Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Jac3kBMW teoretycznie to co piszesz ma sens ale w praktyce przykładowo hybrydowy prius od lat jest top w czołówce niezawodności. Z jednej strony skonplikowana konstrukcja, silny silnik i bateria przyjmująca na klatę wiele funkcji nie może działać dobrze. Drugiej strony hybrydowe toyoty to top niezawodności. Sam jestem ciekawy jak będzie wyglądała awaryjność takiego modelu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik sprawdziłem w drodze powrotnej zuzycie na trasie Gliwice-Wrocław. Temperatura tym razem była nizsza -5 na wyjezdzie, 0 We Wrocławiu. Tempomat na 140 plus kilka przyspieszenień i zużycie 24 kWh. Ogolnie ok 1000 km, ładowanie tylko na SUC 307 zł .  1,6 zł za kWh. 

Co do samej Tesli po 1,5 roku jazdy i teście zimowym. Nadal jestem ZACHWYCONY. Wiem, że wielu osobom trudno to zrozumieć. Powtarzam to od początku, wg mnie Tesla Y jest wystarczająco dobrym autem, żeby nie chcieć płacić więcej za inne, zapewne w czymś lepsze auta. BMWFun co do zawieszenia, bo mocno na to zwracałeś uwagę. Na pewno na drodze gdzie jest równy asfalt jest absolutnie komfortowo, na jakiejś łatanej czasami jest twardo i sztywno, ale taka jest charakterystyka tego auta. Prostota auta jest dla mnie super, jak to mówią niektórzy, nic w środku nie ma, a jedzie 🙂

Ja nie pisze tego po to, żeby kogoś przekonywać do Tesli, jak ktoś chce dopłacać 2, 3 x wiecej bo nie podoba mu się tesla, brzydzi się nią itp to absolutnie jego sprawa. Jak to Słonik napisał jesteśmy dorośli. 

Także skupianie się na tym co jest lepsze, a co gorsze to nie wszystko. Pytanie jest czy chcesz/możesz za to zapłacić. Tylko tyle i aż tyle. 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
3 minuty temu, słonik40 napisał(a):

@Jac3kBMW teoretycznie to co piszesz ma sens ale w praktyce przykładowo hybrydowy prius od lat jest top w czołówce niezawodności. Z jednej strony skonplikowana konstrukcja, silny silnik i bateria przyjmująca na klatę wiele funkcji nie może działać dobrze. Drugiej strony hybrydowe toyoty to top niezawodności. Sam jestem ciekawy jak będzie wyglądała awaryjność takiego modelu.

Tak, tylko Toyoty to całkowicie inny rodzaj hybryd. Zobacz wsiadasz do M5 zimą i nie tylko. Ruszasz na elektryku i nagle wyprzedzasz co skutkuje odpaleniem V8 i to nie delikatnym, turbiny itp wkraczają do gry.  Jak ten silnik będzie wyglądał po 100tys km ?

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
3 minuty temu, Jac3kBMW napisał(a):

Tak, tylko Toyoty to całkowicie inny rodzaj hybryd. Zobacz wsiadasz do M5 zimą i nie tylko. Ruszasz na elektryku i nagle wyprzedzasz co skutkuje odpaleniem V8 i to nie delikatnym, turbiny itp wkraczają do gry.  Jak ten silnik będzie wyglądał po 100tys km ?

czy ktoś widział jak Toyota kogoś wyprzedza? 🙂 

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Zadaniem decydentow w Porsche jest teraz to osiagnac - czy to poprzez budowe nowych fabryk, badz totalna optymalizacje starych, czy to poprzez duzo wieksze naklady na R&D, czy to poprzez stosowanie robotow zamiast ludzi na tasmie czy to poprzez ciecie kosztow (ala BMW). Nie wiem, za to im placa zeby sterowac ta lajba ze sztormu do spokojnego morza.

Taki ciekawy komentarz dotyczący ogólnie niemieckiej gospodarki słyszałem, o której mówi się że jest kryzysie i się zastanawia czy nie “padnie”. Niemcy dość konserwatywni są i ich duże firmy wolniej reagują na zmiany niż młode startupy z Doliny Krzemowej, ale za to mają dużo zasobów żeby w wolniejszym tempie przestawić się i dostosować i historycznie wychodziły na tarczy, bo mimo że wolniej, to mają bardzo duży potencjał jeśli chodzi o optymalizację i automatyzację. Pamiętaj że za tym wszystkim stoi geopolityka w której duże przetasowania się odbywaj, a to co widzimy to wierzchołek góry lodowej.

