Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:duh:

Witam,

kupiłem E91 2.0 D 2008 z wadą czujnika ABS ( teraz wiem już, że celowo uszkodzony )

wymieniłem czujnik ABS tył lewy (kierowcy) i teraz wariuje mi prędkościomierz oraz ABS, ale najgorsze : po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka, nastawnik turbo ! cały czas chodzi jakby nie mógł się ustawić w pozycji-chodzi góra ,dół ; ( gdy włożę kluczyk to jest OK ) WTF ? :shock:


Dodam ,że po odpięciu nastawnika ,nadal słychać jak coś w tym samym rytmie " cyka " - jakiś sterownik rozumiem .


Czy ktoś miał podobny przypadek ?? :mad2:


Znacie kogoś kto ogarnie mi usterki takie >??


Z góry dzięki jeśli da radę pomóc .

Opublikowano
:duh:

Witam,

kupiłem E91 2.0 D 2008 z wadą czujnika ABS ( teraz wiem już, że celowo uszkodzony )

wymieniłem czujnik ABS tył lewy (kierowcy) i teraz wariuje mi prędkościomierz oraz ABS, ale najgorsze : po wyłączeniu silnika i wyjęciu kluczyka, nastawnik turbo ! cały czas chodzi jakby nie mógł się ustawić w pozycji-chodzi góra ,dół ; ( gdy włożę kluczyk to jest OK ) WTF ? :shock:


Dodam ,że po odpięciu nastawnika ,nadal słychać jak coś w tym samym rytmie " cyka " - jakiś sterownik rozumiem .


Czy ktoś miał podobny przypadek ?? :mad2:


Znacie kogoś kto ogarnie mi usterki takie >??


Z góry dzięki jeśli da radę pomóc .

 

Sprawdz czy na pewno założyłeś dobry czujnik ABS , bo jeśli jest do twojego auta to musi wszystko działać , chyba że jest jeszcze jakaś usterka u układzie ABS

W n47 nastawniki turbiny po wyłączeniu i wyjęciu kluczyka często cykają ale tylko przez chwile :D

Jak jesteś gdzieś ze Śląska to możemy rozpracować dolegliwość :cool2:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Opublikowano

Jestem z Poznania :( ale dzięki ,bo może skorzystam z pomocy :P Nastawnik podkreślam działa normalnie po odpaleniu auta :cool2: tylko po zgaszeniu szaleje.


Testowałem kilka czujników ABS ... ostatecznie zamontowałem ATE ,który powinien być i nadal to samo - przejadę 1km i wskakuje błąd a do tego czasu pompa reaguje jak chce. Potem wyskakuje czerwony wykrzyknik i prędkościomierz znów działa ...


Ale dlaczego Nastawnik Turbo reaguje na ABS ( bo po odpięciu czujnika w kole wraca do normy :? ) ?? skąd pobiera dane żeby reagować ? :duh: .. rozumiem,że wykrywa auto w ruchu ...?? i głupieje przez błąd ABS


Wymienię kierownicę na oryginał ( bo jakaś sportowa jest ) a niby w niej tkwi czujnik położenia działający na układ trakcji , wymienię też koronkę ABS na półosi .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.