Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
31 minut temu, słonik40 napisał(a):

Zanim powstał starlink internet satelitarny już istniał wiele lat na świecie.

Wszystko to co robi Musk istnialo w jakiejs innej formie gdzies na swiecie, historia elektrykow ma juz kilkadziesiat lat.

Tylko co z tego?

Pampers pewnie tez nie wymyslil pieluch, Redbull energetykow a Adidas butow sportowych.

A mimo to to te firmy sa utozsamiane z tymi produktami od dziesiecioleci bo w jakis sposob wywarly na nie najwiekszy wplyw, to samo bedzie z Tesla podejrzewam.

2 godziny temu, BMFun napisał(a):

rozważasz Ix za 500k+ czy Taycan za 600k+

Chyba Cie Bog opuscil jak myslisz, ze wydam 600k+ na Taycana 🤣

Dam Ci przyklad 2 konkretnych aut ktorymi jestem zainteresowany - oba auta maja symboliczne przebiegi, oba maja PAW, oba maja Burmestra i oba laczy jeszcze jedna rzecz - sa warte ~30% ceny auta nowego (Porsche odlecialo na inna planete jezeli chodzi o ceny nowych aut)

 I ja chetnie takie auto przytule na rok czy dwa (Z NUDOW) bo sa imho dobrym value w cenie w ktorej sa sprzedawane i w opcjach/technologii w ktora sa wyposazone.

Nie uwazam, ze sa lepsze od modelu S, nie nadaja sie na trasy zupelnie - mowie o pre-LCI (w przeciwienstwie do modelu S), nie sa rodzinne (pakowne) jak jakies kombi ani sportowe jak np 911 - ot po prostu pojezdze przez chwile tanim Porsche z Burmestrem. No i pozbede sie gownianego i4 M50 a to juz samo w sobie jest motywujace rotfl

Bruktbil til salgs: Porsche Taycan - 2020 - Grå - 571 hk - Sedan | FINN.no

Bruktbil til salgs: Porsche Taycan - 2020 - Grå - 761 hk - Coupe | FINN.no

Jedyne co mnie jeszcze meczy to serwis tych nieszczesnych Taycanow po gwarancji - jak widze cene 3k euro za wymiane akumulatora 12V to sie odechciewa premium.

Tesla pokpila troche segment E musze jednak przyznac - opor uzytkownikow jezeli chodzi o naturalna skore, o softclose, o headup, o ogolnie fit&finish i detale w srodku jest spory --> co przejdzie w segmencie C/D niekoniecznie przejdzie w segmencie E/F

Edytowane przez adamjttk

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Przecież masz także model s po lifcie w super niskich cenach więc po conochasz się w taycana? Dziś mi mignęło ogłoszenie plaida gdzie właściciel proponował że dopłaci jak ktoś przejmie od niego leasing. Lub sprzeda po wykupie za 300k…/

 

wracając do pioniera elektrycznych aut to mi się ev kojarzy jedynie z leaf 

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Wszystko to co robi Musk istnialo w jakiejs innej formie gdzies na swiecie, historia elektrykow ma juz kilkadziesiat lat.

Tylko co z tego?

Pampers pewnie tez nie wymyslil pieluch, Redbull energetykow a Adidas butow sportowych.

A mimo to to te firmy sa utozsamiane z tymi produktami od dziesiecioleci bo w jakis sposob wywarly na nie najwiekszy wplyw, to samo bedzie z Tesla podejrzewam.

Chyba Cie Bog opuscil jak myslisz, ze wydam 600k+ na Taycana 🤣

Dam Ci przyklad 2 konkretnych aut ktorymi jestem zainteresowany - oba auta maja symboliczne przebiegi, oba maja PAW, oba maja Burmestra i oba laczy jeszcze jedna rzecz - sa warte ~30% ceny auta nowego (Porsche odlecialo na inna planete jezeli chodzi o ceny nowych aut)

 I ja chetnie takie auto przytule na rok czy dwa (Z NUDOW) bo sa imho dobrym value w cenie w ktorej sa sprzedawane i w opcjach/technologii w ktora sa wyposazone.

