Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy pomocy..

Mam kolejny problem z moją e90 320i (150 km), objawiający się trudnościami z uruchomieniem.

Auto po nocy w garażu kręci ok 3-4 sekundy zanim odpali. Pod odpaleniu pracuje normalnie, nie szarpie jedzie zupełnie normalnie zarówno na benzynie jak i LPG.

Po długim kręceniu, odpaleniu i zgaszeniu odpala normalnie. Po pół godzinnym postoju znowu problem i długie kręcenie.

Błędów oczywiście brak. Pompę paliwa słuchać po włożeniu kluczyka do stacyjni. Gdy włączę zapłon, co ok 2 min pompa paliwa włącza się na 2 -3 sekundy.

Poproszę o wszelkie wskazówki. Wydaje mi się, ze to problem z paliwem i ciśnieniem.

Opublikowano

Moja jakiś czas temu ciężko odpalała na ciepłym silniku (tak nagle z dnia na dzień się jej pomieszało)

Rozrusznik kręcił wyraźnie dłużej a silnik jakby z trudem zaskakiwał.

Wykasowałem wszystkie adaptacje i po problemie.

Najwidoczniej coś się jej w dyńce pomieszało :norty:

Spróbuj, może u Ciebie też to tylko taka błahostka.

Opublikowano

Po wykasowaniu adaptacji było przez 2 odpalenia lepiej, później wszystko wróciło z zdwojoną siłą.

Ciśnienie na listwie na odpalonym aucie ok 3,8 bar.

Po zgaszeniu i kilku minutach spada prawie do 0. po naciśnięciu na zaworek nie leci paliwo.

Dobrze kombinuje: regulator nie trzyma, albo któryś z wężyków w baku pękł ? paliwo spływa do baku i dopóki pompa nie napełni i nie odpowietrzy układu to auto ma problem z zapaleniem??

Opublikowano

Zawory zwrotne są i w pompie i w filtrze który też jest w baku. Jak spada ciśnienie to raczej ten drugi nie trzyma.

Musisz kupić filtr i lepiej kup nowy bo ja kupowałem do testów używkę i miał ten zawór niesprawny.

Koszt spory ale będziesz miał nowy filtr :)


Inna metodą to zawór zwrotny 8mm na wężyku który wchodzi do baku ale to słabe rozwiązanie bo te wężyki nie są gumowe i trudno je ścisnąć żeby nie puszczały paliwa.

Opublikowano

Zawór w filtrze jest pęknięty, po zgaszeniu auto słuchać przelewanie paliwa w baku przy filtrze paliwa.

Właśnie koszt..prawie 7 stów. Postanowiłem zaryzykować z używką ;) mam nadzieje, że będzie dobrze.

Opublikowano

Jeśli by coś poszło na wtryski to by mi wyrzucało błędy, lub źle pracowałaby po odpaleniu. A u mnie (odpukać) wszystko jest ok. W poprzedniej e46 gdy pompa niedomagała wyrzucało mi błąd sond lamba, tu tego nie mam, wiec chyba nic nie poszło na wtryski.

Ehh..szkoda, że nie podesłałeś tego linka wczoraj, zamówiłbym nówkę :/ a tak będę jutro walczył z używką...

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jestem po wymianie filtra z przewodami. Ogólnie robota prosta, dorobiłem sobie klucz do odkręcania nakrętek zbiornika i poszło dość gładko.

Problem odpalania znikł. Od tygodnia auto odpala normalnie (odpukać w niemalowane). Mam nadzieje, że tak już zostanie.

  • 1 rok później...
Opublikowano

I co najgorsze po nocy jest dalej ciśnienie ma szynie00aadc995b18778a72cab7a083beed68.jpg


Nie wiem gdzie szukać teraz przyczyny



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Zero błędów.


Rozebrałem kolektor :)0623e0aeae45e87c2f74e100ec2e355c.jpg


Wydaje mi się że jest nieszczelność, silnik na wolnych lekko drży więc szukam lewizny.

Przewód od odmy dolny co idzie do miski zalany olejem, puszcza olej odma




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Wszystko uszczelnione, uwaga auto po założeniu kolektora, nowych uszczelek, odmy, wężyków od odmy odpaliło na strzała, pochodziło i znów to samo :)



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.