Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem kilka dni temu E60 525D i zauważyłem problem ze pod obciązeniem zmienia się dzwiek silnika dziś chwilowo był bardzo głośny. :duh:

Czy to koło pasowe? Na filmiku przełączam z P na D. Chwilami grzechotał nawet na P. Miał ktoś podobny problem? :oops:


Opublikowano
Pod obciazeniem zawsze silnik będzie inaczej pracować.U mnie przy wpięciu D "szura" konwerter u ciebie ciężko powiedzieć po filmiku.Najlepiej weź auto na podnośnik i niech ktoś wrzuci D a ty nasłuchuj okolice konwertera.U mnie ewidentnie nawet w pozycji P grzechocze konwerter.
Opublikowano
Majkel nagrasz mi ten dzwięk ? Zauważyłem że na zimnym silnik pracuje cichutko i nic sie nie dzieje dopiero po 30km jak sie porzadnie nagrzeje mozliwe ze to skrzynia własnie
Opublikowano
Nagram (akurat biore po pracy auto na podnosnik to nagram też pod autem),a nie słyszysz grzechotania podczas przyspieszania?u mnie też słychać po rozgrzaniu.Chociaz teraz to i na zimnym lekko słychać.Poza tym nie mam falowania obrotów itp po prostu skrzynia jest glosniejsza i nie pracuje tak ładnie.
Opublikowano
nie podczas jazdy jest bajka i jak jest zimna wszystko smiga jak należy. Dopiero jak się ją porządnie nagrzeje zaczyna nawet rzęźić na P lekko a na D to tragedia , zauważyłem ze czuć spaliny u mnie w srodku i pod machą chyba mam pekniety kolektor ale watpie by ten dzwiek był od tego chociaż możliwe bo chyba od bardziej dochodzi od strony po której jest turbo czyli (pasazer) mam wszystko zasłoniete może sciagne plastikową osłone i bede nasłuchiwał w nocy wezme latarke i zobacze czy nie idzie dym z kolektora. Ile to trzeba miec nerwów do tego auta :twisted:
Opublikowano
Wiesz co u mnie jest dokladnie identyczny dzwiek jak u Ciebie na filmiku, bedziesz robil ten konwenter? Ja w wolnej chwili ostawiam chyba do mechanika bo doszedl jeszcze kolektor wydechowy i mi spaliny przepuszcza, nie wiem czy nie zaczne od wymiany oleju w skrzyni. Jak postępy u Ciebie?
Opublikowano

Ja z racji,ze nie mieszkam w PL robie grubsze naprawy na urlopach.Teraz jadę w Lipcu i będę robił skrzynie.U mnie wszystko sie zesrało po wymianie oleju :mrgreen:

Praktycznie po 2000km skrzynia zaczęła głośno pracować(1100zł poszło w piz**).Miałem zrobić na ostatnim urlopie w kwietniu,ale wypadła wymiana rozrządu, potem grypa..i nie było czasu.

Generalnie jeśli u Ciebie jeszcze nie grzechocze podczas przyśpieszania to zrobisz jeszcze pewnie z 10k na luzie.

Jakbyś jednak chciał robić to albo kup oryginalny ZF za 2tys i masz pewność albo szukaj używanego po małym przebiegu z jakiegoś rozbitka bo na dobrą regenerację to masz 50/50 że będzie ok.a potem płacisz za kazdym razem jak muszą wyjmować skrzynie itp.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.