Nie uwazam, ze sa lepsze od modelu S, nie nadaja sie na trasy zupelnie - mowie o pre-LCI (w przeciwienstwie do modelu S), nie sa rodzinne (pakowne) jak jakies kombi ani sportowe jak np 911 - ot po prostu pojezdze przez chwile tanim Porsche z Burmestrem. No i pozbede sie gownianego i4 M50 a to juz samo w sobie jest motywujace rotfl

Bruktbil til salgs: Porsche Taycan - 2020 - Grå - 571 hk - Sedan | FINN.no

Bruktbil til salgs: Porsche Taycan - 2020 - Grå - 761 hk - Coupe | FINN.no

Jedyne co mnie jeszcze meczy to serwis tych nieszczesnych Taycanow po gwarancji - jak widze cene 3k euro za wymiane akumulatora 12V to sie odechciewa premium.

Tesla pokpila troche segment E musze jednak przyznac - opor uzytkownikow jezeli chodzi o naturalna skore, o softclose, o headup, o ogolnie fit&finish i detale w srodku jest spory --> co przejdzie w segmencie C/D niekoniecznie przejdzie w segmencie E/F

Ja nie rozumiem wydawać 250-315tys na przestarzałe auto. Przecież w tej cenie kupisz Teslę 3 po lifcie, zrobisz sam audio że będzie lepsze od burmestera i jeszcze kupisz za 50tys  zł akcje Tesli i będziesz liczył zyski jak @Jac3kBMW

Serio, nie rozumiem Twojego toku rozumowania na podstawie tego co piszesz. Chcesz 5 letnie stare auto zamiast lepsze pod każdym innym względem Teslę. Tzn sam bym zrobił to samo ale ja widzę dziesiątki innych zalet a Ty tylko jedna audio a reszta to wady. 

btw. Za ok 400k kupisz ix m60 z 2024 z bowersem sprzed liftu za nówkę sztukę z prawdziwa skóra. A do tego jeszcze promocyjny leasing comfort lease na 2-5 lat z rozsądną ratą. Uczciwa cena. 

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wogole ciekawa sprawa z tym burmiesterem. Ile tutaj było natłuczone jakie to tesla ma och i ach audio, jak to inżynierowie wynieśli technologie high endowa z fabryk żeby tylko zaimplementować w tesli ile to pierdyliard głośników i watów audio tesli nie ma a jak przychodzi co do czego to okazuje się że szukasz kilkuletniej używki niemieckiego premium gdzie utrzymanie tego auta tanie nie jest i to delikatnie mówiąc.

Opublikowano (edytowane)
56 minut temu, BMFun napisał(a):

Ja nie rozumiem wydawać 250-315tys na przestarzałe auto. Przecież w tej cenie kupisz Teslę 3 po lifcie, zrobisz sam audio że będzie lepsze od burmestera i jeszcze kupisz za 50tys  zł akcje Tesli i będziesz liczył zyski

@BMFun, Dokładnie tak jest 🙂

Do końca mojego projektu Tesla zostało minimum 4 miesiące. Zobaczymy jak będzie za 4 miesiące ale obecnie podsumowanie wychodzi super. Po sprzedaży TMS i uwzględniając oszczędności na paliwie które zainwestowałem mam 30tys USD w akcjach Tesli plus wartość samochodu co praktycznie umożliwia mi myślenie o nowym lub rocznym fajnym Taycanie po liftingu bez żadnych leasingow i większej dopłaty. 

Jak dla mnie to super przygoda z elektromobilnością, w przeciwieństwie do @słonik40 wiem, że nie chcę dla siebie więcej samochodu spalinowego. 

