Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem tą zmieniarkę:

https://allegro.pl/oferta/zmieniarka-mp3-sd-usb-bmw-e46-e39-e38-x3-x5-5078121032?snapshot=MjAxOS0wMS0wNlQwODo0NDoyNy43MDVaO2J1eWVyOzlmYmVhZmYxNzA4NjBmYWNjOWVkNzJjMmE2NTQ3NzdkNzAyZTg3MjdjYmYwMDEwN2QxNWZlZTMxNGJkOGRjN2E%3D

wszystko w niej działa ok, ale podczas jazdy jak się dodaje gazu to zmieniarka powoduje trzaski z głośników, spowodowane jest to pewnie zakłóceniami z alternatora ? Da radę to naprawić ? Podobno można zamontować filtr przeciwzakłóceniowy jak niżej:

https://allegro.pl/oferta/filtr-przeciwzakloceniowy-12v-10a-radio-audio-cb-7556137054

Tylko w jaki sposób go zamontować. Moje radio BMW CD Pro Business.

Do zmieniarki idą 4 kable od kabla dołączonego do tego emulatora czyli kostki, poniżej opis mojej kostki:

https://drive.google.com/open?id=1sLrCLDWaH_TYXtwKUvxJZX0fHDd92Fxk

z pinu numer 5 jest zasilanie podpięte do zmieniarki i tam jest w oryginale czerwony kabel, ale do zmieniarki idzie niebieski kabel. Mam się podpiąć kablem czerwonym z filtra do tego pina numer 5 ?

po za tym do zmieniarki jest podpięte piny 9 czyli podtrzymanie zasilania 12V i

15 pin masa oraz 7.pin K-Line.

Kabel czarny od filtru wiadomo karoseria.

a kabel niebieski gdzie trzeba podpiąć za wtyczką oryginalną z samochodu, tylko w który Pin też 5 ?

dzięki za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.