Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.

Zakupiłem 2 tygodnie temu e87 123D przebieg 180tys. do 160 był serwisowany w aso. Tak czy siak 2 tygodnie nie ujechałem i już coś się dzieje. Silnik szumi/grzechocze/chrobocze i hałas wzrasta razem ze wzrostem obrotów. Problem ten sam zarówno na zimnym jak i na nagrzanym. Przy starcie na zimnym i wyłączeniu nie słyszę rozrządu. Auto i tak miało trafić na pełen serwis za ok. 3 tygodnie( wcześniej nie ma terminów), ale w tym momencie nie wiem czy mogę z tym jeździć.

Wyglada to tak na zimnym:

Start:


Szum:



Jak myślicie ujadę z tym jeszcze te 3 tygodnie? jakies 400km miasto/droga czy lepiej nie ryzykowac i szukać mechaniura szybszego?

Opublikowano

Hej, ja bym nie jezdził :D

Te dzwięki słychać z tyłu silnika od ściany grodziowej czy z przodu jak alernator ?

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
To nie ryzykuj tylko ogarnij ten rozrząd jak najszybciej :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano
ryzyko się nie opłaca najczęściej rozlatuje się tutaj napinacz u mnie ciszej chodził i łańcuch rozrządu można było rękami ściągnąć bez odkręcania były to ostatnie sekundy życia.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.