Ty wypowiadasz się jak nieomylny ekspert i doskonale wiesz co się wydarzy bez żadnego cienia wątpliwości co samo w sobie jest red flaga do wiarygodności tych emocjonalnych kasandrycznych przepowiedni. Mnie to  bardzo razi że wykrzykujesz tutaj że wiesz co się stanie i pokazujesz tylko jedną stronę medalu. Co innego gdybyś spekulował, widział różne możliwe scenariusze. Stabilność Twoich długoterminowych prognoz mamy w wątku dużo, z których w większości się wycofałeś po cichu (typu mityczne trzymanie wartości przez Teslę i wiele innych). Dziś zamiatasz pod dywan tematy jak przewaga technologiczna Tesli, a najlepszym przykładem jest zakończenie inwestycji na emeryturę (zakładam planaowana pewnie na 20-25lat) po chyba pół roku i sprzedaż akcji na górce. To ostatnie imho była dobra decyzja, ale pokazująca jak emocjonalnie rzucasz tutaj “pewnymi” prognozami przyszłości.

BMW strategia dot Bev jest zła i firma zaraz będzie kupiona za garść miedziaków, a tymczasem sprzedała 500k+ elektryków, a podobno wg Ciebie nie ma nawet porządnego elektryka i dopiero nad nim pracuje 😉 czyli 500k gniotów firma sprzedała. To jeśli legenda marki pozwala na taką sprzedaż “gniotów”, to nie wiem dlaczego dziwi Cię opieranie strategii na tej legendzie skoro to działa 😄

 

Godzinę temu, adamjttk napisał(a):

 

Siec dealerska ktora za 5 lat bedzie historia? "Jakosc obslugi" na ktora narzekaja ludzie na lewo i na prawo ze niczym sie nie rozni od Fiata czy innego Peugeota?

Imho Twoje przekonanie o tym że sieć dealerska jest niepotrzebna wynika z zaczadzenia PRem Tesli, która nie mogła polegać na sieci dealerskiej, bo by się nie przebili i to był w ich sytuacji genialny ruch. Co nie znaczy że to jest najlepsza droga. Nawet podawany tutaj za przykład Apple ma całą szeroką sieć resellerow przez którą odbywa się większość sprzedaży. To samo jest w całej masie innych branży jak sprzęt RTV euro AGD, ubezpieczenia, bankowość itp. Sprzedaż bezpośrednia tylko w wymienionych branżach jest marginalna albo co najwyżej mniejsza niż sprzedaż poprzez sieć pośredników. Tym bardziej tacy pośrednicy są niezbędni w przypadku dużo bardziej skomplikowanych i wymagających maintenance produktów jak samochód. Także fundamentalnie nie zgadzam się z Twoją tezy, za 5 lat się przekonamy że to był kolejny mit 🙂

 

Edytowane przez BMFun
  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Nie wiem, mnie nie pytaj 😀z amg45s też wszyscy się śmieli a widzę auta sprzedawane z nalotem grubo ponad 100k katowane przez małolatów. BMW ma Technologię hybrydową od toyoty, w toyocie masz podobnie, jedziesz na prądzie i nagle silnik benzynowy się włącza. Myślę że są tam zabezpieczenia na obroty itd… w każdym razie nie bałbym się aż tak.

 

@Kriss33 ja nie neguję że możesz nie być zachwycony. Dla mnie natomiast wystarczy spojrzenie na ABRP jak wygląda wycieczka tym autem do Włoch i więcej mi nie trzeba. To już nawet nie jest źle ale to jest tragedia. To jest prawie 5 godzin dłużej jak taycan czy modeling na 19, 4 jak mój Eqe i nawet jedną godzinę dłużej jak ix1. Ja nie wiem co tam poszło nie tak

 

IMG_3384.png

IMG_3383.png

IMG_3382.png

IMG_3381.png

Edytowane przez słonik40
Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, słonik40 napisał(a):

Nie wiem, mnie nie pytaj 😀z amg45s też wszyscy się śmieli a widzę auta sprzedawane z nalotem grubo ponad 100k katowane przez małolatów. BMW ma Technologię hybrydową od toyoty, w toyocie masz podobnie, jedziesz na prądzie i nagle silnik benzynowy się włącza. Myślę że są tam zabezpieczenia na obroty itd… w każdym razie nie bałbym się aż tak.

