Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć , jaki silnik w e39 jest najfajniejszy i czy blacha jest w nich ocynkowana :?: na co zwracać uwage wiem bo pisaliście , doradźcie

dzięki . tak do 25tyś

Opublikowano

ja mam za 24tys 523i 170KM z 10.96r sedan kolor granat shadowline, sprowadzilem go 8 mesiecy temu,przebieg 180tys km 172 w niemczech i 8 w Polsce,w niemczech serwisowany do konca w ASO BMW ksiazka serwisowa i wydruki z inspekcji I i II, silnik serie trzyma na g-techu 8s do 100, nigdy nie mial gazu, kilmatronic 2 strefowy 100% sprawna, niedawno wymienilem cala zawiecha przod z amoromi bilstein B4, tyl wszystko w normie, wszystko mozna sprawdzic w kazdym warsztacie diagnostycznym, po wymianach wszystkich plynow i filtrow olej castrol GTX 5W40, swiec i klockow hamulcowych, 2 komplety opon 15" letnie i zimowe, zimowe po jednym sezonie 7mm bierznika, moge sprzedac z alufelgami 8x17 ET20 opony 235/45/17 wtedy cena 25tys, cena jest ostateczna gdyz uwazam stan auta za bardzo dobry, http://img242.imageshack.us/my.php?image=dsc08077ca0.jpg'

http://img259.imageshack.us/my.php?image=1003958ff2.jpg

http://img123.imageshack.us/my.php?image=1003919sx8.jpg

Opublikowano
sorki ale tu podalem tylko przyklad oferty jaka mozna brac pod uwage, a wogole to szkoda mi sprzedawac moje BMW, najwazniejsze przy kupowaniu to stan techniczny zawieszenia oczywiscie musi byc na 100% bezwypadkowe i nie miec nawet minimalnych luzow, wiec aby to sprawdzic trzeba jechac do warsztatu, nastepnie silnik bylo kilka testow na forum ja tez tak sprawdzalem swoj np trzymasz na 2000obr pozniej puszczasz i raptownie ale nie za mocno po przepustnicy dodajesz gazu jak silnik sie nie zajaknie ani nie zadzwonia zawory to ok mozna tez sprawdzic czy wchodzi na 6500obr bez jakiego kolwiek problemu, czy nie dymi z wydechu na szaro-niebiesko lub na czarno,sprawdzic cisnienie w silniku, jezeli jest dodatkowe wyposarzenie to nie znaczy ze zawsze dziala np klima,elektryka co do elektryki to trzeba podpiac pod kompa, lakier tez wypadaloby sprawdzic tzn jego grubosc mozna by tak jeszcze wymieniac, pozniej wsiasc i przejechac sie najlepiej po dolkach wtedy wyjdzie co stuka a pozniej na autostrade lub cos bezpiecznego i poleciec powyzej 200km/h wtedy musi byc sprawny woz aby bezpiecznie bez sciagania jechal ja moge dodac ze lecialem swoja 230km/h(i jeszcze troche zapasu mialem pod noga) i nie widzialem roznicy w zachowaniu sie auta przy predkosci 100 a 200 a jesli chodzi o halas w srodku bylo to tak samo cicho ze mozna normalnie rozmawiac dodam ze na oryginalnych kolach 205/65/15

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.