Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Pacjent e46 n42b20. Caly czas śmierdzi mi palonym olejem z rana albo po agresywnej jeździe w kabinie. Musi kapac na kolektor. Uszczelka vacum i pokrywy wymieniona 3 razy juz ! Każda uszczelka kosztowała mnie 250 zl plus robota. (Elring) Raz niby była wymieniona na gwarancji ale to tez nic nie dało. Przy ostatniej wymianie byłem osobiście. Sylikon nie był dawany. Po zdjęciu Vaccu nie widać było aby to z niej ciekło. Cieknie gdzieś z tyły. Gdzie moze byc przyczyna? Wlalem 4 litry oleju i dolalem ok 200-300 ml. Miska byla ściągana i też wymieniona uszczelka. Odma wymieniona, po otawrciu korka oleju silnik na moment przygasa. Co jeszcze to moze byc ?! Ostatnio dym aż poleciał z kratek nawiewu. Dodam jeszcze że tak było od początku jak kupiłem auto. W międzyczasie miałem robiona całą głwicę itd. Dalej problem niewyeliminowany. Zawalę to chyba wszystko sylikonem bo nie mam już siły to tego auta :mad2:
Opublikowano
Witam :) Kup sobie nową uszczelke wraz z uszczelkami pod śruby i do tego kup sobie jeszcze Dirko z Erling :) Zdejmij wszystko odtlusc, oczyśc i nałóż tego silikonu na uszczelke z jednej i drugiej strony tylko z umiarem zeby nie wycisnelo sie zaraz duzo, wtedy powinienes miec spokój :-) I jeszcze to że umyj silnik tam gdzie Ci leciało bo trochę to potrwa zanim stary olej się wypali..
Opublikowano
U mnie też się lało z tyłu od strony filtra kabinowego, po szybszej jeździe w środku smród olejem.. Zrobiłem tak jak wcześniej pisałem tylko że u mnie uszczelka była twarda jak plastyk tak zużyta... Teraz mam spokój.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.