Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dla pewności zrobię jeszcze ten tester co2. A powiedzcie mi dlaczego jak trzymam na biegu jałowym, wdepne pedał gazu to z rury poleci taki siwy dymek? Śmierdzący. Nie mam kata.
  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Dzisiaj się przejechałem, podczas jazdy powoli doszedł do 100 stopni :/. Stanąłem na chwilę węże były bardzo twarde, a jak korek odkrecilem to płyn był po korkiem, aż trochę wpłynęło. Wsiadlem i pojechałem dalej, temp byla dalej 100 ale szybko zbil do 94 lecz po krótkiej jeździe znowu było 100. Pod blokiem zaczekalem chwile, zeszła do 99 i zgasilem go. Co to może tam jeszcze być z tym?
Opublikowano
W pierwszym poście pisałeś,ze sprawdzany był termostat, ale w jaki sposób? Być może to on się zacina, nowa wkładka Wahlera to koszt około 40zł więc dla spokoju bym wymienił
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Tego że tem pokazuje w teście nawet i 103 st. Ten czujnik idealny nie zawsze jest co sam na sobie spr. Węże twarde bo mają nawet i 2 bary to miękkie nigdy nie będą. Ciężko lekko je scisnac. Tylko lekko idzie je ugiac a prędzej się poparzysz niż zdążysz użyć większej siły.


Jak ten termostat sprawdzales?

Opublikowano
Mechanik niby sprawdzał jak zostawiłem auto, ale nie wiem czy mu wierzyć. A ja sprawdzałem w ten sposób, że dotykałem tego węża długiego i jak temp przekroczyła 92 stopnie to zaczął się robić ciepły
  • Moderatorzy
Opublikowano

W ogóle to masz problem z przegrzewaniem ? Wskazówka wchodzi pod czerwone pole ? Jak masz 100C to jeszcze nie jest tragedia tym bardziej przy obecnych temperaturach zewnętrznych. Temperaturę będziesz mieć zmienną w zależności od warunków jazdy. Wiatrak masz sprawny ?


 

Stanąłem na chwilę węże były bardzo twarde, a jak korek odkrecilem to płyn był po korkiem, aż trochę wpłynęło.

Korka się nie rusza gdy silnik jest gorący. To jest układ ciśnieniowy i będzie się płyn wylewać jak odkręcisz korek na gorącym.

Opublikowano
Nie przegrzewa się, ale dosyć szybko się nagrzewa do normalnej temp. W zaledwie 2 km się potrafi rozgrzać. Czasem szybciej. No i ten wąż już 3 razy spadł tak jakby ciśnienie było za duże. Ostatnio usłyszałem, że coś syczy jak silnik pracuje, ale nie mam pojęcia co może syczec. A co to może być, że leci dymek siwy jak dodam gazu ? Czasem przy ruszaniu zaobserwuje też w lusterku
Opublikowano
W ogóle to masz problem z przegrzewaniem ? Wskazówka wchodzi pod czerwone pole ? Jak masz 100C to jeszcze nie jest tragedia tym bardziej przy obecnych temperaturach zewnętrznych. Temperaturę będziesz mieć zmienną w zależności od warunków jazdy. Wiatrak masz sprawny ??.

 

Nie no bez przesady 100'C na termostacie 92 to jednak trochę dużo, stojąc w korku ostatnio miałem 95'C bez klimy. Kiedyś w trasie przy dobrym deptaniu z klimą było 97. Teraz przy 25/27 na zewnątrz podczas jazdy(bez klimy) 92/93 max

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Które? Dym? UPG albo uszczelniacze zaworowe albo wyolbrzymiasz. Kiedy pojawia się? Na zimnym? Po rozgrzaniu jak ruszysz po postoju kilku minutowym?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Ogólnie to w inpie pokazuje ~91 stopni a na zegarach prawie 100 -.-

Takie błędy mam. + sporadycznie się pojawia błąd przepływki. A ten błąd 12 to co to jest?

30AAHM.jpg

PtYbcy.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To ogólnie zajmij sie tym co ta inpa pokazuje bo jak pojedziesz na przeglad techniczny to nie bedziesz mial przegladu- jesli jeszcze auto bedzie jezdzilo.

Lampdy pracuja na granicy mozliwosci pomiaru i tym sie zajmij...

Bład 12 -potencjometr przepustnicy

Opublikowano

No i co ja mam z tymi lambdami zrobić?

A co do potencjometra przepustnicy to mierzyłem omomierzem i

1-3 pin 1489

2-3 na zamknietej przepustnicy 938

2-3 na otwartej 1540

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i co ja mam z tymi lambdami zrobić?

Puki co mozesz sie cieszyc ...

Ze jest tam zyt malo powietrza...

W nastepnej kolejnosci mozesz zrobic foto swiec oraz zmierzyc kompresje

A co do potencjiometra to wykonałes pomiary i co chcesz z nimi zrobić?Do czego mają sie przydać?

Jaki miesiac i rok produkcji auta?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zmierz napiecie na potencjometrze przepustnicy.

Przewód nr;

12 czarny - zaplon włączony,przepustnica zamknieta 0,7V

Zaplon włączony , przepustnica całkowicie otwarta 4,5V

42 brązowy - zaplon właczony 0V

44 czerwono- zielony zaplon włączony 5V


Sondy lapda.Rozepnij wtyczke.Na wtyczce sondy gdzie wchodzi czerwono-bialy oraz brązowy przewód zmierz opornosc,a nastepnie wepnij ją z powrotem i wykonaj pomiary przebijając sie igłą przez izolacje

3 czerwono - biały po zaplonie 11-14V

25 brązowy po zaplonie 11-14V

Na biegu jalowym czestotliwosc 10Hz

67 czarny zaplon włączony 0V

75 źołty zaplon włączony 5V

Na biegu jalowym 0 - 4,6V ( ten pomiar widac w inpie to mozesz zrobic tylko z ciekawosci)

Opublikowano
Zrobiłem dziś ten tester co2, trzymałem to dziadostwo mega długo i bawiłem sie gazem przy tym, kolor tego płynu cały czas był niebieski i nie zmienił barwy. Auto było nagrzane i trzymałem to długo aż już mi płyn ze zbiorniczka sie dostał do tego testera i sie denaturat zrobił ;p uszczelka raczej ok. A powiedzcie mi od czego może być bogata mieszanka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.