Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam problem występuje tylko na cieplym silniku od 80 stopni zaczyna lekko bujać budą , przy 90st to juz jest mocne rzucanie na boki i silnik pracuje bardzo nie równo.SIilnik najlepiej pracuje jak jest całkiem zimny. Obroty nie falują , nie kopci . Brak błędów . Poniżej link do filmu z korekcjami . Może ktoś się podejmie fachowej diagnozy okolice Warszawy.




https://youtu.be/NathgLBJjX0

Opublikowano

Kolego dzięki z odpowiedź. Korekty to jest jednoznaczne potwierdzenie stanu wtryskiwaczy? Samochod był juz w trzech warsztatach wszędzie mówią dwumas albo wtryski. Po sprawdzeniu korekcji mówią że dwumas bo korekty dobre.dwumas był wymieniany miesiąc temu więc im to mowie , wtedy podlaczaja pod komputer. Błędów niema . Zaczyna się sugerowanie że może lepiej sprzedać samochód bo to ciężki przypadek itd.


A tak chodzi rozgrzany


https://youtu.be/Nxvx-524u7A


W środku słychać taki stukot stlumiony i trzęsie się wszystko.

Opublikowano
Korekcje na wtryskach masz dobre

 

Kolego dzięki z odpowiedź. Korekty to jest jednoznaczne potwierdzenie stanu wtryskiwaczy? Samochod był juz w trzech warsztatach wszędzie mówią dwumas albo wtryski. Po sprawdzeniu korekcji mówią że dwumas bo korekty dobre.dwumas był wymieniany miesiąc temu więc im to mowie , wtedy podlaczaja pod komputer. Błędów niema . Zaczyna się sugerowanie że może lepiej sprzedać samochód bo to ciężki przypadek itd.


A tak chodzi rozgrzany


https://youtu.be/Nxvx-524u7A


W środku słychać taki stukot stlumiony buja autem i sa wibracje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzenie wtrysków na stole potwierdzi ich stan a nie jest to jakiś bardzo trudny zabieg. Korekcje to nie wszystko, u Ciebie widać nie tyle duże wartości co duże wahania z + na -, to znaczy że nie reagują tak jak komputer to zakłada. Przy okazji można sprawdzić kompresję na cylindrach. Tylko jedź z tym do dobrego serwisu układów common rail.
3A0jS9b.png
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wtrsyki byly na stole. Wszystkie są ok . Problem występuje nadal. Po czyszczeniu sprawdzeniu i zamontowaniu korekcje sie lekko poprawiły. Po rozgrzaniu Ale jeszcze zanim zacznie rzucać silnikiem korekcje na jałowym wyglądają tak https://pasteboard.co/INkQbh0.jpg


Podczas przyspieszania (gaz w podłodze) korekcja na 6 cylindrze leci do +5mg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.