Podjadę sobie do Porsche i zrobię wycenę swojej, może akurat wpadnie coś fajnego na wymianę. Myślę, że nie będzie problemu bo akurat ostatnio Porsche Katowice sprzedało dokładnie taką jak moją z większym przebiegiem za 365tys. Jak będą elastyczni to nawet zamówię coś pod siebie wg swojej specyfikacji. Jak narazie widziałem na Otomoto rocznik 2024, polift z rabatami dochodzącymi do 20%. 

Taycan to jedyny samochód jaki rozważam ponieważ musze sobie trochę poprawić w stosunku do TMS a tylko Taycan może mi coś więcej zaoferować. 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

@Jac3kBMW rozumiem że według Twojej filozofii salon Porsche to instytucja charytatywna i sprzedaje auta za tyle za ile kupiła dorzucając od siebie gratis prace sprzedawców i miejsce w salonie? Do tego cena ofertowa równa się sprzedaży?

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
54 minuty temu, BMFun napisał(a):

Przecież w tej cenie kupisz Teslę 3 po lifcie, zrobisz sam audio że będzie lepsze od burmestera

Mialem juz 2 nowe Tesle TM3. Lift TM3P WG MNIE nie przyniosl duzo nowosci (dla posiadacza starszej wersji przynajmniej). Gdybym wczesniej nie mial przedlifta to kupilbym jednak nowa TM3P w 2 sekundy.

Moze gdyby podkrecili grubo naped do 2,6-2,7s do setki to bym sie polasil na ta nowa TM3P dla frajdy (z tymi fotelami sportowymi by sie fajnie jezdzilo), ale wersja europejska jest slabsza od amerykanskiej a tamta nawet szalu nie robi.

Co do customowego audio --> jak na moje nierealne pruc to auto i sie podlaczac do GUI zeby to dzialalo jak fabryka, za stary i leniwy juz tez jestem na takie zabawy.

58 minut temu, BMFun napisał(a):

Serio, nie rozumiem Twojego toku rozumowania na podstawie tego co piszesz.

Nie ma problemu, nie musisz 🙂

59 minut temu, BMFun napisał(a):

Ja nie rozumiem wydawać 250-315tys na przestarzałe auto

W czym ono jest przestarzale w porownaniu do lifta? Ja tam widze 100km zasiegu mniej jedynie (a mi ten zasieg lotto bo to auto do pracy 2x15km dziennie, na trase sie nie nadaje bo jest za male (bagaznikowo) po prostu.

Te Taycany maja Burmestra, maja pneumatyke, maja tylna skretna os, sa w srodku duzo bardziej premium od Tesli wiec suma sumarum bedzie sporo nowosci wiec sie troche naciesze (czyms innym).

Godzinę temu, BMFun napisał(a):

btw. Za ok 400k kupisz ix m60 z 2024 z bowersem sprzed liftu za nówkę sztukę z prawdziwa skóra.

Przedliftowe 2 latki z mikro przebiegami, wyposazone pod korek, z 3 latami gwarancji jeszcze, chodza w NO za 270-280k PLN, ogolnie te duze/drogie auta maja straszna utrate wartosci i wg mnie nie oplaca sie ich zbytnio kupowac nowych (albo za biedny jestem zeby tracic po 100-200k PLN rocznie)

https://www.finn.no/mobility/item/407694855?ci=10

.

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, słonik40 napisał(a):

rozumiem że według Twojej filozofii salon Porsche to instytucja charytatywna i sprzedaje auta za tyle za ile kupiła dorzucając od siebie gratis prace sprzedawców i miejsce w salonie? Do tego cena ofertowa równa się sprzedaży?

Przecież nikt tak nie powiedział. Po co wymyślasz takie bzdury. Nabijasz posty ?

@słonik40, btw, myslę że okolice 320tys są spokojnie do ogarnięcia. Czyli bedzie 100tys utraty w dwa lata i około 60tys przebiegu. Tak samo traciłem 4 lata temu na G31, samochód był wtedy 3 letni czyli całkiem w normie. 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po to że piszesz bzdury o tym ile dostaniesz za model s w salonie Porsche. Pójdz, wycen a później wróć z odpowiedzią.

