Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moja zona I corka nie widzialy zadnych reklam I Obie chca Porsche. Kazda inny model. Panie premierze jak żyć?
Opublikowano

@adam:

Nie jest kwestia kupowania samego 911, co znajomości ludzi, którzy kupują/sprzedają te auta i co nimi kieruje. Na 10000% nie reklamy. Dlatego bzdurą jest Twoja bzdura, że trzeba 911 reklamować, bo nie trzeba. 911 reklamuje czas na Nurburgringu zapisany w Wikipedii, bo nawet jak ktoś nie chce kupić GT2/GT3/RS to chce kupić kawałek legendy.


Jak Porsche wrzuca filmik prezentujący nowy model na swój własny bezpłatny kanał, to dla mnie nie jest reklama. Równie dobrze można nazwać reklamą postawienie samochodu w salonie, tak żeby ludzie przejeżdżający obok widzieli auto przez szybę.


Jeżdżę po śląsku i na billboardach widzę OGROM marek, najczęściej Toyota/Lexus, ale wiele innych też, w tym Audi czy BMW. Idąc dalej - nie przypominam sobie, żebym widział kiedykolwiek reklamę np. Bentleya lub Rolls-Royce. Albo McLarena xD W gazetach może kiedyś zdarzyło mi się coś tam widzieć, ciężko sobie przypomnieć, bo gazet czyta się coraz mniej. Zresztą, nie widziałem nigdy na 100% reklamy supersamochodów które mam w garażu, co absolutnie nie przeszkodziło mi w marzeniu o nich, aż do realizacji tych marzeń.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zgadzam sie z wiekszoscia tego co mowisz (dobrze ze doprecyzowales!), trzeba bylo powiedziec od razu, ze punktem Twojego odniesienia do slowa reklama sa napastliwe billboardy Toyoty czy Skody w Pcimiu Dolnym czy w Auto-Swiat za 2.99 PLN to bym ci przyznal racje od razu bo logicznym jest, ze produkt luksusowy i pozadany, o sprzedazy ~300k rocznie, reklamuje sie dyskretniej i bardziej prestizowo (wsrod innej klienteli, w innych mediach, na wydarzeniach sportowych i kulturalnych) od Toyoty/VW, ktorych sie sprzedaje rocznie 10M.


911 jak kazdy inny produkt trzeba jednak reklamowac zeby podsycac legende i pozadanie i tutaj zgody miedzy nami nie ma.

A czy ta reklame zobaczysz poprzez reklamy czasu na Ringu w fachowej prasie, czy tez na kredowym papierze w Playboyu czy Forbsie czy tez na billboardzie na Times Square badz turnieju WTA - to juz inna inszosc, inna marka, inny klient wiec i nie dziw sie, ze w Pcimiu Dolnym jest malo billboardow 911, tam nowych klientow raczej nie znajda.


Rozmowa o tym co kieruje konkretnymi ludzmi kupujacymi dane auta do tego czy dany produkt trzeba reklamowac to temat poboczny, nie zwiazany z meritum.

911 ma setki roznych reklam i kampanii w mediach, nie trafiaja do mediow "mainstreamowych" bo inny target co nie znaczy, ze ich nie ma.


screen-shot-2019-10-28-at-34306-pm_bdWjUC0.png


nkd044so25q31.jpg?auto=webp&s=638aafe26716168bff96c6f58a3c39fdc7df5709


Untitled-1-206556.jpg


PS. Tutaj masz np target klienteli na 911




52035773535_8006fc9ee1_o.png

.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
czy tez na kredowym papierze w Playboyu

 

Będzie ciężko

 

Playboy Polska (miesięcznik)

Ostatni numer grudzień 2019

Opublikowano

Pokaż mi kilka billboardów 911 z Polski ;)

Bo że w Ameryce muszą budować świadomość, to kwestia budowania świadomości marki zza ocenau.


Z mojego doświadczenia temat jest prosty - Porsche ciężar promocji marki ma w całkowicie innym miejscu. Zgodze się, reklamy Porsche istnieją, nie zgodze się, że są super konieczne dla tej marki i stanowią znaczącą potrzebę do sprzedazy.

Opublikowano (edytowane)
nie przypominam sobie, żebym widział kiedykolwiek reklamę np. Bentleya lub Rolls-Royce.

Za mną kiedyś łaziła w internecie reklama "młodzieżowej", czarnej linii RR. Jazdy próbne itd.

Edytowane przez Filip13
Radość z jazdy
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano



Jak już zrobią reklamę to jest arcydziełem <3

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

52035704522_099f347ee2_o.jpg


https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/za-litr-paliwa-8-zl-i-to-bez-podwyzki-vat-orlen-prognozuje-ciezkie-czasy/v685l8j


Przy takich cenach diesla, przecietny elektryk po miescie spala odpowiednik ~1,5l/100km ladujac sie w taryfie G11 i niecaly 1l/100km w taryfie G12.

