Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jak odebrałem (dodam salonowa) G31 w menu głównym po wybraniu Connected Drive miałem do dyspozycji BMW Emergency Call i apke o pogodzie. Do wszystkich kwitów odnośnie zakupu auta była dodana zgodna na usługi Connected Dive z podanym nr VIN i moim mailem. Po aktualizacji softu do (tak się mi wydaje) do wersji luty 2019 w Connected Drive mam dostęp do BMW Assistance i nie ma apki o pogodzie. Zalogowałem się stronie BMW CD InPost wpisaniu VIN'u auta pokazuje mi poglądowe zdjęcie mojej G31 i prosi o kod bezpieczeństwa, który ma być dostępny w aucie w zakładce CD/Messages. Ja czegoś takiego nie mam w tym miejscu (dodam że SMS przychodzące na sparowany telefon pojawiają się w Notifications), a kod wysłany do auta nigdzie się nie pojawia. Konta z autem nie mogę połączyć.

Ktoś z Was ma pomyśl o co tu może chodzić? Próbowałem z 8 razy i nic.

Opublikowano

Zawsze można napisać lub zadzwonić do obsługi Connected Drive https://www.bmw-connecteddrive.pl/app/index.html#/portal/contact

E-mail: [email protected]

Telefon: +48 885 269 269

Poniedziałek - Piątek 8.00 - 20.00


Też miałem problem z podpięciem samochodu, u mnie strona nie przyjmowała VINu. Napisałem na powyższego maila i miałem samochód dodany w kilkadziesiąt minut.

  • 2 tygodnie później...
  • 4 lata później...
Opublikowano

Kluczem jeśli chodzi o dopisanie samochodu jest posiadanie odpowiednich modułów , karty sim itp . Bez tego nie da się podpiąć vinu samochodu do tej aplikacji. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.