 

@Kriss33 ja nie neguję że możesz nie być zachwycony. Dla mnie natomiast wystarczy spojrzenie na ABRP jak wygląda wycieczka tym autem do Włoch i więcej mi nie trzeba. To już nawet nie jest źle ale to jest tragedia. To jest prawie 5 godzin dłużej jak taycan, 4 jak mój Eqe i nawet jedną godzinę dłużej jak ix1. Ja nie wiem co tam poszło nie tak

 

IMG_3384.png

IMG_3383.png

IMG_3382.png

IMG_3381.png

 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zawsze używam ABRP jako backup i nigdy się nie pomylił. Tam nawet koła wybierasz już nie mówiąc o wersji auta i na tej podstawie dobiera ci zużycie. Oni specjalizują się w tym, wyjątkowo blisko współpracują z tesla ale rozumiem że Teslę fanboys prawda boli. Nie pasuje to to do powtarzanych jak mantra bajek/legend o przewadze firmy nad reszta

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Słonik możesz wierzyć w to co podaje ABRP, albo w to co ja Ci piszę. Te czasy ładowania co podają są kompletnie nieprawdziwe. Mało tego, aplikacja Tesli tez podaje zawyżone czasy. Dzisiaj ładowałem się od 7 do 90% przy minus 5, 23 minuty, specjalnie zmierzyłem czas. 

Wczoraj zrobiłem zdjęcie, przy 84% prędkość ładowania 134 kWh. To było w Ołomuńcu, a tam jest gówniana stacja, bo ma max 134 kWh. 

 

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, słonik40 napisał(a):

Zawsze używam ABRP jako backup i nigdy się nie pomylił. Tam nawet koła wybierasz już nie mówiąc o wersji auta i na tej podstawie dobiera ci zużycie. Oni specjalizują się w tym, wyjątkowo blisko współpracują z tesla ale rozumiem że Teslę fanboys prawda boli. Nie pasuje to to do powtarzanych jak mantra bajek/legend o przewadze firmy nad reszta

@słonik40 Sprawdzam teraz i ABRP pokazuje totalny bullshit. Jazda z Warszawy do mnie do domu. Normalnie jadę na strzała bez problemu. Przy 20 stopniach dojeżdżam z zapasem na 30%.


 

image.thumb.png.bbe33d87c4f44f180393c42c411fcf05.png

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Siec dealerska ktora za 5 lat bedzie historia?

A Ty jesteś jakimś prorokiem czy jak? 

W głupim Rzeszowie ZK Motors kończy budować nowy duży salon w którym jedno piętro będzie właśnie czymś w stylu business lounge dla klientów vip.

1 godzinę temu, adamjttk napisał(a):

Czyli na moj chlopski rozum,

No właśnie na taki możemy dyskutować dopóki nikt z nas nie siedzi w zarządzie BMW.

 

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
32 minuty temu, Jac3kBMW napisał(a):

Zobacz wsiadasz do M5 zimą i nie tylko. Ruszasz na elektryku i nagle wyprzedzasz co skutkuje odpaleniem V8 i to nie delikatnym, turbiny itp wkraczają do gry.  Jak ten silnik będzie wyglądał po 100tys km ?

Jeździłeś? Bo z tego co widziałem na YT to zimny silnik nie włączy się na "odcinkę". Poza tym co za różnica czy hybryda czy zwykły ICE, jak ktoś jest idiotą i ciśnie na zimno to zajedzie każdy silnik.

Opublikowano (edytowane)
14 minut temu, Randall napisał(a):

Jeździłeś? Bo z tego co widziałem na YT to zimny silnik nie włączy się na "odcinkę". Poza tym co za różnica czy hybryda czy zwykły ICE, jak ktoś jest idiotą i ciśnie na zimno to zajedzie każdy silnik.

Nie jeździłem jeszcze. Zdaj relację. Sam pojadę na jazdy testowe.

Nie do końca jak z ICE bo w Pluginie nie wiesz kiedy włączy Ci się silnik spalinowy. Jak zapalisz ICE to silnik już się nagrzewa. Nie wiem jak to jest w pluginie, może też go dogrzewa. 