@adamjttk masz przecież do wyboru jeszcze używany s plaid… masz osiągi którymi się podniecasz no i podobno świetne audio 👍

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
24 minuty temu, słonik40 napisał(a):

@adamjttk masz przecież do wyboru jeszcze używany s plaid… masz osiągi którymi się podniecasz no i podobno świetne audio 👍

Przez chwile rozwazalem ale mi az tak bardzo model S nie podchodzi szczerze mowiac, nie bylem zachwycony po jazdach probnych (nie do konca dopasowany do moich aktualnych potrzeb)

Plaid przy wszystkich swoich zaletach ma tez kilka wad - nie ma headup, nie ma skretnej tylnej osi, nie jest w srodku taki fajny jak Taycan (wszystko w skorze etc), audio tez nie jest highendowe jak Burmester (ktory kosztuje prawie 30k PLN w konfiguratorze, wiec cos za cos oczywiscie)

 

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też zdecydowanie wolałbym taycana , ewentualnie eqe43/53 amg. I5 to też naprawdę fajne auto, dla mnie ma jedynie zbyt mała baterie, chociaż przy najmach jakie były możliwe na początku roku to nie wiem czy bym siennie zdecydował. Samochód wychodził wyjątkowo korzystnie.

Opublikowano
43 minuty temu, słonik40 napisał(a):

Też zdecydowanie wolałbym taycana , ewentualnie eqe43/53 amg. I5 to też naprawdę fajne auto

@słonik40 Ale Ty bredzisz, przecież Ty kupisz samochód na ropę, czyż nie? Zawsze to dwie gwiazdki więcej do premium 🙈

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To że mam zamiar kupić samochód spalinowy nie znaczy że nie mogę mieć zdania na temat samochodów elektrycznych, szczególnie że praktycznie z każdym z nich miałem do czynienia (no dobra nie jeździłem i5, jedynie m5 ale poza napędem te auta będą podobne pod wieloma względami)

Opublikowano
27 minut temu, słonik40 napisał(a):

To że mam zamiar kupić samochód spalinowy nie znaczy że nie mogę mieć zdania na temat samochodów elektrycznych

@słonik40, Coś tam możesz sobie pisać ale i tak tu straciłeś już kompletnie wiarygodność. Już nawet Nawrocki jest bardziej wiarygodny podpisując wszystkie postulaty Mentzena 😂😂😂🙈🙈🙈

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No ty za to jesteś super wiarygodny. Nawet czas ładowania u Ciebie dzięki ota leci szybciej ale rozmawiajmy k faktach. Ludzie głosują portfelem i nawet zagorzali fani omijają auta typu plaid szerokim łukiem i wola pójść do Porsche.

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, słonik40 napisał(a):

No ty za to jesteś super wiarygodny. Nawet czas ładowania u Ciebie dzięki ota leci szybciej ale rozmawiajmy k faktach. Ludzie głosują portfelem i nawet zagorzali fani omijają auta typu plaid szerokim łukiem i wola pójść do Porsche.

Ja przynajmniej wiem co zrobię. Za 4 miesiące TMS idzie na sprzedaż a cała kasa na Porsche 911 rocznik 2019-2022 w zależności od wersji tak żeby podatkowo przychód z VAT rozliczyć 😉 plus elektryk w najem do codziennej jazdy i czasami na dłuższy wyjazd. Może to być nawet TMY lub coś innego co będzie wychodziło najkorzystniej cenowo. Na 100% nie kupię Chińskiego elektryka. 

Edytowane przez Jac3kBMW
  • Lubię to 1

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostatnio pisałeś coś o taycanie że benzynowego już nie kupisz a runnable 911 się pojawia 😀miotasz się tak samo jak ja, z tymże ja różnica miedzy nami jest taka że ja nigdy nie uważam że kupuje najlepsze auto jakie na rynku jest. Kupuje takie które po prostu mi się podoba i pasuje. Ja jeszcze chce się przejechać rs3/a45s bo może da namiastkę 911 przy większej praktyczności.

