Skocz do zawartości

BMW E6 330D - Obudowa mikrofiltra - otwory po co ??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!'\

Po co są dwa otwory w obudowie filtra kabinowego po zew. gdzie z jednej strony mam kolanko z gumy a z drugiej sam otwór zapewne go brak - Jak powietrze trafia do kabiny po przeczyszczeniu przez filtr kabinowy nie ma tam przecież żadnego węża który doprowadza go do dmuchawy - Tak się ostatnio zastanawiam może u mnie coś brakuje i przez te otwory wlatują opary z silnika bo czuć czasami . Zaślepić te otwory ?? . proszę o wytłumaczenie bo nigdzie nie znalazłem jak przepływa struga powietrza która dostaje sie przez kratkę z maski do filtra kabinowego a potem nie widzę żeby czyste powietrze trafiało do kratek wew. auta. Dzięki z góry za wyjaśnienie


poz4 . Tam są widoczne te otwory

http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=ER91-EUR-01-2002-E46-BMW-330d&diagId=64_0847

Opublikowano
Te otwory są do odprowadzania wody z podszybia. A co do toru powietrza, to powietrze przechodzi przez filtr/zamontowany ukośnie/od dołu. Za filtrem w grodzi czołowej jest wlot powietrza do obudowy nagrzewnicy. Od góry filtr powietrza uszczelnia pokrywa mocowana na 3 plast. klipsy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.