Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, jestem Damian oraz jestem nowym użytkownikiem forum :) . 3 dni temu kupiłem BMW 316i + gaz sekwencyjny 3 letni. Oznaczenie silnika N42B18A. Auto na biegu jałowym ma tendencję do spadku obrotów moim zdaniem za nisko (nie jestem specem mechaniki) w konsekwencji trzęsie budą. Wczoraj zapalił mi się check engine na pomarańczowo. Więc dzisiaj postanowiłem podłączyć bmke pod Inpe oraz skasować błędy. Po skasowaniu błędów i zapaleniu auta, betka znowu wchodziła na te za niskie obroty oraz zaczęła gasnąć. Pojeździłem nią chwile trzymając na gazie na postojach i teraz jestem na takim etapie że auto chodzi po przegazowaniu chwile równo lecz po paru sekundach znowu wchodzi na za niskie obroty i momentalnie gaśnie. Nie ma różnicy czy jest na gazie czy na benzynie. Może ktoś miał podobny problem z tym silnikiem. Proszę o pomoc bo jestem w kropce.

Błędy z Inpy:

2731 CDKENWS - Camshaft control inlet - VANOS

278A - CDKTUM Ambient Temperature

27BB CDKANWS - Camshaft control outlet- VANOS

Dodam iż przed skasowaniem błędów BMW mi nie gasło na biegu jałowym. Miała też takie drgania oraz spadki obrotów, ale było to bardziej sporadyczne i mniej nasilone niż teraz. Przeważnie auto chodziło równo na obrotach i cicho. Moc posiada jako taką nawet teraz moim zdaniem, nie mam zbytnio porównania wcześniej jeździłem tylko 330d.

Ma ktoś jakiś pomysł? Dziękuje z góry za pomoc :)

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.