Opublikowano (edytowane)
11 minut temu, słonik40 napisał(a):

Ostatnio pisałeś coś o taycanie że benzynowego już nie kupisz a runnable 911 się pojawia 😀miotasz się tak samo jak ja, z tymże ja różnica miedzy nami jest taka że ja nigdy nie uważam że kupuje najlepsze auto jakie na rynku jest. Kupuje takie które po prostu mi się podoba i pasuje. Ja jeszcze chce się przejechać rs3/a45s bo może da namiastkę 911 przy większej praktyczności.

Miałem na myśli daily. 911 będzie samochodem weekendowym dla funu i tyle. Nie chcę poprostu więcej tracić na wartości a nie chcę starego Taycana, musiałby być po lifcie. Dla mnie praktyczność nie ma już znaczenia. Wspomniane przez Ciebie samochody to półśrodki, których ja kompletnie nie biorę pod uwagę. Jak za 4 miesiące będzie w fajnych cenach I5 to wezmę I5, może być q6 czy nawet A6 ale elektryk. Nie chcę rezygnować z wygody użytkowania elektryka w okresie zimowym.  

Nigdy nie uważałem, że kupje najlepszy samochód na rynku, do tego bardzo dużo mi brakuje. Kupuje taki, który uważam że jest w danym czasie najlepszy dla mnie. 

 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

 

 

@BMFun - troche smieszne porownanie firmy ktora sie dopiero rozkreca i produkuje tylko elektryki do firmy ktora jest na rynku sto lat, wyplaca co roku sowita dywidende i 80% (?) jej sprzedazy to nadal auta spalinowe, ktore notabene maja jeszcze 10 lat waznosci bo pozniej trafia na smietnik historii (zdarzy sie to duzo szybciej, mowie o oficjalnych terminach)

Jak BMW przejdzie w 100% na elektryki i bedzie z nich tylko czerpac swoje zyski to chetnie wroce do tematu zyskow w przeliczeniu na akcje.

Przecież od 5 lat zajmujesz się głównie porównywaniem tych 2 firm, a teraz piszesz o tym że to śmieszne? 😄 Nie rozumiem dlaczego tak krytycznie piszesz o swojej 5-letniej działalności na forum 😉 

Tesla jest dziś normalną korpo która istnieje od ponad 15 lat. 10-15 lat temu mogłeś mówić że to startup. To tak jakbyś dziś mówił że OpenAI czy BYD to startupy i nie można ich porównywać do podobnych producentów, bo nie mają 50 czy 100 lat historii. Gdyby tak myśleć, to dzisiaj wszyscy byśmy pracowali na IBMach z procesorami Intel.

A wogóle to jak można porównywać 19 letni "startup" InPost z Pocztą Polską mającą prawie 500 lat i założoną przez jakiegoś króla Polski 😄 

21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Jezeli patrzysz na obie firmy i uwazasz ze z nich dwoch to BMW sie rozwija i zwieksza swoja wartosc, to ok 🙂

Bardzo sie mylisz.

Póki co, to Ty się mylisz w prognozach wg których Tesla powinna już sprzedawać z 6 milionów aut i mieć ogromne zyski, a BMW skomleć o inwestora, który przejmie firmę. Tymczasem sprzedaż elektryków BMW od 5 lat bardzo dynamicznie rośnie, ogólna sprzedaż aut utrzymuje się na dobrym poziomie, a Tesla zamiast dynamicznie rosnąć leci na łeb i szyje.

 

21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Kurs akcji Tesli wynika z tego, ze glowny udzialowiec to najprawdopodobniej najwiekszy geniusz ludzkosci obecnych czasow, koles wlasnorecznie zmienil branze motoryzacyjna na calym swiecie, zmonopolizowal loty w kosmos i przejal zamowienia NASA, wymyslil internet na nowo dzieki Starlinkom, kopie tunele pod miastami, walczy o autonomie czy robotyke - slowiem, koles ksztaltuje rzeczywistosc 8 miliardow ludzi na naszych oczach, zmienia postrzeganie otaczajacej nas rzeczywistosci.

