYD wykorzystuje architekturę 1000 V

Opublikowano
3 godziny temu, Kriss33 napisał(a):

To co potrafi technologia aut elektrycznych jest dla mnie fenomenem jeśli chodzi o dynamiczną jazdę. Moja średnia poniżej 17 kWh, co oznacza jazdę w koło komina za ok. 15 zł na 100 km. Spalinowy o podobnych osiągach 80-100 zł na 100 km. 

Wyniki zużycia jakie pokazuje moja Tesla to jakiś kosmos, nawet poniżej 10 kWh na 100 km da się zrobić w koło komina. Kolega ma Skę z 2016 roku mówił, że mniej niz 17 kWh nie zuzywa. 

Na dystansie 30000 km oszczędności na paliwie co najmniej 20 tys zł. Fajnie 🙂 

Moja TMS LR wracałem drogami lokalnymi ponieważ były duże korki na A4. Zużycie mega fajne. biorąc pod uwagę 3.2s do 100 oraz wielkość samochodu 

 

image.thumb.png.94889a719484a24c5add0b64d84afcad.png

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

Opublikowano

No dobra, mam tego Avengera 

w środku skromnie i ciasno, szczególnie z tyłu. W trybie sport jakoś jedzie, w normalnym słabo. 
Zużycie w mieście wychodzi mi 13 kWh czyli znośnie. 
Na Orlenie ładowanie AC powolne, DC trochę lepiej, bo aż 16 kWh na godzinę. Może dlatego, że jak zacząłem ładować to było 87%. 
Generalnie - auto stosunkowo tanie i to czuć. 
 

gdyby ktoś miał jakies pytania to śmiało. 

Opublikowano

Jaka cena i jak wychodzi finansowanie ?

Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jeździsz praktycznie za darmo więc nie narzekaj 👍

jak odebrałeś to pojedziel się fotkami.

Edytowane przez słonik40
Opublikowano

Ja go tylko wziąłem na weekend na test. Na pewno go nie wezmę dla siebie. 
jutro wrzucę smfotki, ale jest w ohydnym seledynowym kolorze. 
 

no i przy przebiegu 28 tys strasznie trzeszczą drzwi kierowcy w trakcie jazdy - pewnie coś z szybą i jej podnośnikiem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powyżej 80 procent wiele aut ładuje się bardzo wolno, plus mała bateria. Ile czasu ładuje się 10-80 procent na dc? Jakie ma max ac?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeep Avenger to nie jest auto do jeżdżenie w trasy. Da się, ale po co. Wystarczy,  że Waldek-motodoradca wziął na wynajem na 2 lata takie auto i ośmiesza auta elektryczne. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, maciej_cie napisał(a):

Nie wiem bo nie jeździłem aż tyle. Ale to mimo wszystko strasznie wolno. 

rozumiem, że to Twoja ocena, bo oczekiwałeś, ze będzie szybciej? 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

generalnie ładowanie 80-100% trwa tyle ile 10-80%

Opublikowano

Zgadza się. Oczekiwałem, że będzie jednak szybciej. 
swoją drogą, to po dobiciu do 90% zeszło do 12 kWh. 
 

samochód 28 tys przebiegu, a w środku mocno trzeszczał. Przyciski zmieniające kierunek jazdy bardzo niewygodnie położone. 
Po wrzuceniu R koło 2 sekund zanim pojawił się obraz z kamery cofania. 
 

Coz, samochód mocno budżetowy, ale jak ktoś mocny kompromis akceptuje, to będzie zadowolony, bo w mieście daje radę i jazda kosztuje symboliczne pieniądze. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

jak wyszedł ten samochód to kosztował 170 czy 190 tys...nie wiem jak teraz

Opublikowano
4 minuty temu, maciej_cie napisał(a):

Zgadza się. Oczekiwałem, że będzie jednak szybciej. 
swoją drogą, to po dobiciu do 90% zeszło do 12 kWh. 
 

samochód 28 tys przebiegu, a w środku mocno trzeszczał. Przyciski zmieniające kierunek jazdy bardzo niewygodnie położone. 
Po wrzuceniu R koło 2 sekund zanim pojawił się obraz z kamery cofania. 
 

Coz, samochód mocno budżetowy, ale jak ktoś mocny kompromis akceptuje, to będzie zadowolony, bo w mieście daje radę i jazda kosztuje symboliczne pieniądze. 

Chyba trzeba być wielkim miłośnikiem Stelantisa aby zdecydować się na takiego Jeepa gdy Hyundai Kona jest obecnie dostępny od 135 tys.

A moim zdaniem jest lepszy od Avengera pod każdym względem.

  • Dziękuję 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

az sprawdzilem ceny, bez komentarza

Opublikowano

Dlatego jedynie najem wchodzi w gre. 
Ten samochód kupi tylko kompletny idiota. 
I jeszcze ktoś się zastanawia czemu Chińczyk się tak dobrze sprzedaje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolega kupił Baic 7, wpłata 53 tys zł i za rok 53 tyz i za 2 lata tez 53 tys. Raty 0 %. Zwykły spalinowy i dostał LPG za 1 zł. Warunku idealne dla Polaków

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.