Skocz do zawartości

Luz układu kierowniczego, kolumny kierowniczej


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano (edytowane)

Moja beti wróciła od mechanika, który twierdzi, że źródłem stuków jest ukł. kierowniczy a dokładniej mówiąć zużyta część nr1 na tym rys.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GF81&mospid=47517&btnr=32_0696&hg=32&fg=30

 

Czy wskazana część występuje w zamiennikach?

Czy luz może też mieć sama przekładnia?

Stuki są b.wyrażne, najbardziej wyczuwalne przy pokonywaniu przeszkód porzecznych [gdy koła opadają] - strasznie irytująca sprawa. :mad2:

Edytowane przez marcosz

UIHZ9556.JPG

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To tzeba dokręcić tą subę która jest nad nią. Zdjemij tapicerkę w środku i do roboty.

O której śrubie mówisz?

Miałem rengerowany "krzyżak" i coś tam jeszcze ale pomogło na 100km.

Mam wersje z elektryczną regulacją kierownicy [bliżej dalej i góra dół] czy to też ma jakieś znaczenie?

UIHZ9556.JPG

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.