Wygląda na to, że w niskich temperaturach BMW zawsze odpala się na ICE żeby go dogrzać. 

https://g05.bimmerpost.com/forums/showthread.php?p=28316468

 

Edytowane przez Jac3kBMW

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
42 minuty temu, Kriss33 napisał(a):

. BMWFun co do zawieszenia, bo mocno na to zwracałeś uwagę. Na pewno na drodze gdzie jest równy asfalt jest absolutnie komfortowo, na jakiejś łatanej czasami jest twardo i sztywno, ale taka jest charakterystyka tego auta. Prostota auta jest dla mnie super, jak to mówią niektórzy, nic w środku nie ma, a jedzie 🙂

Kriss, co do tego że Tesla jest dobrym autem, to nie zaprzeczałem, lecz powtórzę to 105 raz - jest dobrym autem i ma dla większości najlepsze value do ceny wśród elektryków. Szanuję filozofię Tesli, bo ma wiele zalet i jest dla mnie Toyota wśród elektryków tylko lepiej jedząca żeby nie było 🙂 Osobiście chętnie wypożyczyłbym Teslę, chociaż w BMW jeździ mi się lepiej.

42 minuty temu, Kriss33 napisał(a):

Ja nie pisze tego po to, żeby kogoś przekonywać do Tesli, jak ktoś chce dopłacać 2, 3 x wiecej bo nie podoba mu się tesla, brzydzi się nią itp to absolutnie jego sprawa. Jak to Słonik napisał jesteśmy dorośli. 
 

Jesteśmy dorośli i jesteśmy na forum na ktorym są ludzie mający trochę pojęcia o motoryzacji, a przynajmniej statystycznie więcej niż przeciętny konsument.

Ja się nie zgadzam tylko nadmiernym hypem Tesli i wyszydzaniem innych marek bazując na swoich ekstremalnych kryteriach i przejaskrawiajac jeden stronę medalu. To nie jest akurat o Tobie 🙂 natomiast ja nie wiem dlaczego piszesz sugerując że albo Tesla albo 2-3x droższe marki. Proszę, podaj mi ile kosztuje Tesla a jakie to sa auta z tego samego segmentu które kosztują 2-3x. Bo ja jednak widzę że jest masa aut które są w podobnej do Tesli ceny czy w większości 20-30% droższe.

42 minuty temu, Kriss33 napisał(a):

Także skupianie się na tym co jest lepsze, a co gorsze to nie wszystko. Pytanie jest czy chcesz/możesz za to zapłacić. Tylko tyle i aż tyle. 

100% zgoda  

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
36 minut temu, słonik40 napisał(a):

 

@Kriss33 ja nie neguję że możesz nie być zachwycony. Dla mnie natomiast wystarczy spojrzenie na ABRP jak wygląda wycieczka tym autem do Włoch i więcej mi nie trzeba. To już nawet nie jest źle ale to jest tragedia. To jest prawie 5 godzin dłużej jak taycan czy modeling na 19, 4 jak mój Eqe i nawet jedną godzinę dłużej jak ix1. Ja nie wiem co tam poszło nie tak

 

Słonik po co Ty wymyślasz takie rzeczy jak jazda moim autem do Włoch jak wiadomo, że po pierwsze nie kupisz Tesli, po drugie kto normalny kupił by auto elektryczne z baterią 60 kWh, żeby jeździć ponad 1000 km na raz.  Porównanie do Taycana to nawet nie komentuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
4 minuty temu, BMFun napisał(a):

Ja się nie zgadzam tylko nadmiernym hypem Tesli i wyszydzaniem innych marek bazując na swoich ekstremalnych kryteriach i przejaskrawiajac jeden stronę medalu. To nie jest akurat o Tobie 🙂 natomiast ja nie wiem dlaczego piszesz sugerując że albo Tesla albo 2-3x droższe marki. Proszę, podaj mi ile kosztuje Tesla a jakie to sa auta z tego samego segmentu które kosztują 2-3x. Bo ja jednak widzę że jest masa aut które są w podobnej do Tesli ceny czy w większości 20-30% droższe.

 

Też się nie zgadzam z nadmiernym hypem i wyszydzaniem innych marek. Co do 2-3 razy droższe miałem na mysli auta marek Premium, niekoniecznie w tej samej klasie. Mi to bardzo pasuje, że za 200 tys mogę mieć auto, które ma bardzo dobre osiągi , jeździ prawie za darmo, a na pewno bardzo tanio i nie trzeba za zwykły przegląd płacić 6 tys (ostatni mój serwis M2). 

