Skocz do zawartości

Dlaczego moje auto samo zmnienia kierunek jazdy????


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam i proszę o pomoc. Mam 318 '91, około roku temu moje autko podczas jazdy delitatnie zmienia kierunek jazdy na prostej drodze!! za to w na dołkach czuje jak mnie dosłownie "przestawia", więc zrobiłem totalny przegląd i wyszło na końcówki wachacza. po wymianie było lepiej ale objawy wróciły. amortyzatory są niezłe, spreżyny też, końcówki sprawdzałem i tez są ok!! co jest?? czy to może luz na maglownicy?? a i jeszcze jedno, jak jade powoli po wybojach to czuje dziwne stuki puki w kierownicy, nic nie słychać tylko czuć...
Opublikowano
Mam to samo, tylko nie az tak drastycznie jak kolega. Pozatym ze sam skreca;) pow.120 to jeszcze kierownica sie skrzywia. Stawiam na Maglownice ale dopiero za tydzien do mechanika. Przy ostrym hamowaniu bije kierownica(nowe tarcze,klocki maja 10tys)
Opublikowano
Witam i proszę o pomoc. Mam 318 '91, około roku temu moje autko podczas jazdy delitatnie zmienia kierunek jazdy na prostej drodze!! za to w na dołkach czuje jak mnie dosłownie "przestawia", więc zrobiłem totalny przegląd i wyszło na końcówki wachacza. po wymianie było lepiej ale objawy wróciły. amortyzatory są niezłe, spreżyny też, końcówki sprawdzałem i tez są ok!! co jest?? czy to może luz na maglownicy?? a i jeszcze jedno, jak jade powoli po wybojach to czuje dziwne stuki puki w kierownicy, nic nie słychać tylko czuć...

 

 

warto by sprawdzić silentbloki [TULEJE GUMOWO METALOWE}wachaczy przednich te mocoane z tyłu do podłużnicy jak są zużyte to auto dziwnie się zachowuje.

Opublikowano
jak już pisałem wymieniałem te sworznie na wachaczach kompletnie wraz z tą gumową tuleją, zbierzność też robiłem po tej wymianie. przy hamowaniu na wybojach jest też nie dobrze ale na prostej drodze jest ok. jeśli chodzi o maglownice to jak ją można zregenerować bo kupno drugiej na giełdzie lub szrocie nie wchodzi w gre.
Opublikowano
jak już pisałem wymieniałem te sworznie na wachaczach kompletnie wraz z tą gumową tuleją, zbierzność też robiłem po tej wymianie. przy hamowaniu na wybojach jest też nie dobrze ale na prostej drodze jest ok. jeśli chodzi o maglownice to jak ją można zregenerować bo kupno drugiej na giełdzie lub szrocie nie wchodzi w gre.

 

a sprawdzałeś zaciski czy jest równa siła chamowania może jeden z nich jest lub się zaciera na prowadnicach lub tłoczysku.

Opublikowano
końcówki są ok ale mam nowe bo i tak chce je wymienić, z tymi tulejami to właśnie nie wiem, ostatnio sam sie zastanawiałem, mój znajomy wymieniał w skodzie fabii i stwierdził że u niego są w o 90 stopni przekręcone... zacisków nie sprawdzałem ale to zrobie :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A opony jakie masz? Chidzi nie tylko o rozmiar (chociaż głównie), ale i o firmę. Uwierz, że różnica jest diametralna między 205, a 225, szczególnie na koleinach i poprzecznych "niedogodnościach".
Kai
Opublikowano
Przecież z maglownicy wychodzą bezpośrednio dwa krótkie drążki do których są przykręcone końcówki i tyle... podobno mogą byc luzy na tulejkach w maglownicy, opony teraz mam 185/65, miałem alu 205 ale sprzedałem jednak na 185 jest lepiej, chce kupić jakieś 17 ale nie będzie dało się jeżdzić..
Opublikowano

Podobnie jak Kornelio - sprawdzilbym drazki kierownicze. Moze byc luz na tzw. jabluszkach. Ja mailem tak, ze w zakretach jakby auto wyjezdzalo z toru jazdy. Mechanik - dobry - stwierdzil luz na wspomnianych jabluszkach, Wymienilem tez sworznie i tuleje - podobnie jak ty. Sprawdz ten luz.

 

Link:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CB11&mospid=47441&btnr=32_0630&hg=32&fg=25

 

Sa to te buly elementu 5 i 6 znajdujace sie od strony elementu 4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.