Skocz do zawartości

Dwumasa ok, sprzeglo nowe - nie mogę prawie włączyć biegu!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Nie wiem juz co mam zrobic zeby bylo lepiej. Sprzeglo jest nowe, kolo dwumasowe jest dobre - po wymianie sprzegla przejechalem ok 300 km i stwierdzam ze caly ten remont byl zbyteczny. Samochodem dalej szarpie przy puszczaniu sprzegla - zwlaszcza 1 i 2 bieg a na dodatek jeszcze tego wszystkiego prawie przestal wchodzic 1 bieg i z 2 tez sa juz klopoty - co ja moge jeszcze zrobic????? Edytowane przez Niki_BMW 316
Opublikowano
Wiesz mam poradę na szarpanie przy ruszaniu, nie wiem czy to pomoże przy dwójce, ale radziłbym ci sprawdzić gumę od przepływomierza do kolektora czy nie jest popękana.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Mi szarpało i od razu pomyślałem o sprzęgle, pewnego dnia sprawdzałem filtr powietrza i już nie chciał zapalić. Skojarzyłem to z nieszczelnym dolotem, pokleiłem gumę taśmą do węży i narazie jest spokój. Wyskakujące biegi to może być osobna sprawa.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
Biegi nie wyskakuja - ja raczej mam klopot z ich wlozoniem a w przypadku 2 powiedzialbym nawet ze z wyciagnieciem tej dwojki jak ja wloze :!: Rece juz mi opadaja....... Ma ktos jakis pomysl?
Opublikowano

Sprawdz poduszki, mi poszla pod silnikiem i nie wiedzialem o tym... powoli sie psulo a ja sie do drgan powoli przyzwyczajalem.

 

Wsiadl raz kumpel i musi ze cos mi trzesie jak zapalam...

 

Pote wentylator zaczol o obudowe ocierac.. itd... i tez szarpalo przy ruszaniu lekko.

Nigdy nie kłóć się z idiotami, sprowadzą Cię do swojego poziomu i pokonają doświadczeniem.
Opublikowano

A sprzęgło wymieniałeś kompletne tzn. tarcza sprzęgłowa+docisk?

Może właśnie tutaj jest problem,bo po tych objawach co opisujesz to stawiam,że przyczyną twoich problemów dalej jest układ odłańczający napęd-czyli sprzęgło.

A jeszcze mam taką sugestię,że warto było by sprawdzić wysprzęglik(może ten trzpień jest wygięty,albo wytarty?)-może to właśnie on jest sprawcą,że to sprzęgło nie odłącza napędu(dlatego ciężko jest zmienić biegi)

Opublikowano
Zdarza się że jeśli wymieniliśmy sprzęgło to nowa tarcza musi się ułożyć. Dopuki to nie nastąpi mogą być problemy z włączaniem jedynki. Powinno to ustąpić właśnie po kilkuset kilometrach ale sprawdź też poziom płynu hamulcowego.
Opublikowano
a mi sie wydaje ze jak szarpie przy ruszaniu a wymieniłes sprzęgło. TO MOŻE BYĆ ŁOŻYSKO OPOROWE,KIEDYS TAK MIAŁEM ,NIE W BMW ALE OBIAWY BYŁY IDENTYCZNE...SPRAWDZ ŁOZYSKO OPOROWY :norty:
Opublikowano
A sprzęgło wymieniałeś kompletne tzn. tarcza sprzęgłowa+docisk?

 

Tak - takze dwumase uzywana ale idealna bo sprawdzalem ja na maszynie ale ona tu jakby nie ma znaczenia. Dzisiaj wymienilem trzpien w wysprzegliku na krotszy czy juz dluzszy - stracilem rachube w kazdym razie jakby ciutke sie poprawilo ale dalej jest dramat!!!!! Sprzeglo w dodatku zaczelo wyzej brac!!!! Jak przyjdzie mi znowu sciagac ta skrzynie to chyba sie zalamie!!!! Przeciez tam wszystko jest tak jak byc powinno. Nie wiem juz co mam o tym myslec! Moze byc uszkodzony ten wysprzeglik?????

Opublikowano
sprawdz gume laczaca wal ze skrzynia.Ja ostatnio mialem te same objawy i okazalo sie ze puscily nakretki laczace skrzynie z tym przegubem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.