Gdy BMW dodaje w miedzyczasie podswietlane grille (zartuje, nie bierz tego doslownie).

Ale co Ty porównujesz? Uprawiasz kult jednostki czy porównujesz 2 firmy motoryzacyjne? Co ma NASA, starlinki, loty w kosmos do Tesli? Przepraszam, ale to nie forum wyznawców Elona, tylko forum gdzie dyskutujemy o samochodach.

21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Tesle i BMW dzieli praktycznie WSZYSTKO, jedna to stuletnia firma starych dziadkow odcinajaca kupony, druga firma z jej wlascicielem ksztaltuje rzeczywistosc motoryzacyjna. To jak wygladaja wspolczesne BMW (design, GUI, technologia napedu) to w sumie dzielo jednego czlowieka - Muska.

hahaha, kult jednostki normalnie. Nie to forum stary. Dla mnie produkt pt Tesla jest dużo gorszy od wielu na rynku. Tesla była pionierem elektromobilności, ale się wypaliła i dziś przeistoczyła się w zwykłe kolejne korpo motoryzacyjne, a ich produkt jest dla mnie przestarzały technicznie pod wieloma względami, brzydki i słaby jako auto (zawieszenie, reflektory itp).

21 godzin temu, adamjttk napisał(a):

Jezeli autonomia wypali to w ciagu naszego zycia zniknie zawod kierowcy zawodowego - zmiany na calym swiecie beda monstrualne, miliony ludzi "jednego dnia" bedzie musialo zmienic prace, ich zawod wyginie jak kiedys zawod woznicy konia w zaprzegu. A wtedy to kapitalizacja Tesli moze i 5x wzrosnac.

Znowu kult jednostki - FSD to nie jest Tesla. Jest setki firm na świecie które robi to od dawna, tylko jeden CEO twitteruje o tym, co się niesie po świecie bo przy okazji co jakiś czas wywołuje skandale i kontrowersje. Technologia FSD od dziesiątek lat się rozwija i w lotnictwie to jest bardzo dopracowane rozwiązanie które sami potrafi wystartować, lecieć i lądować.

 

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Jac3kBMW no przecież cały czas piszesz że model s bardzo mało traci więc nie rób sobie z gęby szmaty i kup kolejna tesle 😀co do wspomnianych przyrzeknie aut to na pewno nie maja prestiżu 911 ale z drugiej strony założę boks i na upartego śmignę wygodnie na narty. Nie skreślam ich, dam im szanse. Na i cena. Rs3 fajnie wyposażone to kosz 300k z bardzo malutkim haczykiem bo są duże rabaty na auta z placu plus bardzo atrakcyjny leasing. 911 natomiast to za mój konfig to 750k za bazowa careere a 900 za gts. Używanej nie kupię bo uważam że tak dobrze trzymają  cenę że się nie opłaca 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
45 minut temu, BMFun napisał(a):

Przecież od 5 lat zajmujesz się głównie porównywaniem tych 2 firm, a teraz piszesz o tym że to śmieszne?

Patrz co cytujesz. Pisales konkretnie o zysku w przeliczeniu na akcje i do tego sie odnioslem. Nie rozrozniasz firm 100 letnich, betonowych, z suta dywidenda od firm rozwijajacych sie.

Jedna firma kurczowo trzyma sie tego na czym zarabia (ICE, serwis), druga sie rozwija i buduje fabryki aut elektrycznych ktore sa przyszloscia.

Jezeli by byla narracja polityczno-ekonomiczno-technologiczna "ICE forever" to bysmy mogli dyskutowac, ale nie jest.

