Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


Niedawno padlo mi DSC - "druck error", nie myslac dlugo kupilem identyczny dzialajacy modul : 34526769779-01>kod na module 3451-6769778-01>kod na silniczku

jc0RdTI.png


Po wymianie mam bledy 5E1F i 5E50 , 9520 - steering angle sensor ten blad mialem juz wczesniej zanim DSC padlo wiec raczej sie nie liczy

Z tego co udalo mi sie wyczytac musze zakodowac VIN do swiezo zamontowanego modulu

 

29  DSC        OKAY      DSC_87   D_DSC    6769779   4842 05B0   5  05      4.30.2       0.0.0    0.11.253       0.0.0 22.11.2004 > identification w INPA
29  DSC        OKAY        6769779    ÿÿÿÿÿÿÿ    22.11.2004                                                                       > user information field w INPA

 

Probowalem zakodowac modul z NCPExpert i w sumie kodowanie sie udalo (ABS zaswiecil sie na desce i all OK ze coding done) ale nadal mam bledy powyzej


USQbsUu.png wiem ze jest lesen, ale to co zgralem przed zmiana na "coderien" - do kodowania uzywalem profilu "Revtor"


Gdzies wyczytalem tez ze zalecaja reset "steering angle sensor" w INPA wiec tez probowalrm to zrobic ale przy opcjach "Compensation" > F1 wyrzucilo mi komunikat ponizej, opce F2 i F3 udalo mi sie zaaplikowac ale powyzsze bledy nadal nie zniknely, przejechanie kilku km tez nie pomoglo

bjRv5mr.png


Z tego co rozumiem innej opcji kodowania nie ma tylko WINKFP badz Tool32 czy cos robie zle ?


Niestety w WINKFP po wgraniu nowszych spdaten do E89 nadal nie moglem znlezc modulu 6769779 badz grupy ECU DSC_87 co jesc dosc dziwne gdyz modul ten powinien tam bez problemy wystepowac, probowalem wiele wersji spdaten lacznie z 60+ i nadal nie bylo ECU family DSC_87 badz modulu "6769779" co jest dosc dziwnie


Czytalem tez o opcji kodowania z Tool32 i fakt w tool 32 znalazlem DSC_87.PRG wiec zastanawiam sie jaki powinien byc krok dalej zeby zakodowac DSC badz czy to prawidlowy krok ?

Gdzies czytalem ze generalnie przy kodowaniu WINKFP zaleca sie podlaczenie auta to prostownika


Poprosze w porade co i jak co bym mogl zakodowac ten durny czujnik, Dzieki

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

INPA nie ma opcji do kalibracji czujnika skrętu .

Ja to robię ISTĄ (Rheingold)

Gdzieś widziałem że komuś się udało bez programów - 3x w lewo , 3x w prawo do oporu kierownicą ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzieki za odp.

Probowalem i sie nie udalo niestety, nic chyba skoczy sie tam tym ze zaprowadze auto do magikow zeby mi zrobili ta adaptacje, powoli sie juz z tym poddaje i czasu brak...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zainstaluj ISTE i sam zrobisz .

Poszło na privat .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam,

Kolego jak poradziłeś sobie z zakodowaniem po wymianie pompy??

Mam ten sam problem.

Lub jeżeli jest ktoś w stanie przedstawić instrukcję jak to zrobić w ISTA będę wdzięczny.

Pozdrawiam.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli masz błąd w ISTA to zrób kalkulacje błędów i program sam poprowadzi Cię do adaptacji .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Panowie mam ten sam problem Po wymianie pompy  w bmw e53 Kontrolka 4x4 stale sie pali i nie moge jej zakodowac w nsc expert nie ma dostepnej opcji DSC... Jest DXC i inne 

mam jakas stare inpe na windows 7  nic innego nie moge znales na windows 11 Rece opadaja  Prosze o jakas rade Dzieki i Pozdro

 

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.