Skocz do zawartości

E87 N46 120I - DSC po wymianie kodowanie/adaptacja


8r3d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam


Niedawno padlo mi DSC - "druck error", nie myslac dlugo kupilem identyczny dzialajacy modul : 34526769779-01>kod na module 3451-6769778-01>kod na silniczku

jc0RdTI.png


Po wymianie mam bledy 5E1F i 5E50 , 9520 - steering angle sensor ten blad mialem juz wczesniej zanim DSC padlo wiec raczej sie nie liczy

Z tego co udalo mi sie wyczytac musze zakodowac VIN do swiezo zamontowanego modulu

 

29  DSC        OKAY      DSC_87   D_DSC    6769779   4842 05B0   5  05      4.30.2       0.0.0    0.11.253       0.0.0 22.11.2004 > identification w INPA
29  DSC        OKAY        6769779    ÿÿÿÿÿÿÿ    22.11.2004                                                                       > user information field w INPA

 

Probowalem zakodowac modul z NCPExpert i w sumie kodowanie sie udalo (ABS zaswiecil sie na desce i all OK ze coding done) ale nadal mam bledy powyzej


USQbsUu.png wiem ze jest lesen, ale to co zgralem przed zmiana na "coderien" - do kodowania uzywalem profilu "Revtor"


Gdzies wyczytalem tez ze zalecaja reset "steering angle sensor" w INPA wiec tez probowalrm to zrobic ale przy opcjach "Compensation" > F1 wyrzucilo mi komunikat ponizej, opce F2 i F3 udalo mi sie zaaplikowac ale powyzsze bledy nadal nie zniknely, przejechanie kilku km tez nie pomoglo

bjRv5mr.png


Z tego co rozumiem innej opcji kodowania nie ma tylko WINKFP badz Tool32 czy cos robie zle ?


Niestety w WINKFP po wgraniu nowszych spdaten do E89 nadal nie moglem znlezc modulu 6769779 badz grupy ECU DSC_87 co jesc dosc dziwne gdyz modul ten powinien tam bez problemy wystepowac, probowalem wiele wersji spdaten lacznie z 60+ i nadal nie bylo ECU family DSC_87 badz modulu "6769779" co jest dosc dziwnie


Czytalem tez o opcji kodowania z Tool32 i fakt w tool 32 znalazlem DSC_87.PRG wiec zastanawiam sie jaki powinien byc krok dalej zeby zakodowac DSC badz czy to prawidlowy krok ?

Gdzies czytalem ze generalnie przy kodowaniu WINKFP zaleca sie podlaczenie auta to prostownika


Poprosze w porade co i jak co bym mogl zakodowac ten durny czujnik, Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

INPA nie ma opcji do kalibracji czujnika skrętu .

Ja to robię ISTĄ (Rheingold)

Gdzieś widziałem że komuś się udało bez programów - 3x w lewo , 3x w prawo do oporu kierownicą ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Jeśli masz błąd w ISTA to zrób kalkulacje błędów i program sam poprowadzi Cię do adaptacji .
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Panowie mam ten sam problem Po wymianie pompy  w bmw e53 Kontrolka 4x4 stale sie pali i nie moge jej zakodowac w nsc expert nie ma dostepnej opcji DSC... Jest DXC i inne 

mam jakas stare inpe na windows 7  nic innego nie moge znales na windows 11 Rece opadaja  Prosze o jakas rade Dzieki i Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.