45 minut temu, BMFun napisał(a):

Póki co, to Ty się mylisz w prognozach wg których Tesla powinna już sprzedawać z 6 milionów aut

Mozesz mi wskazac te moje prognozy apropo 6 milionow aut w tym watku?

45 minut temu, BMFun napisał(a):

a BMW skomleć o inwestora

Spokojnie, jeszcze beda zwalniac i skomlec o chinskiego inwestora

45 minut temu, BMFun napisał(a):

Ale co Ty porównujesz? Uprawiasz kult jednostki czy porównujesz 2 firmy motoryzacyjne? Co ma NASA, starlinki, loty w kosmos do Tesli? Przepraszam, ale to nie forum wyznawców Elona, tylko forum gdzie dyskutujemy o samochodach.

Pisalismy z czego wynika kurs akcji Tesli. Bez Muska akcje Tesli by polecialy o 50-80% w dol w kilka mies podejrzewam.

45 minut temu, BMFun napisał(a):

hahaha, kult jednostki normalnie. Nie to forum stary. Dla mnie produkt pt Tesla jest dużo gorszy od wielu na rynku. Tesla była pionierem elektromobilności, ale się wypaliła i dziś przeistoczyła się w zwykłe kolejne korpo motoryzacyjne, a ich produkt jest dla mnie przestarzały technicznie pod wieloma względami, brzydki i słaby jako auto (zawieszenie, reflektory itp).

Jeszcze raz --> pisalismy o tym, z czego wynika kurs akcji i PE Tesli

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@adamjttk sam tutaj piałeś niedawno że giga fabryka w Berlinie będzie wypluwała 2 miliony aut rocznie. Na dziś dzień w Europie nie wiem czy złamie barierę 100k. Troszkę ktoś się pomylił 😀

Opublikowano
Godzinę temu, słonik40 napisał(a):

@Jac3kBMW no przecież cały czas piszesz że model s bardzo mało traci więc nie rób sobie z gęby szmaty i kup kolejna tesle 😀co do wspomnianych przyrzeknie aut to na pewno nie maja prestiżu 911 ale z drugiej strony założę boks i na upartego śmignę wygodnie na narty. Nie skreślam ich, dam im szanse. Na i cena. Rs3 fajnie wyposażone to kosz 300k z bardzo malutkim haczykiem bo są duże rabaty na auta z placu plus bardzo atrakcyjny leasing. 911 natomiast to za mój konfig to 750k za bazowa careere a 900 za gts. Używanej nie kupię bo uważam że tak dobrze trzymają  cenę że się nie opłaca 

Ja nie chcę nowego ponieważ wolę coś bardziej analogowego, bardziej w ten deseń. Może być 4s lub właśnie GTS. Drążek zmiany biegów też mi się bardziej taki podoba.

Z bardziej cywilnych to jeszcze ostatecznie M3 ponieważ nie ma tam żadnej hybrydy a nowe 911 już jest mild hybrid czego nie chcę. 

https://finder.porsche.com/pl/pl-PL/details/porsche-911-carrera-gts-coupe-uzywany-9ZWG7W?int_ref=new-icc&int_medium=link&model=911&order=price_asc&int_id=MSC_improvement_fi

 

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Całkiem sensownie wygląda ten gts, szkoda że nie 992. Wracając do czystej benzyny to carrera i Carrera s to nie są mild hybrid, gts jest jedynie hybryda. Jest sporo nówek carrera t w manuału wystawionych na OtoMoto i podobno można dostać na nie bardzo dobry Rabat, chociaż na forach odradzają manual bo podobno później bardzo ciężko sprzedać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, Jac3kBMW napisał(a):

Moj boze, jak sie pieniadze fiducjonarne szmaca

Prawie pol miliona PLN (130k$..) za 7-letniego GTSa poprzedniej generacji 😮

 

W USA te auta NOWE chodzily 7 lat temu w tych pieniadzach (120k$), masakra

https://www.porschestlouis.com/2018-porsche-911-gts-st-louis-mo.html

https://www.cars.com/research/porsche-911-2018/

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.