Skocz do zawartości

amortyzatory czy jest różnica wys......


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów.

Podpowiedzcie panowie czy amortyzatory do e36 są różnej długości. wcześniej pisałem o sprężynach i wysokim tyle. wróce ponownie do tematu

tylko tym razem do amorków. sprężyny które wstawiłem maja wysokość ok 21 cm, więc chyba raczej niższych nie dostanę nigdzie i wydaje mi się że amortyzatory które mam zamontowane u siebie w aucie są za długie. Może to będzie kretyński przykład ale kiedyś kilkanaście lat temu wymieniałem amortyzatory tył w maluchu i chcąc przykęcić amor musiałem ściągnąć sprężynę (dociążyć tył) gdyż był jakby za krótki. w mojej bm-ce jest tak że jak odkręcę amortyzator to mogę go jescze kilka cm wyciągnąć w dól. wg mnie jest za długi i wydaje mi się że powinienem również dociążyć tył aby go przykręcić. podpowiedzcie panowie

 

może któryś z was wie ile powinien mieć długości taki amor.

będę wdzięczny za pomoc.

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

czyżby nikt nie wiedział ??? pewnie nikt nie ma takich idiotycznych problemów i raczej nie ma potrzeby mierzyć długości amortyzatora.

ale jakby ktoś coś wiedział będę wdzięczny

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Jezeli kupiles se krutsze sprezyny to radzilbym ci wymienic amorki na krutrze bo morze ci pogiac tloki w amorkach :nienie: wejdz sobie na allegro tam znajdzieszv krutsze amorki do swojej bejcy.
Opublikowano
dobre pytanie kolego ja u siebie wymieniłem na jakieś najtańsze na rynku i prześwit mi sie zwiękrzył z przodu o jakies dobre cztery cm.! teraz moja piękna kupeta wygłąda jak pojemnik na śmieci! trzeba wiedziec jakie amory sie kupuje bo można mieć uraz jak ja do tej pory! chyba założe spręzyny -30mm.
Opublikowano
w E36 występowały 2 typy amortyzatorów , zwykłe i M-technik te drugie rózniły sie od normalnych m.in. długością skoku amortyzatora, więc jeśli sie wymienia sprężyny na krótsze automatycznie powinno sie wymienić amorki na M-techniki albo zamienniki M-tech.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
a gdzie mogę dostać tkie zamienniki czy oryginalne M-tech??

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Niestety M-technik są tylko nieco krótsze (z tego co mi wiadomo to w E36 ok. 2.5cm i twardsze) i jeśli ktoś stosuje jakieś bardziej ekstremalne obniżenie to i one będą za długie.
Opublikowano
Niestety M-technik są tylko nieco krótsze (z tego co mi wiadomo to w E36 ok. 2.5cm i twardsze) i jeśli ktoś stosuje jakieś bardziej ekstremalne obniżenie to i one będą za długie.

skoro za długie to polecam Bilstein B8 mega twarde i bardzo krótkie, jeździłem na takich ale nie wyrabiałem na nowe plomby do zębów i znieniłem ostatnio na Bilstein B4.

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Jezeli kupiles se krutsze sprezyny to radzilbym ci wymienic amorki na krutrze bo morze ci pogiac tloki w amorkach :nienie: wejdz sobie na allegro tam znajdzieszv krutsze amorki do swojej bejcy.

 

 

no kolega po polskiemu nie umie a ortografia to ze szkoły dla kosmonautów :modlitwa: :mad2: :duh:

Opublikowano
Jezeli kupiles se krutsze sprezyny to radzilbym ci wymienic amorki na krutrze bo morze ci pogiac tloki w amorkach :nienie: wejdz sobie na allegro tam znajdzieszv krutsze amorki do swojej bejcy.

 

 

no kolega po polskiemu nie umie a ortografia to ze szkoły dla kosmonautów :modlitwa: :mad2: :duh:

no ale chyba każdy zrozumiał o co mu chodziło , nie każdy sie urodził Miodkiem , on przynajmniej coś wniósł swoim postem w przeciwieństwie do ciebie....

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

tył wygląda tak:

http://img64.imageshack.us/my.php?image=ty322tg9.jpg

 

 

to jest wina amortyzatorów bo są za długie. na nierównościach oswabadzają sprężynę i podskakuje jak zając

powiedzcie proszę jakie mam w końcu kupić żeby ten tył trochę siadł w dół.

M-tech czy blistain czy jeszcze może coś innego.

 

przód wygląda tak;

 

http://img164.imageshack.us/my.php?image=tmp8496cm8.jpg

 

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
Ten tył nie wygląda aby był tak podniesiony przez amortyzatory tylko przez sprężyny. Przecież nawet najdłuższy amortyzator pod obciążeniem auta ulegnie sciśnięciu. Z zadługimi amortyzatorami może być jedynie ten problem że będą dobijać przy maksymalnym ugięciu i sprężyna może latać luzem przy maksymalnym wychyleniu koła w dół. Albo masz za długie i za twarde sprężyny albo te amortyzatory nie są od E36 i już w tej pozycji na fotografii są sciśnięte na maksa i na nich opiera się auto a nie na sprężynach. Ja obstawiam ten wariant pierwszy, czyli za długie i za twarde sprężyny, które byćmoże też nie są od E36.
Opublikowano

kupiłem sprężyny do e36 takie

http://www.allegro.pl/item118344455_sprezyny_czerwone_do_bmw_e36_na_tyl_tylne.html

 

więc chyba niższe być nie mogą, a amortyzatory mam nie wiem od czego. w każdym razie jak auto stoi równo i odkręcę amortyzator na dole przy kole to mogę go jeszcze wyciągnąc jakieś 2- 4 cm w dół. Wydaje mi się że amortyzator powinien trochę ściągnąć , być może się mylę.

 

azmieniłem spręzyny bo wcześniej miałem takie:

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=123830191

i właśnie myślałem że coś nie tak z nimi. po wymianie ni ma róznicy.więc ja stawiałbym na amory.

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano (edytowane)
akurat tego nie sprawdzałem, ale jutro będęprzy niej grzebał i właśnie zerknę. a jeśłi siada niżej to wczym może być problem? Edytowane przez d_m

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano

dzisiaj sprawdzałem w mojej buni i okazało się że jak odkręciłem amory to tył na samych sprężynach siadł niżej. jak wyciągnąłem amortyzator i próbowałem wcisnąć tłok to ani drgnął, mało tego. jak tak sobie stał na sprężynach przyłożyłem amortyzator i okazało się że jakby był za długi co najmniej 5 cm. na amortyzatorach są takie symbole H&R

Gasdruck Stossdampfer

16 67 607

 

co to są za amortyzatory i czy one naprawdę muszą być takie twarde?

pozdrawiam

Ten, kto sie pyta jest głupcem przez pięć minut,

ten kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.