Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nowe X5M F85 przebieg 5tys i na hamowni wyszlo

545 zamiat 575 hp i 600 zamiast 750 NM - lol...


- czy to jakies cugle serwisowe zalozone ? (Mialo przegląd dotarciowy przy 1800)

- czy to ograniczenie momentu specjalnie dla biegów 4-5 ?


Ktos cos ?

Opublikowano

Ze Rs4 byli lekkim zwinnym gokardem i jak przekraczaleś 4tys obrotow

to ciągnąl super i efekt potengowalo wycie wydechu, tu jest... inaczej :)

Czuć ze ciężkie jest, jak sie go bujnie to idzie jak dzikie,

ale brak mu tego super odczucia ze jedziesz „gokardem”.

BTW nawet RS6 tego nie mialo :(

Opublikowano

Dokładnie jak kolega wyżej napisał, wynikiem z hamowni się nie przejmuj, zrób pomiar profesjonalnym urządzeniem pomiarowym 10hz lub więcej, np: redrive, racelogic, draggy itp.


Jeśli jesteś z warszawy mogę Ci takie urządzenie pożyczyć to sobie zrobisz pomiar 0-200 i będziemy wiedzieli czy trzyma moc czy nie, jak zrobisz okolice 11s 100-200 to znaczy że wszystko jest okej :)

Opublikowano
Niedawno czytałem artykuł nt. hamowni w autach oraz chiptuningu wraz z badaniem mocy przed i po. Wyniki były śmieszne, a różnice na np. 2 różnych hamowniach tym samym autem to nawet bodajże ponad 30koni i to po programie! Przed też była różnica. Czyli dowodzi to że hamiwnia hamowni nie równa i nie ma co im do końca wierzyć i najlwpiej potwierdzić w kilku innych.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.