Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem z moim BMW. Od kilku dni zaczął na zimnym silniku piszczeć najprawdopodobniej pasek lub rolka. Naczytałem się o kole pasowym napinaczu i pasku. Co wymienić i jakich części użyć? Przebieg 114tys.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W profilu wpisz również jakie masz oznaczenie silnika.....18d.....20dx....???


http://pl.bmwfans.info/parts-catalog/F25/Europe/X3_20dX-N47N/L-N/jan2011/browse/engine/belt_drive_climate_compressor/


Masz tam numery części. Wpisz je do włosów wujka Google i wyskoczą ci stronki z częściami.

Pozdrawiam

Opublikowano

Na początek proponuję kupić silikon w sprayu i podczas pracy silnika psiknąć na pasek i kółko.

Tylko silikon, a nie na przykład smar. Jest taki fajny silikon w sprayu firmy moje auto, tani i super działa na różne problemy.

Opublikowano

Profil poprawiony :norty:

Spróbuję z tym smarem może uda się zwerywikować co do wymiany... Dzięki za katalog z częsciami :cool2: Napinacz i pasek z serwisu czy polecacie jakiś dobry zamiennik ? Czytałem o kole pasowym że czasem z nim też problem ... Da się zweryfikować jakoś jego poprawne działanie ? Chociaż nie wydaje mi się że piski pochodzą od niego bo odpowiada ono za niwelację drgań.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Koło pasowe jak jest zniszczone powoduje ,że auto wpada w wibracje.

Aby wykluczyć awarię koła pasowego włącz klimatyzację. Po włączeniu , drgania powinny się zmniejszyć jeśli koło jest zepsute.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.