Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Trochę się powygłupiałem (w temacie), ale mam poważny problem z odkręceniem śruby na wale głównym od strony rozrządu (wymiana uszczelniacza). Mam silnik M43 i nie wiem , czy jest tam gwint lewy, czy prawy. Boję się kręcić "na chama", by czegoś nie uszkodzić. UŻYWAŁEM :search: , ale nie znalazłem nic na ten konkretny temat. Kto wymieniał uszczelniacz na pewno wie i może podpowie. Z góry dzięki.
Opublikowano
Słuchaj musisz wiedziec w którą strone kreci się silnik. Jest tak , że sruba podczas pracy silnika musi sie dokrecac, bo w przeciwnym wypadku by sie odkrecila. Jezeli silnik kreci sie w lewo gwint powinien byc prawy
Nie jeździj szybciej, niż lata twój anioł stróż
Opublikowano
Bedziesz zmieniał uszczelniacze ?

Tak, przymierzam się już od dawna do wymiany uszczelniacza od strony koła pasowego, ale bałem się kręcić "na chama" - stąd moje pytanie. Znam zasadę, że śruba ma taki gwint, aby podczas pracy się dokręcała (np. rolka napinacza), ale liczyłem na konkretną podpowiedź kogoś, kto to już robił.

Opublikowano
Dzięki Panowie, w najbliższym czasie zabieram się za wymianę. A tak przy okazji ; przy 235 tkm nie bierze oleju wcale (poza tym, co "wychlapie" przez uszczelniacz wału).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.