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tesla fanboje Macie racje, wszyscy kłamią, profesjonalny serwis z płatnymi użytkownikami z którego korzysta tysiące kierowców tesli codziennie i jeszcze za to płacą to totalny shit. Motor trend kłamie gdzie long rangę z dużo wkoekszym wltp zajeżdża tak samo daleko jak polestar jadąc jeden za drugim, testy grzyba i bjorna to też shit. Wy jesteście gorsi jak jechowi, nie jeździliście niczym innym bladego pojęcia nie macie ale głosicie jedynie słuszne prawdy objawione 

  • Haha 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Żeby zmienić temat z bicia piany jaka to Tesla jest najlepsza na świecie, byłem w salonie Audi zobaczyć dobrze zapowiadającego się q6 etron i a6 etron i muszę z przykrością powiedzieć, że o ile parametry techniczne sa niezłe, a zewnątrz auta są bardzo ładne, to w środku mnie odepchnęły. Design jakiś taki dziwny hyundaiowy, bez polotu, nic mi tam nie pasowało do siebie, a materiały typu twarde plastiki na desce + obleśny pianoblack który był cały wypalcowany domykały kiepski feeling wnętrza. Nie rozumiem tego, bo dotychczasowe wnętrza a6, q7, q8 itp bardzo mi się podobały i zastanawiam co tutaj poszło nie tak. Wygląda jakby projektanci na siłę próbowali zrobić coś designersko ciekawego odchodząc od dotychczasowych linii. A może celowo na ekspozycji takie podstawowe egzemplarze są wystawiane ze przejmować klientów Tesli i można to auto skonfigurować normalnie. Nie rozumiem też idei kamery zamiast lusterka - bawiąc się drzwiami przy otwieraniu, widać że obraz ma takiego laga że ja bym się bał na nim polegać przy manewrach.

Dla mnie to jest totalne przeciwieństwo takiego Taycana, który mimo że nie jest jakiś funkcjonalny to jest bardzo poukładany, a ten mniejszy niż inne marki wyświetlacz na środku bardzo mi się podoba - wstawienie tam 15cowego tabletu oszpeciło by wnętrze. 

Edytowane przez BMFun
Opublikowano
7 minut temu, BMFun napisał(a):

Żeby zmienić temat z bicia piany jaka to Tesla jest najlepsza na świecie, byłem w salonie Audi zobaczyć dobrze zapowiadającego się q6 etron i a6 etron i muszę z przykrością powiedzieć, że o ile parametry techniczne sa niezłe, a zewnątrz auta są bardzo ładne, to w środku mnie odepchnęły. Design jakiś taki dziwny hyundaiowy, bez polotu, nic mi tam nie pasowało do siebie, a materiały typu twarde plastiki na desce + obleśny pianoblack który był cały wypalcowany domykały kiepski feeling wnętrza. Nie rozumiem tego, bo dotychczasowe wnętrza a6, q7, q8 itp bardzo mi się podobały i zastanawiam co tutaj poszło nie tak. Wygląda jakby projektanci na siłę próbowali zrobić coś designersko ciekawego odchodząc od dotychczasowych linii. A może celowo na ekspozycji takie podstawowe egzemplarze są wystawiane ze przejmować klientów Tesli i można to auto skonfigurować normalnie. Nie rozumiem też idei kamery zamiast lusterka - bawiąc się drzwiami przy otwieraniu, widać że obraz ma takiego laga że ja bym się bał na nim polegać przy manewrach.

Dla mnie to jest totalne przeciwieństwo takiego Taycana, który mimo że nie jest jakiś funkcjonalny to jest bardzo poukładany, a ten mniejszy niż inne marki wyświetlacz na środku bardzo mi się podoba - wstawienie tam 15cowego tabletu oszpeciło by wnętrze. 

Jestem bardzo ciekawy jakie będziesz miał wrażenia z jazdy Taycanem versus M5 czy Panamera hybrid 🙂

Warto przetestować te samochody jeden po drugim. Pojechać Taycanem na jazdę M5 lub wskoczyć odrazu do Panamery.

