Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym podmienić intercooler na większy

oryginalnie siedzi 7600530

495 x 133 x 80 (mm)


na pewno można podmienić na 7600532

495 x 134 x 98 (mm)


Czy da radę tam upchać intercooler 7600533 ?

495 x 148 x 98 (mm)


ktoś próbował wsadzić 7600533 ?

Opublikowano

Z ciekawości, jakich efektów się spodziewasz? Co jest celem?


Pytam bo mam ten silnik w kombi po chipie. Wyszło około 220 km i wg mnie jest to mocno satyfskcjonujące.

Pozdrawiam


Maciek

Opublikowano

Chodzi mi hybryda po głowie.

W a4 2.0 tdi wymiana intercoolera na większy + strojenie dawało okolice 7kuni, więc całkiem pożyteczny zabieg.

Dodatkowo w lato auto nie będzie ci "puchło"

Generalnie używkę takiego intercoolera można wyrwać w okolicach 300zł, jeśli jest to temat P&p to napewno to podmienie.


Tutaj masz oryginalny power kit do 3.0 diesel.

https://allegro.pl/power-kit-f20-f30-f32-f34-f36-m-performance-diesel-i7618745319.html

Intercooler jest już ten z nr3 który opisałem pierwszym poście.

Z tego co wyczytałem jest tak, że standardowy cooler 2.0D to 7600530 power kit to 7600532.

Cooler 7600532 jest standardem w 3.0tdi a power kit do 3.0tdi to 7600533


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

 


Całkiem szybko idzie z Racelogic pewnie z 16-17 100-200to całkiem Oki :)

Ile to ma niuta?

Choc i tak wolę benzynke :mrgreen:

male-bmw-2.png
Opublikowano

2012 Bmw F30 320 d 184 Hp 380 Nm Tork

-Rsa Motorsports Stage 3 Ecu Sw

-Rsa Motorsports İntercooler

-70' Downpipe

-DPF & EGR OFF

-Rsa Motorsports Hybrid Turbo

-270 Hp 530 Nm Tork

-100-200 = 14.2 sec. Slope : 0,67 (STOCK 100-200= 32 sec.)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nieźle, to niewiele wolniej od mojej, jak na dyzzla grubo....

Ciekawe jak z trwałością z hybrydą....

I czy trochę nie za dużo dla skrzyni...

O ile się nie mylę tam jest zf8hp45...

80nm więcej niż producent podaję wytrzymałość...

male-bmw-2.png
Opublikowano

ja bym szedł bardziej w stage 2, dpf chciałbym zostawić więc realnie okolice 250Hp.

Hybryda jest ok mam znajomego co ma w superb 2.0 hybryde i bezpieczny program na 430Hp, przejechał już 35k km i na razie zero problemów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ja bym szedł bardziej w stage 2, dpf chciałbym zostawić więc realnie okolice 250Hp.

Hybryda jest ok mam znajomego co ma w superb 2.0 hybryde i bezpieczny program na 430Hp, przejechał już 35k km i na razie zero problemów.

 


Oki, ciekawy byłem. Ja robie jak wyjdzie w Wagner IC i koniec modów 320ps i pod 500nm styka, to tylko 4 cylindry ale ja tym autem zrobiłem 01.2017 20 tysi do dziś olej 2x zmieniłem więc o trwałość się nie boję... Hybryda to już dla ludzi mających świadomość że może paść... Znam te silniki i 2 0 tsi ponad 400ps to moim zdaniem przegięcie tym bardziej że mokra skrzynka dq381 niby 380 nm znosi na lighcie a tam chyba pod 600nm ale jak ma kase i jest świadomy to kto mu zabroni :)

Pozdrawiam

male-bmw-2.png
Opublikowano
Nieźle, to niewiele wolniej od mojej, jak na dyzzla grubo....

Ciekawe jak z trwałością z hybrydą....

I czy trochę nie za dużo dla skrzyni...

O ile się nie mylę tam jest zf8hp45...

80nm więcej niż producent podaję wytrzymałość...

 

O ile wiem, to w 320d 8HP45 ma do 500 Nm, ale to i tak o 30 Nm więcej...

450 Nm jest w benzynach IMO.

Opublikowano
Chciałbym podmienić intercooler na większy

oryginalnie siedzi 7600530

495 x 133 x 80 (mm)


na pewno można podmienić na 7600532

495 x 134 x 98 (mm)


Czy da radę tam upchać intercooler 7600533 ?

495 x 148 x 98 (mm)


ktoś próbował wsadzić 7600533 ?

 

Ja u siebie mam takie coś --> https://mtuning.pl/Intercooler-TurboWorks-BMW-F20-F22-F23-F30-F31-F32-F33-110-140mm-p19043

Było na styk, ale się zmieścił. Wymiary są podane, ale chyba dotyczą tylko rdzenia.

Opublikowano
Chodzi mi hybryda po głowie.

W a4 2.0 tdi wymiana intercoolera na większy + strojenie dawało okolice 7kuni, więc całkiem pożyteczny zabieg.

Dodatkowo w lato auto nie będzie ci "puchło"

Generalnie używkę takiego intercoolera można wyrwać w okolicach 300zł, jeśli jest to temat P&p to napewno to podmienie.


Tutaj masz oryginalny power kit do 3.0 diesel.

https://allegro.pl/power-kit-f20-f30-f32-f34-f36-m-performance-diesel-i7618745319.html

Intercooler jest już ten z nr3 który opisałem pierwszym poście.

Z tego co wyczytałem jest tak, że standardowy cooler 2.0D to 7600530 power kit to 7600532.

Cooler 7600532 jest standardem w 3.0tdi a power kit do 3.0tdi to 7600533


tu masz f30 z hybrydą wystrojone na 270Hp ;)



wymiana collera raczej jest banalna więc zamówiłem

https://megawrzuta.pl/download/828ac96a84bffe7c89d6fc7cd92c95ae.html

 

Witam,

Czyli zamontowałeś IC o nr 7600533? Wszystko pasuje bez żadnych kombinacji?

Opublikowano

Właśnie godzinę temu wsadziłem ten intercooler 533

Węże pasują, mocowania wentylatorów też. Nie wskakuje intercooler w mocowania do chłodnicy, tzn wchodzi w szyny ale brakuje z 1cm ( tyle o ile jest wyższy ) żeby wskoczył w zatrzaski.

Generalnie siedzi w prowadnicach, trzyma się na wężach i na dwóch śrubach - całość odporna na szarpanie. Za 250zł ( tyle dałem za używkę ) myślę że warto.

2c70c6573cbd.jpg

Opublikowano
Właśnie godzinę temu wsadziłem ten intercooler 533

Węże pasują, mocowania wentylatorów też. Nie wskakuje intercooler w mocowania do chłodnicy, tzn wchodzi w szyny ale brakuje z 1cm ( tyle o ile jest wyższy ) żeby wskoczył w zatrzaski.

Generalnie siedzi w prowadnicach, trzyma się na wężach i na dwóch śrubach - całość odporna na szarpanie. Za 250zł ( tyle dałem za używkę ) myślę że warto.

2c70c6573cbd.jpg

 


Pisalem wlasnie z turbospec o hybrydzie do naszego auto a w poniedzialek zadzwonie I dowiem się dokładnie co oferują, mialem kiedys od nich turbo do golfa 1.9 tdi. Ale to nie oto chodzi , robią testy nad sportowym dpf do naszego silnika maja byc pomiary to była by naprawde dobra opcja jak by to wyszlo bo u nas wlasnie dpf z tego co słyszałem najbardziej blokuje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.