Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wszystkim,


Bardzo proszę o pomoc w rozszyfrowaniu przyczyny nie prawidłowego dźwięku silnika.


Być może ktoś z was miał podobny objaw hałasu wydobywającego się spod maski na niskich obrotach (bieg jałowy max. do 1,6 - 2,0 tyś obr/min). Dźwięk nie zawsze występuje. Podczas jazdy nie jest słyszalny. Nie ma innych objawów w stylu spadek mocy itd.


Nagrałem dźwięk, więc bardzo proszę o pomoc w temacie.



Pozdrawiam,

Mateusz

Opublikowano

Wymień napinacz rozrządu - jakieś 150zł za oryginalny. Łańcuch możesz sprawdzić palcem przez otwór wlewowy oleju. Jak możesz go podnieść palcem do góry to wymieniaj ten napinacz jak szybko tylko się da!

Sama wymiana napinacza - 20min pracy.


P.S.

Łańcuch sprawdzaj na wyłączonym silniku!

Opublikowano

Łańcuch siedzi bardzo mocno, nie ma możliwości podciągnięcia palcami o 1mm nawet.


Więc to raczej nie jest kwestia rozrządu. Chyba nie kwalifikuje się do wymiany jeśli nie ma luzu?

Opublikowano

Jeżeli łańcuch jest sztywny to ja bym nie ruszał.

Zdejmij pasek tak jak kolega napisał wcześniej i wyeliminujesz klimatyzacje, alternator i napinacz.


Taka błahostka może też być - pod filtrem powietrza, jest taka guma na której on się opiera aby nie uderzał w podłużnicę. Możesz też zobaczyć te kable co są podwieszone pod filtrem kabinowym, może wyskoczyły z uchwytów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.