Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak w temacie.

Kierownica pozostała w najniższej pozycji, nie podniosła się do góry po otwarciu drzwi.

Regulacja pozioma działa.

Przy próbie regulacji pionowej słychać, że chce wykonać ruch ale nie wykonuje.

2 tygodnie temu już miałem taką sytuację, ale szarpnąłem i wróciło do normy.

Dodam, że kierownicę mam w pozycji najbardziej obniżonej i wysuniętej, po włączeniu silnika jeszcze mimo

wszystko "do-opuszczałem" ją jeszcze bardziej, niż to co było w pamięci modułu.

Być może tym coś spierdzieliłem.,

A, czasem przy najmocniejszym dosuwaniu kierownicy w stronę kierowcy, takim dosunięciu słychać było brzdęk sprężynki.


Jakieś sugestie ? Wiem, że ktoś z forum ostatnio doposażał swój wóz o takie przydatne ustrojstwo.

Może mnie nakieruje na coś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Doposażałem ostatnio elekt. kierownice - budowa bardzo prosta .

Pierwsze co możesz zrobić to potraktować mechanizmy WD40 , następnie towotem w spraju .

Główna oś do której jest przykręcona kierownica może powodować opór .

Zobacz na zdjęcia z tej aukcji .

Zobacz ofertę: E63 E60 E64 LIFT ELEKTRYCZNA BLOKADA KIEROWNICY https://allegro.pl/oferta/e63-e60-e64-lift-elektryczna-blokada-kierownicy-8328918892

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

A który element konkretnie mam psiknąć ?


Edit 27.07.19r

Wczoraj z wieczora po całodniowym wygrzewaniu w słońcu, regulacja zaskoczyła i działa.

Pytanie aktualne, bo zakładam że problem się powtórzy i wypadałoby to czymś psiknąć/naoliwić

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

4685ae63201e.jpg

https://naforum.zapodaj.net/4685ae63201e.jpg.html

Miejsca 1,2 towotem w sprayu , jak zdejmiesz obudowę pod kierownicą i będziesz ją regulował przyciskiem to zobaczysz miejsca gdzie jest tarcie i ewentualny opór i tam też potraktuj sprayem .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

e60 2003r. jeździłem w pozycji max do siebie i w dół plus dociąganie poniżej tego co w pamięci

pewnego pieknego dnia jak chciałem dociągnąć to pojawił się dźwięk jak by zwarcia po zgaszeniu samochodu pojechała do góry i już tak została co z tym fantem czy kupować uzywke całą kolumne i wymieniać czy jest szansa jakoś to naprawić dodaje ze teraz przy każdym uruchomieniu słychać trzaski jak przy zwarciu po wciśnięciu dźwigienki do regulacji cichnie, kierownica cały czas w pozycji do wsiadania czyli max góra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.