Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć


prawdopodobnie znów padła mi odma (mam nadzieje) bo puszcza chmurę (nie wymienialem na nową tylko wyczyscilem)

muszę zajrzeć do kolektora i oby tam było błoto jak ostatnio (a nie pekniety pierscień :mad2: )



No i patrząc na schematy

124787.png

28622.png

54683.png

42873.png


Doszedłem do wniosku że w sumie ta odma to jest do niczego nie potrzebna :mrgreen:


Zamiast odmy dałbym z tyłu wypaloną na laserze pokrywę aluminiową i do niej tylko wyjścia na podciśnienia i tyle

wąż z głowicy prosto do separatora, albo by sie wyczarowało separator jak w starych dobrych czasach albo w gaźnikowcach

Co prawda ekologia -10 ale jeżdżąc na LPG i tak jest sie mega ekologicznym :mrgreen:


Co myślicie



Przy okazji, czy padnięta odma możę miećwpływ na wskazania lambd?

Opublikowano

padnięta odma to często nierówna praca, bujanie obrotów, błąd składu mieszanki - więc może mieć wpływ na pracę sond...

tu nie ma co kombinować tylko trza nową odmę kupić - pod warunkiem że jest uszkodzona.

Opublikowano

Wymirnilem dzis odme na nowa i pare nowych wezy

Uklad dolotowy caly rozebrany zlozpny na 100% szczelny

Sondy nadal nie dzialaja


Tzn dzialaja ale nie tak jak powinny, na luzie jedna na 0.4v druga na 0

Podczas jazdy obie na 0.4, jak odpuszcxe gaz albo dodam to wskakuja na chwile na 0.8 i potem znow stoja na 0.4


Nie wiem


Sondy oczywiscie nowe bosch dedykowane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.