Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może będę nudny, ale nie znalazłem odpowiedzi na swój problem.

Wymieniłem w swojej e70 dwie żarówki d1s. Po wszystkim udałem się na stację diagnostyczną tam mi światła ustawiali twierdząc, że za bardzo w lewo obie lampy świeciły. Podczas pierwszej jazdy okazało się, że wyskakuje mi błąd "cornering lights failure!

Podczas jazdy zauważyłem że moje światła po regulacji na stacji diag. świeca za bardzo w prawo, oświetlają bardzo mocno pobocze drogi. Zauwazylem rowniez że moje lampy zaraz po przekroczeniu pewnej prędkości zaraz po ruszeniu przesuwają się w prawo. Ma się to nijak do ustawień diagnosty, bo przecież robił to kiedy auto stało. Pewne jest również że moje lampy wracają do ustawień zero gdy dochmowuje auto na skrzyżowaniu i widzę na autach przede mną jak zmieniają swoje ustawienie.

Czy to w jaki sposób ustawiają się moje światła jest ok?

W jaki sposób dobrze je ustawić?

Opublikowano

Zaraz zaraz.....A Ty nie masz samopoziomowania??

Jak dla mnie masz do wymiany sterownik swiateł skretnych tylko który to trzeba na kompie ustalić

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
Poziomowanie działa. Kłopot mam z kreceniem lewo prawo. Obie soczewki pracują w obu kierunkach, reagują na kręcenie kierownicą. Zastanawiam się czy do zerowania pozycji lamp nie powinno się włączyć jakiegoś trybu adaptacyjnego z poziomu interfejsu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


jak pokazał się błąd to dlaczego wymieniłeś żarówkę - Xenon ?


Która strona przestała świecić ?

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano

Diagnosta żeby ustawić światła w pozycji, skręcił tak śruby regulujące- verykalnie, że nie zostawił miejsca na ruch soczewek ksenonow i stąd ten błąd. Kiedy śrubami opisanymi w instrukcji jako 2 skrece soczewki tak aby świeciły bardziej do lewej to błąd nie wyskakuje.

W tym wszystkim zastanawiam się nad tym czy to normalne że po rozpoczęciu jazdy na wprost od ok10km/h światła zmieniają położenie i oświetlają pobocze.

Komputer nie wykazuje błędów.

Opublikowano
witam


jak pokazał się błąd to dlaczego wymieniłeś żarówkę - Xenon ?


Która strona przestała świecić ?

 

Wymieniłem bo ogólnie już się skończyły obie strony.

Nie miałem błędów. Błąd pojawił się po naprawach diagnosty.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

witam


Poniżej instrukcja BMW X5 E70 : jak należny poprawnie ostawić światła


EN - 63 10 004 Adjusting headlights

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/Fjcvhrw


DE - 63 10 004 Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/Fjcvhrw


ale ..... żeby to zrobić muszą być spełnione następujące warunki :


EN - 63 10 ... Test requirements for headlights vertical aim adjustment

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/A1MgtvC


DE - 63 10 ... Prüfvoraussetzungen zum Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/A1MgtvC

Pozdrawiam Andrzej
Opublikowano
witam


Poniżej instrukcja BMW X5 E70 : jak należny poprawnie ostawić światła


EN - 63 10 004 Adjusting headlights

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/Fjcvhrw


DE - 63 10 004 Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/Fjcvhrw


ale ..... żeby to zrobić muszą być spełnione następujące warunki :


EN - 63 10 ... Test requirements for headlights vertical aim adjustment

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/A1MgtvC


DE - 63 10 ... Prüfvoraussetzungen zum Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/A1MgtvC

 

Panowie,

Chyba problem rozwiązany, do ustawień na stacji diagnostycznej włącznik świateł musi być w pozycji włączone na stałe, a nie na automacie.

Dziś robiłem próbę...

Dziękuję za rady. Zafi, Twoja instrukcja pomogą. To było za proste żeby samemu na to wpaść.

Opublikowano
witam


Poniżej instrukcja BMW X5 E70 : jak należny poprawnie ostawić światła


EN - 63 10 004 Adjusting headlights

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/Fjcvhrw


DE - 63 10 004 Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/Fjcvhrw


ale ..... żeby to zrobić muszą być spełnione następujące warunki :


EN - 63 10 ... Test requirements for headlights vertical aim adjustment

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/63-lights/63-10-headlight-adjustment/A1MgtvC


DE - 63 10 ... Prüfvoraussetzungen zum Scheinwerfer einstellen

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e70-x5-3.0d-sav/repair-manuals/67-electric-motor/67-16-servo-positioning-drives/A1MgtvC

 

Panowie,

Chyba problem rozwiązany, do ustawień na stacji diagnostycznej włącznik świateł musi być w pozycji włączone na stałe, a nie na automacie.

Dziś robiłem próbę...

Dziękuję za rady. Zafi, Twoja instrukcja pomogą. To było za proste żeby samemu na to wpaść.

  • 4 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odświeżę temat, linki nie działają ma ktoś instrukcje? 

Wymieniłem soczewki na biled i mam skrętne, po jakimś czasie jazda na auto wywala błąd prawej a dokładnie silnika krokowego od skrętu. Chciałbym ustawić prawidłowo je i zobaczyć czy pomogło w

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.