Skocz do zawartości

E34 M20B20 1988 Układ paliwowy - filtr powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem wężyki paliwowe przy filtrze paliwa i pompie od góry w bagażniku.

Pytanie do Was - czy też tak macie że filtr paliwa zamontowany jest wężyku od pompy gdzie strzałka jest w kierunku do pompy czyli "In" a nie jako wyjście "out"?

Pompe srpawdzilem i pompuje paliwo wlasnie odrwotnie niz strzalki :)

Opublikowano

Filtr paliwa ma być zamontowany na przewodzie doprowadzającym paliwo z pompy do listwy wtryskowej (i strzałka na filtrze też ma być zwrócona w taką właśnie stronę - do silnika). Strzałki na króćcach przy stelażu pompy/pływaka też mają informować o kierunkach zgodnie ze stanem faktycznym.

 

...Pompe srpawdzilem i pompuje paliwo wlasnie odrwotnie niz strzalki :)

Jeżeli tak jest, to znaczy, że ktoś odwrotnie połączył już wewnątrz baku przewody pompy i kosza (przy samej pompie i koszu albo przy króćcach stelaża od spodu). Do pompy ma być podłączony przewód zasilający silnik, a do kosza powrotny. Podejrzewam, że w takim przypadku u Ciebie ktoś po wykryciu błędu wolał zamienić przewody już w bagażniku (zamiast w baku).

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.