Nie polemizuj z idiota bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona doświadczeniem. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
19 minut temu, Kriss33 napisał(a):

Też się nie zgadzam z nadmiernym hypem i wyszydzaniem innych marek. Co do 2-3 razy droższe miałem na mysli auta marek Premium, niekoniecznie w tej samej klasie. Mi to bardzo pasuje, że za 200 tys mogę mieć auto, które ma bardzo dobre osiągi , jeździ prawie za darmo, a na pewno bardzo tanio i nie trzeba za zwykły przegląd płacić 6 tys (ostatni mój serwis M2). 

Ale porównując jabłko z jabłkami - mając ofertę na sensownie wyposażonego Taycana za 500-550k, jak to mówią eksperci na tym forum, „kijem bym nie dotknął” Modelu S za 450k.

Od Tesli LR za 250k wolalbym dołożyć te 100k do Macan ev z lepszym zasięgiem i dużo szybszym ladowaniem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Jac3kBMW napisał(a):

Jestem bardzo ciekawy jakie będziesz miał wrażenia z jazdy Taycanem versus M5 czy Panamera hybrid 🙂

Warto przetestować te samochody jeden po drugim. Pojechać Taycanem na jazdę M5 lub wskoczyć odrazu do Panamery.

Taki mam plan żeby je przetestować, tylko może nie jeden po drugim, ale napewno na dłuższych odcinkach. Chętnie podzielę się wrażeniami.

Co do obrotów na zimnym silniku i przełączania, to sam jestem tego ciekawy, ale myślę że to jest z głową rozwiązane. Silnik M ma blokadę chyba na 3tys obrotów i na obrotomierzu na czerwono jestvpokazywa y zakres powyżej. Wiadomo że nie bytuje się zimnego silnika, a jak jedziesz w trasie kiedy częściej butujesz, to tam silnik masz rozgrzany.

Edytowane przez BMFun
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
17 minut temu, słonik40 napisał(a):

Tesla fanboje Macie racje, wszyscy kłamią, profesjonalny serwis z płatnymi użytkownikami z którego korzysta tysiące kierowców tesli codziennie i jeszcze za to płacą to totalny shit. Motor trend kłamie gdzie long rangę z dużo wkoekszym wltp zajeżdża tak samo daleko jak polestar jadąc jeden za drugim, testy grzyba i bjorna to też shit. Wy jesteście gorsi jak jechowi, nie jeździliście niczym innym bladego pojęcia nie macie ale głosicie jedynie słuszne prawdy objawione 

Skomentuje to tak. Nie pierwszy raz obserwuje takie nerwowe zachowanie jak się okazuje, że dotychczasowy pogląd na motoryzację może wyglądać inaczej. Niektórzy to po prostu odrzucają.

Słonik w obrażaniu innych jesteś na tym forum najlepszy. 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 minut temu, BMFun napisał(a):

Ale porównując jabłko z jabłkami - mając ofertę na sensownie wyposażonego Taycana za 500-550k, jak to mówią eksperci na tym forum, „kijem bym nie dotknął” Modelu S za 450k.

Od Tesli LR za 250k wolalbym dołożyć te 100k do Macan ev z lepszym zasięgiem i dużo szybszym ladowaniem.

To pewnie szczegół ale Tesla LR kosztuje 225 tys.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Ja nikogo nie obrażam, śmieje z wypierania faktów przez fanbojow tesli, którzy notorycznie plują na inne marki bezpodstawnie.

 

to wręcz fanboje obrażają wszystko w koło. ABRP to shit, BMW zacofane, auta BMW gowniane, ice to śmietnik historii.

Edytowane przez słonik40
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Co do ABRP to ciekawostka jest że planując trasę można podać % prędkość względem ograniczenia oraz prędkość maksymalna. Przy symulacjach Porsche Taycan i lądowaniu na IONITY, widać że dzięki dużej mocy ładowania oraz płaskiej krzywej, jazda z większą prędkością skraca czas całkowitą podróży, ponieważ czas ładowania wydłuża się stosunkowo niedużo. To pokazuje, że Taycanem da się jechać przelotowymi jak spalinowym, a wydłuża się „jedynie” czas na lądowanie. Oczywiście zalecane na niemieckich autostradach bez limitów prędkości 🙂 

Tyle tutaj lat pokazywana przewaga Tesli w  zakresie szybkiego ładowania, nagle nie jest już istotna, jak coraz więcej marek ją wyprzedziło o „lata świetlne”.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.