Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

DonDżonson ta Twoja Honda Jazz 130KM robi setke w 8,7s więc tak, dalej uważam, że pojechałeś...

Filmiki na YB co mają pokazać? Że dużo większe auto M5 porównałeś z 4 metrowym wozidełkiem o masie ok. 1100kg i co ma to pokazać???


Dziękuję postoję... wolę swoje G30... :duh:

Opublikowano
DonDżonson ta Twoja Honda Jazz 130KM robi setke w 8,7s więc tak, dalej uważam, że pojechałeś...

Filmiki na YB co mają pokazać? Że dużo większe auto M5 porównałeś z 4 metrowym wozidełkiem o masie ok. 1100kg i co ma to pokazać???


Dziękuję postoję... wolę swoje G30... :duh:

Widzę niektórzy zbyt poważnie podchodzą do życia.

A co ma do tego czy ma 8.7 czy 3.5 czy nawet 15 sek/100? Tak nawiasem mówiąc nowego Type r też porobiła, a ten nie ma już 5 m i waży niewiele więcej niż jazz. A moja wypowiedź była do zachwytów ze coś ma 6 zamiast 6,5 czy ileś tam do 100 i w ogóle, to pokazuje że dużo szybsze auto może być wolniejsze w pewnych warunkach i śmieszne są dla mnie argumenty ze ile co ma w katalogu, że na torze też na pewno będzie szybsze. Bo ustawie tak przejazd że te 530i polegnie w konfrontacji z takim Jazzem

Opublikowano

Kolego nie chcę robic"personalnych wycieczek" bo nie miejsce na takie wpisy. Dalej nie przeczytałeś mojego posta ze zrozumieniem.

Mówisz o przyśpieszeniach do sety a linkujesz filmiki z testem łosia. Nie za bardzo wiadomo co chcesz tym osiągnąć. Niby podchodzisz do tematu humorystycznie jak to określiłeś ale jakoś tego nie widać.

Przeczytaj jeszcze raz kilkanaście ostatnich postów i postaraj się zrozumieć wypowiedzi i temat o którym mowa a jest nim M pakiet vs standard i gusta każdego z osobna. Nie widze tam tych zachwytów co ile ma do setki. Zwykłe porównanie, tyle widze ale jeśli dla Ciebie różnica między 6 a 8.7s to nic no to powodzenia...


I tak na marginesie, kup sobie tę Honde Jazz... Może kiedyś się spotkamy i zobaczymy kto kogo "objedzie" :duh:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Bo liczy się na pewno wygląd - po prostu :); SPort Line nadaje lekkiego smaczku - plus nie obniża auta, a i przez to mniej rzuca się w oczy.

 

No dokładnie, seria 5 nigdy nie będzie samochodem sportowym, a te szerokie wydechy które swoją drogą są świetne przy dwulitrowych silnikach w serii 5 są po prostu śmieszne.


Gdyby była pneumatyka, to bym sobie ją dobrał do 5, szkoda, że zrezygnowali z tego.

2018- BMW 5 G30
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie przod w wersji sportline bardziej przypomina passata niz bmw, a plaskie rury wygladaja o wiele nowoczesniej. Teraz jest moda na taki design co mozna zauwazyc rowniez u konkurencji i nie ma nic to wspolnego ze sportem. Rownie dobrze mozna powiedziec ze 2 okragle rury w 2 litrach tez sa smieszne i powinna byc tylko jedna, a najlepiej jeszcze zagieta w dol. Sportowe wersje bmw maja 4 rury z tylu a nie 2 plaskie wiec twoj argument ze wyglada to smiesznie przy dwoch litrach jest z dupy wziety. Jaki smaczek nadaje wersja sportline z zewnatrz to niewiem. Dla mnie nie rozni sie niczym od podstawy i szkoda na niego kasy, a wzor felgi to juz wogole porazka. Prawda jest taka ze pozydziles na mpakiet a teraz probujesz sie dowartosciowac na forum.
Opublikowano
Prawda jest taka ze pozydziles na mpakiet a teraz probujesz sie dowartosciowac na forum.

 

Słownik sobie kup najpierw zanim zaczniesz coś pisać, bo nie da się czytać tego. Na BMW starczyło w m pakiecie a na słownik już nie :cry2: .

Lista mojego wyposażenia dodatkowego ma wartość za którą można kupić nowego Passata, ale jakie to ma znaczenie.


Dla mnie w ogóle by mogło nie być tych końcówek. Kupiłem G30 bo wydaje mi się największym synonimem biznesu a nie mam 40 czy 50 lat żeby kupić Mercedesa. Audi pomijam, bo to dla mnie zawsze będzie VW, a jestem nim przegrzany.


Wziąłem Sportline tylko dlatego, że część opcji była w pakiecie, felgi i tak wziąłem inne, bo te seryjne łączone z tym pakietem to dramat i nie chciałem RF.

Trochę stylu Panowie...

2018- BMW 5 G30
Opublikowano

Jeśli już mowa o stylu kolego to okrągłe końcówki w cale jego nie dodają. Każdy wie, że BMW to modele o sportowym charakterze podkreślam charakterze więc takie końcówki rodem z A6 2008r. Są tu pomyłką bo już bardziej pasują do E klasy albo Lexa.




Jeśli dalej twierdzisz, że to jakiś wstyd mieć wydech M performance mając pod maską tylko 2.0l a nie M5 to Twój styl podąża w jakimś dziwnym kierunku. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje. Jeszcze jedno. Taki argument typu mały silnik więc najlepiej w ogole schowaj wydech to mógłby mieć miejsce w przypadku np Mustanga z 2.3 Ecoboostem a nie 5.0 V8 tak jak już kiedyś pisałem.

Moim zdaniem i nie tylko z resztą, końcówki w MP pasują idealnie do M paku. Designerzy w BMW wiedzieli dobrze, że tu nie chodzi tylko o dźwięk.

Opublikowano

Bmw zawsze było z wydechami z tyłu za konkurencją, ale teraz nadrobili :cool2:


Moim zdaniem sportline i mpakiet to dwa różne auta jeśli chodzi o g30 ( szczególnie z tyłu )


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Typowy gimbus. Brak sensownych argumentów to o słownik sie czepia.

 

Bardziej u Ciebie widać braki edukacyjne ale ok.

Dla mnie temat zamknięty.

2018- BMW 5 G30

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.