Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Panowie od 2 lat ta sama sytuacja po wyłączeniu klimy klejące kratki nawiewu taki osad się robi :roll:

Na kierownicy też to czuć.W zasadzie dużo nie brakuje by z tego tłustego poleciała kropla na panel klimatronica/radio.Dzieje się to zawsze po wyłączeniu klimy.Odpływ raczej jest ok bo po wyłączeniu leci na skrzynie woda(na zewnątrz jej nie widać bo odparowuje na skrzyni)


Rozebrałem radio,stelaż radia,panel klimatronica,lewarek itp by dostać się do nagrzewnicy.Nagrzewnica wygląda na pierwszy rzut oka jak nowa.Obok nagrzewnicy są kratki po prawej i lewej stronie i są ulepione tak jak by smarem bo ciężko ręce pozniej było domyc

Uruchomiłem auto na 10minut z włączoną klimą po czym ją wyłączyłem i patrzylem na nagrzewnice i zimna.. nic się niby nie dzieje.To skąd te tłuste kratki? dodam płynu chłodniczego nie ubywa.Czy w ciemno wymieniac nagrzewnicę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.