Przy fotowoltaice..


W USA, gdzie ludzie troche zamozniejsi a i ceny paliwa nizsze takie rzeczy sie dzieja:

https://electrek.co/2022/04/28/us-electric-car-sales-jumped-record-high-last-quarter/

https://elektrowoz.pl/auta/wysokie-ceny-uzywanych-tesli-model-3-y-rowniez-w-stanach-niektore-auta-drozsze-niz-nowe-ciekawostka-wszystkie-sa-z-fsd/

.

Opublikowano

Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ciekawe Czasy nastaly, ze na forum Bmw co niektórzy płaczą nad cenami paliw a pikanterii dodaje fakt ze najwiecej płacze ktoś kto już od dłuższego czasu nie leje do baku. Stówa przy tankowaniu więcej przy tej inflacji to jest pikus a przy inflacji nie tylko rosną ceny ale tez pensje i zyski.
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

 

Wydaje mi się że akurat w tym kontekście chodzi o oznaczenie modelu pojazdu ;)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dobrze, że moja V12 jest opisana jako G12, dzięki temu jest i szybko i ekologicznie :D


No ale już oficjalnie awansowałem z V12 na V300d :lol:

 

A nie jest tak ze mając G12 najtańsza jest podróż w nocy? ;-)


No i nie wiem jak się załapałeś na G12, bo piszą że „Taryfy G są przeznaczone dla odbiorców których moc umowna nie przekracza 40kW.”, a wydaje mi się że u Ciebie moc większa :-)

 

Wydaje mi się że akurat w tym kontekście chodzi o oznaczenie modelu pojazdu ;)

 

No co Ty? ;-)

Opublikowano
A to użyj Google poszukaj może będziesz miał przy tym trochę fun’u a może też zostaniesz fan’em ;)

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A jest taki model? Bo nie kojarzę, jaka marka? Może jakis chiński no Name.

 

Tak V12 obrażać? ;) I to pewnie jeden z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy na polski rynek. Podpowiem że ten G12 ma „przyłącze” o mocy 400kW

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sławomir zmiana napisu z V12 na tego DIZELA to jakaś masakra...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak informacyjnie, właśnie oglądałem Raport Turbo, średni wiek sprowadzanych samochodów to 12 lat i 7 m-cy, tak starych jeszcze nie sprowadzaliśmy do Polski...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak informacyjnie, właśnie oglądałem Raport Turbo, średni wiek sprowadzanych samochodów to 12 lat i 7 m-cy, tak starych jeszcze nie sprowadzaliśmy do Polski...

Do przemyslenia - najczesciej (!) sprowadzanym autem do Polski w zeszlym roku bylo Audi A4.

W pierwszej dziesiatce nie ma zadnej Skody, zadnego Renault, zadnego Fiata czy innej Kii, za to zalapalo sie do rankingu Audi A6 :duh:


Argument "Kowalskiego nie stac na nowsze auta" jest wg mnie nietrafiony - stac, tylko ze nie na wypierdziane premium segmentu D/E a na auta popularne segmentu B/C/D


https://auto.wprost.pl/aktualnosci/10592170/ile-uzywanych-aut-wjechalo-do-polski-w-roku-2021.html


52053786978_46b2ac1bd7_o.png

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam to są auta za 20 tys zł...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Dokładnie, Yaris kosztuje już chyba z 80 tysięcy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Byłem ostatnio kilka dni w Londynie i przyglądałem się czym jeżdżą i elektryków jak na lekarstwo. Jakieś 60-70% to biała TM3, pozostała cześć to pojedyncze sztuki x, model S, czasem kia czasem Hyundai, a BMW tylko 1 szt, słownie 1 i do jakieś iX3 po lifcie.


Kraj ani biedny nie jest, Londyn ogromny i aż się prosi o elektryka, a tutaj bardzo mało tego. Zaryzykuje stwierdzeniem ze podobnie jak w Warszawie. To jak ta elektromobilnosć się broni i dlaczego się na elektryki nie rzucają?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Adam to są auta za 20 tys zł...

Spoko, chodzilo mi o to, ze akcentujesz >12 letnie auta bo w kraju niby bieda.

Wiec odpowiedzialem, ze za te przyslowiowe 20k PLN mozesz miec albo kilkunastoletnie A4/A6 albo o polowe mlodsze Megane czy inne Clio.

A z jakiegos powodu na wsi same A4 i A6 w gospodarstwach stoja :roll:

Tutaj akurat imho jest pole do popisu dla decydentow zamiast narzekania, ze Polakow stac tylko na importowanie kilkunastoletniego szrotu bo imho to jest nieprawda - mozna jezdzic autem mniej "prestizowym", moze w segmencie nizej ale 6-7 letnim zamiast 12 letnim - tylko o to mi chodzilo.

.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.