Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moi Drodzy


W moim F30 N47T 183KM już dwukrotnie po włączeniu zapłonu pojawił się komunikat - "zbyt niskie ciśnienie oleju". Komunikat pojawił się i znikł ale i tak niezwłocznie wyłączyłem silnik. Po ponownym włączeniu stacyjki i odpaleniu silnika komunikatu brak. Oczywiście poziom oleju jest o.k. ale martwi mnie komunikat bo przyczyn może być bardzo duża (już naczytałem się w necie).


Pytanie do Was

1. Czy ktoś z Was miał podobną sytuacje?

2. Czy przejmować się komunikatem?

3. Od czego powinienem rozpocząć szukanie przyczyny?

4. Gdzie szukać przyczyn tzn. gdzie diagnostyka wraz z wymianą/naprawą we Wrocławiu?

Chciałbym uniknąć sytuacji, że w jednym miejscu coś mi diagnozują, w drugim miejscu coś wymieniają np. czujnik, a finalnie okazuje się że to nie to itd. itd.

Opublikowano
Jak nie chcesz iść z tym do ASO, bo pewnie Cię skasują to jedź np. do MTC na karmelkowej. Sprawdzą pod kompem co jest nie tak i pewnie powiedzą co dalej robić. Chłopaki ogarniają generalnie, tylko z terminami problem jak wszędzie.

.

Opublikowano

A przelot?

Tak sie zastanawiam, czy jest opcja, zeby kawalek z prowadnic lancucha sie urwali przytkal smok olejowy.


Okolo 160-170k km wytrzymuja lancuchy w N47@F30.

Opublikowano

Taki pojawiający błąd może być opłakany w skutkach. Miałem też problem z niskim ciśnieniem w motocyklu prawie wymieniłem panewki bo były już na granicy mimo że oleju było maks.



Proponuje nie jeździć tylko jechać do mechanika na konkretną diagnostykę. Bo zaraz możesz silnik zatrzeć. :duh: :duh:

Ale oczywiście może być to pierdoła

Opublikowano

Na razie komunikat sie nie powtórzył. Wystąpił 2 razy zaraz po uruchomieniu silnika i zaraz też zgasł.


W samochodach bez komputera jest po prostu kontrolka ciśnienia oleju. Instrukcje mówią, że taka kontrolka powinna zgasnąć najpóźniej chwile po uruchomieniu silnika. U mnie tak bylo tyle że nie kontrolka, a komunikat na ekranie.

Opublikowano

Jak mialem jeszcze E90 LCI z N47 20d, to nigdy takiego komunikatu nie widzialem.

Podjechalbym na diagnoze jakas, tak na wszelki wypadek. Moze jakies bledy poczytac.

Opublikowano

" Instrukcje mówią, że taka kontrolka powinna zgasnąć najpóźniej chwile po uruchomieniu silnika."


Chyba chodzi o test samej żarówki (ikony) w starych autach... Przy starcie podświetlają sie wszystkie. Diagnostyka jest tańsza niż remont, ale zrobisz co chcesz

  • 1 rok później...
Opublikowano
Moi Drodzy


W moim F30 N47T 183KM już dwukrotnie po włączeniu zapłonu pojawił się komunikat - "zbyt niskie ciśnienie oleju". Komunikat pojawił się i znikł ale i tak niezwłocznie wyłączyłem silnik. Po ponownym włączeniu stacyjki i odpaleniu silnika komunikatu brak. Oczywiście poziom oleju jest o.k. ale martwi mnie komunikat bo przyczyn może być bardzo duża (już naczytałem się w necie).


Pytanie do Was

1. Czy ktoś z Was miał podobną sytuacje?

2. Czy przejmować się komunikatem?

3. Od czego powinienem rozpocząć szukanie przyczyny?

4. Gdzie szukać przyczyn tzn. gdzie diagnostyka wraz z wymianą/naprawą we Wrocławiu?

Chciałbym uniknąć sytuacji, że w jednym miejscu coś mi diagnozują, w drugim miejscu coś wymieniają np. czujnik, a finalnie okazuje się że to nie to itd. itd.

 

Czy udało Ci się rozwiązać problem z ciśnieniem oleju? Co było przyczyną?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Problem sam sie naprawił tj. Nic nie robiłem-komunikat przestał sie pojawiać.


Może przed sprzedażą długo autko stało, nie używane... :) Zacząłem jeździć i unormowało się ciśnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.