Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie,

Pierwszy raz w życiu piszę na forum więc jeśłi coś źle to z góry przepraszam

Piszę ponieważ mam problem , pacjent to bmw e91 330xd 2008 r z normalnym hydraulicznym wspomagniem

BMW zakupiłem z uszkodzoną przekładnią kierowniczą , ponieważ stukała to raz ,a dwa wydobywały się z niej dziwne dzwięki TYLKO na postoju i obrotach jałowych

ten dzwięk przypomina jakby wibracje przy skręcaniu , przekładnia poszła do regeneracji pompa również , i po tym zabiegu problem występuje nadal . dodam że jak delikatnie zwiększe obrtoty silnika to problem znika ,wspomaganie chodzi lekko , płynnie ,płyn się nie grzeje jakoś kosmicznie, nie pieni się , dla pewności podmieniłem pompę z bmw takiego samego od kolegi gdzie u niego wszystko ok i nadal to samo ,płyn to atf czerwony valvoline dexron 3 , czy ktoś maiał taki przypadek? ? Proszę o pomoc

  • 2 miesiące temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam


Mam dokładnie taki sam problem z autem. Podczas kręcenia kierownicą na postoju i podczas powolnego toczenia bez dodawania gazu słychać i czuć wyraźne wibracje na kierownicy. Wystarczy jednak lekko podnieść obroty i objawy ustępują, podczas normalnej jazdy problem również znika. Sam servotronic wydaję się być sprawny - siła wspomagania zmienia się, a po odłączeniu wtyczki komputer wyrzuca błąd.


Czy zatkane sitko o którym piszesz znajduje się bezpośrednio w przekładni pod czujnikiem/zaworem servotronic (w sensie czy będzie widoczne po jego wykręceniu z przekładni), czy jest ono częścią wewnątrz samego czujnika/zaworu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.