Skocz do zawartości

Gdzie zamowic i zalozyc kompresor do 328


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiem, ze to pytanie pojawialo sie czesto ale potrzebuje AKTUALNE I PRAKTYCZNE informacje i doswiadczenia od osob, ktore to przeszly. Po przeszukiwaniu forum znalazlem glownie teoretycznie opinie, akademickie dyskusje i niewiele konkretow.

 

Mam od niedawna 328 i rocznik '97, autentyczny przebieg 168 tkm.

Stan idealny - oczywiscie jak na ten rocznik.

Silnik chodzi perfekt, nic nie stuka, nie bierze oleju, osiaga bez problemu katalogowe 236 km/h.

 

Problem: za malo mocy. Przesiadlem sie z 318ki i spodziewalem sie wiekszej roznicy. Jest sympatycznie ale jakos 'bezproblemowo' i nudno - chetnie pojezdzilbym sobie czyms, co stawia wyzwanie w prowadzeniu.

 

Myslalem o kompresorze lub turbo. Nie planuje zadnego wyczynu wiec jakies 280-300 KM by mnie zupelnie zadowolilo (no, pewnie na rok czy dwa).

 

Z tego co wyczytalem kompresor jest zalozyc latwiej i bezbolesniej. Nie zamierzam rasowac furki 'na maksa' i jezdzic do zajechania wiec turbo raczej odpada. Jak mi sie zachce potwora kupie 540 i ja uturbie ;> 7-ki sa jak dla mnie za duze.

 

Nie mam czasu, ochoty i umiejetnosci grzebac samodzielnie w aucie wiec szukam KONKRETU : u kogo moglbym zamowic sprowadzenie i zalozenie kompresora + ewentualnie drobne modyfikacje silnika tak, aby wytrzymal z dwa lata zabawy ;)

 

Czy ktos moglby sie podzielic swoimi doswiadczeniami w takiej przerobce: gdzie ja robil, ile zaplacil za calosc (czesci + montaz) w polecanej firmie i czy jest zadowolony z efektow + ewentulne uwagi.

 

Pytania dodatkowe: czy przeniesienie napedu wytrzyma?

Nie mam szpery ale nie bawie sie w drifting.

Jestem gotowy zmienic sprzeglo ale calego tylniego mostu raczej nie.

 

Oprocz tego przydaloby sie utwardzic zawieszenie i DELIKATNIE obnizyc.Ale to moge zrobic w dowolnym warsztacie, pozostaje tylko dobor sprezyn i amortyzatorow.

 

Optyczny tuning mnie nie interesuje, lubie 'sleepery'.

 

Licze na odzew i z gory dziekuje.

 

---

 

Zmiana - nie dalem 'E36' w temacie.

Edytowane przez Just

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano

http://www.ksrmotorsport.pl/main.php

 

Nie jest to żadna reklama, nie mam z tą firmą żadnych układów, osobiście nie korzystałem, ale zajmują się tylko BMW i mają fantastyczną niczym nie skażoną opinie. Po prostu zadzwoń, albo się spytaj i będziesz wszystko wiedział. Pozdrawiam! :8)

Opublikowano

Supercharger SKII z firmy Infinitas bedzie dobrym rozwiazaniem ewentualnie Twin Screw z ESS Tuning. Cala instalacje wykonasz sam nie potrzeba ci do tego zadnego warsztatu.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//www.infinitas-gmbh.de/shop/images/SK%20I%20E%2036.jpg

Opublikowano

Na stronie ESS Tuning nie ma juz oferty do E36, szukanie Twin Screw na stronie tez nie daje rezultatu.

 

Infinitas SK II Export price: 6.880,00 €... To juz bez VATu.

 

Po sprzedazy mojej bumki i dorzuceniu tych 7 tys € moge sie przesiasc na E39 540 z przebiegiem ok 100-120 tkm rocznik ok 2000.

 

Mam 200 kilo wiecej masy ale i tez wiekszy potencjal do rasowania.

Supercharger ESS (Export Price 6315 $) daje w 540 :

 

"Horsepower: 422 DIN (Stock 282/286/290)

Torque: 592 NM (Stock 440)"

 

Coz, 'przemecze' sie jeszcze z rok na tych 200 kucykach a potem sie zobaczy ;>

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

macie moze gdzies manuala jak podlaczyc te wszystkie rurki do tego infinitas ??? akurat sie trafilo ze mam m54b30 i taki kit tylko wszystko w czesciach .

dzieki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.