Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem włączającego się błędu i gasnącej kontroli trakcji, nieodbijanie kierunków, brak tempomatu itd przy różnych skrętach (np. rondo). Po podpięciu pod kompa elektromechanik powiedział mi, że najprawdopodobniej czujnik kąta skrętu jest uszkodzony natomiast wartości pokazywał prawidłowe. Orientujecie się może czy jest jakaś różnica pomiędzy czujnikiem z auta przed liftem i po lifcie, anglik i europejczyk oraz wersja z aktywnym i zwykłym tempomatem? (manetkę mogę przerzucić ze swojego tylko czy liczba pinów i wejście jest takie same). Z góry dzięki.
Opublikowano

Wystarczy wymienić "szczotki" na tym czujniku, które się wycierają z wiekiem.

Robiłem to niedawno u siebie. Ważne aby numery katalogowe się zgadzały.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.