Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Używane części do e46 są w śmiesznych pieniądzach i wszędzie tego pełno myślę że powinno się udać zmieścić w 3 tyś zł z jakimś tam wkładem własnym

Na pewno wyjdzie taniej niż remont gma

Z części to chyba jeszcze rozrusznik jest inny i zbiornik na płyn hamulcowy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A drodzy koledzy powiedzcie mi jeszcze czy musze typowo szukac do silnika 3.0d czy beda pasowac tez jakies czesci od 2.0d ? Bo z tego co rozgladalem sie na internecie to wiecej czesci mniej wiecej pewnych uzywek jest od 2.0d.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Miałem dwa automaty od gm i teraz mam zf. Wszystkie pukały przy wbijaniu biegu gdy ten stał pod górkę. Żeby tego uniknąć to gdy podjeżdżam pod górkę najpierw zaciągam ręczny a potem wbijam parkingowy. Stukań brak.
civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring
Opublikowano
Wydaje mi się ze skrzynka od 2,0d ma troche inne przełożenia wiec może nie podejść ale nie jestem pewien, prosze mnie poprawić jak coś :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Szukalem wiele rozwiazan, wymienialem olej, zostawilem u znajomego mechanika i cos tam porobil ale nic nie pomagalo. Juz chcialem kupic inna lub dac do regeneracji, ale pomoglo wgranie nowego softa i wszystko juz jest okej, nie pojawia sie tryb awaryjny, ladnie zmienia biegi i o wiele wiele mniej pali.
Opublikowano
Pisałem w innym temacie. Nowy olej, adaptacja a czasem po zapieciu R spadały obroty do 450 i było slychać "puk". Ruszyłem mocniej kilka razy na R i problem póki co znikł.
civic VI 1.4+>clk200k>a4b6 1.8t>x3 3.0d>e46 2.0d touring>e46 2.2 touring

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.